زدودن شایعات در بازار سهام و کالا، بیان واقعیات، اظهار نظر کارشناسان و خبرگان درباره رویدادهای موثر بر بازار های مالی، برگزاری مراسم معارفه شرکت ها در بازار سرمایه: عرضه سهام شرکت ها در بازار سرمایه که به عنوان ویترین اقتصاد ملی است، نقطه عطفی در فعالیت و چرخه عمر بنگاه ها محسوب می شود و این اتفاق سبب می شود عملکرد شرکتها بیش از گذشته در معرض تحلیل و بررسی فعالان اقتصادی قرار گیرند.

الف: ماهنامه بازار و سرمایه:

این نشریه با سابقه یک دهه انتشار و نگاه ویژه به بازار های مالی به ویژه بازار سرمایه تلاش کرده، با ارائه گزارش های تخصصی موضوعات تاثیر گذار بر بازار های مالی به ویژه شرکت های فعال در بازارهای پول و سرمایه را بررسی و با کمک خبرگان هر حوزه به واکاوی موضوعات بپردازد. این نشریه در حال حاضر با گستره توزیع بازار های مالی کشور، شرکت های فعال و پذیرفته شده در بورس، فرابورس، بورس کالا، بورس انرژی، کارگزاران، تامین سرمایه ها و .... سعی دارد ویترینی از پتانسیل های بازارهای یاد شده را برای مخاطبان به نمایش بگذارد.

ب: هفته نامه بورس :

این نشریه با 7 سال سابقه انتشار به عنوان تنها نشریه هفتگی بازار های مالی است که با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای شرکت های فعال در بازار های پول و سرمایه، ارایه گزارش های تحلیلی، بررسی صنایع، تاثیرپذیری بازار سرمایه از اخبار داخلی و بین المللی و .... پای در عرصه اطلاع رسانی گذاشته و و در این مسیر تمام تلاش خود را بکار بسته است.

یکی از برنامه های استراتژیک این نشریه اطلاع رسانی خبری – تحلیلی فعالیت فعالان و شرکت های پذیرفته شده در بازارسرمایه به صورت مستمر است. در این راستا علاوه بر اخبار تولیدی مجموعه های یاد شده، گزارش های تخصصی تهیه و منتشر می شود. در عین حال باتوجه به توزیع نشریه علاوه بر دکه های منتخب، در 5 ایرلاین در روزهای جمعه و بیش از 0333 شرکت فعال در بازار های مالی، هفته نامه بورس می تواند محل مناسبی برای معرفی محصولات و خدمات قابل ارائه باشد.

ج: پایگاه اطلاع رسانی sedayebourse.ir :

از آنجا که اطلاعات یکی از با ارزش ترین دارایی های بازار های مالی به حساب می آید، بنابراین دسترسی سریع، آسان و به موقع به اخبار و رویدادهای قابل اتکاء، انگیزه ایجاد این پایگاه اطلاع رسانی شد. سایتی که سعی دارد به مرجعی قابل اعتماد در میان فعالان بازار های مالی تبدیل شود. در این پایگاه خبری تمامی اخبار و اطلاعات عملکردی – مالی فعالان بازار های پول و سرمایه، به صورت خبری – تحلیلی منