۱۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۹
 نان امسال گران نمی‌شود

وزیر امور اقتصادی و دارایی با بیان اینکه مردم با تمام کارت‌های بانکی امکان خرید نان یارانه‌دار را دارند، از عدم گران شدن نان در سالجاری خبر داد.

به گزارش صدای بورس،سید احسان خاندوزی در شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی با اشاره به درخواست اعضای اتاق بازرگانی مبنی بر تمدید مهلت تسلیم اظهارنامه مالیاتی شرکت‌ها گفت: نامه درخواست اتاق یک روز مانده به پایان مهلت قانونی ارسال شد و متاسفانه از آنجایی که اتاق برای این خواسته خود دیر اقدام کرد، زمان بررسی وجود نداشت.

وی ادامه داد: از سوی دیگر، نامه درخواست اتاق فاقد استدلالی بود که در نهایت به چه دلیلی اجرای حکم به تعویق بیفتد. اما از این لحاظ که این امر می‌تواند در صورت‌های مالی اثرگذار باشد و برای اصلاح صورت‌های مالی، موافق با تمدید مهلت اظهارنامه مالیاتی هستم و جزییات آن باید مورد بررسی قرار بگیرد.


بیشتر بخوانید: کارت نان شایعه است؟


وزیر اقتصاد درباره خواسته بخش خصوصی مبنی بر در نظر گرفتن کارت نان تصریح کرد: به هیچ وجه کارت نان نداریم بنابراین این مورد بلاموضوع است. مردم با تمام کارت‌های بانکی امکان خرید نان یارانه‌دار را دارند.

به گزارش ایلنا،به گفته خاندوزی، در مبارزه با فساد در بخش گندم به دنبال این بودیم که کمترین آسیب متوجه این بخش شود، تا امسال قیمت نان افزایش پیدا نکند .

کد خبر 456647

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

  • درآمد بالا از فروش غذای خیابانی

    درآمد بالا از فروش غذای خیابانی

    غذاهای خیابانی سابقه بسیار بالایی در دنیا دارد و از همان ابتدا محبوبیت بسیاری داشته و روز به روز به طرفداران این سبک از رستوران ها اضافه می شود.

  • پیشنهاد جدید وزیر اقتصاد برای بورس

    پیشنهاد جدید وزیر اقتصاد برای بورس

    وزیر اقتصاد گفت: هیأت دولت مصوب کرد ۲.۵ همت برای سال ١۴٠٠ به صندوق بیمه حوادث طبیعی ساختمان اختصاص یابد که از طریق قرارداد با سایر شرکت‌های بیمه بتوانیم در کوتاه ترین زمان ممکن خسارت های ناشی از سیل و زلزله را جبران کنیم.

  • ۹ روش جدید استفاده از لوبیا!

    ۹ روش جدید استفاده از لوبیا!

    از آمریکای لاتین گرفته تا هند و خاورمیانه، و از قرمز تا سیاه، سفید، یا چیتی ، لوبیا یک غذای اصلی در چندین منطقه در سراسر جهان است. در واقع، در کنار نخود، لوبیا یکی از پرمصرف‌ترین حبوبات در سطح جهان است.

  • دلیل اختلال در دستگاه‌های پوز نانوایان

    دلیل اختلال در دستگاه‌های پوز نانوایان

    رئیس اتحادیه نانوایان سنگکی گفت: برخی از نانوایان بعد از محاسبه پایان روز به این نتیجه رسیدند که مبلغی در حساب آنها واریز نشده است و آنها برای وصول پول باید چندین مرتبه به بانک مراجعه کنند که بررسی این موضوع زمان‌بر است؛ درنهایت بانک به نانوایان اعلام کرد که اختلاف حساب ناشی از اقدامات آنها در راستای بروزرسانی سیستم‌ها بوده است.

  • قیمت جهانی غلات کاهش یافت

    قیمت جهانی غلات کاهش یافت

    ​​​​​​​ قیمت گندم و ذرت پس از انتشار اخباری مبنی بر اینکه اولین کشتی غلات اوکراین به مقصد خود رسید و انتظارات برای کاهش محدودیت‌ها بر صادرات محصولات کشاورزی روسیه، کاهش یافت.

  • ۱۵ هزارمیلیارد از مطالبات گندمکاران پرداخت نشد

    ۱۵ هزارمیلیارد از مطالبات گندمکاران پرداخت نشد

    رئیس بنیاد ملی گندمکاران گفت: خشکسالی در سال جاری ۸۰ درصد از تولید گندم در مزارع آبی و دیمی استان‌های جنوبی و مرکزی را کاهش پیدا داد.

  • افزایش سرقت مواد غذایی در نتیجه تورم

    افزایش سرقت مواد غذایی در نتیجه تورم

    تورم مواد غذایی در ایران هشداردهنده شده و مرکز آمار نرخ تورم نقطه‌ای مواد غذایی در تیر ماه را بالای ۹۰ درصد دانسته است.

  • کارت هوشمند یارانه آرد را حذف کرد

    کارت هوشمند یارانه آرد را حذف کرد

    مشاور وزیر اقتصاد و دارایی گفت: با اجرای طرح هوشمندسازی یارانه آرد موضوعیت خود را از دست می‌دهد یعنی نانوایی که علاقه‌مند به پخت نان است عملکرد آن بر پایه کارتخوان هوشمند ارزیابی می‌شود.

  • افزایش خرید تضمینی گندم

    افزایش خرید تضمینی گندم

    وزیر جهاد کشاورزی گفت: دولت پارسال چهار و نیم میلیون تن گندم از کشاورزان خریداری کرد و ما امسال هفت و نیم میلیون تن گندم از کشاورزان خریدیم که نسبت به سال قبل ۶۶ درصد افزایش داشته است .

  • خبرهای جدید از فروش نان

    خبرهای جدید از فروش نان

    مشاور وزیر اقتصاد گفت: دستورالعمل‌های مرحله دوم هوشمندسازی یارانه نان تهیه شده و پس از نهایی شدن و ابلاغ به نانوایی‌ها در ماه جاری آغاز می‌شود.

  •  کدام کالاها در تیرماه گران شدند؟

    کدام کالاها در تیرماه گران شدند؟

    داده‌های آماری نشان می‌دهد بخش زیادی از شوک حذف ارز ۴۲۰۰تومانی کالاهای اساسی که در خرداد تورم‌ساز شده بود، در تیرماه و پس از یک ماه تخلیه شده است.

  • نان جهان سنگ می شود!

    نان جهان سنگ می شود!

    نارندا مودی نخست وزیر هند پس از حمله روسیه به اوکراین جسورانه اعلام کرد که کشورش آماده تأمین غذای جهان است ولی در کمتر از چهار ماه بعد اعلام شد که دولت باید واردات گندم را در نظر بگیرد.

  • «تشکیل وزارت بازرگانی» پخته نیست

    «تشکیل وزارت بازرگانی» پخته نیست

    ​​​​​​​نماینده مردم کازرون در مجلس گفت: موضوع تفکیک وزارت صمت و تشکیل وزارت بازرگانی هنوز پختگی لازم را ندارد و باید حداقل روی این موضوع دو یا سه سال کار کارشناسی انجام شود.

  • شرط جدید افزایش قیمت کالاها

    شرط جدید افزایش قیمت کالاها

    سازمان حمایت شیوه جدید تعیین قیمت کالا را اعلام کرد.

  • غلات ارزان می شود

    غلات ارزان می شود

    با گذشت یک ماه از توافق میان مسکو و کی‌یف برای رفع محاصره بنادر اوکراین، وزارت کشاورزی این کشور در بیانیه‌ای از افزایش ۷۲۰ هزارتنی صادرات غلات نسبت به ماه گذشته میلادی خبر داد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =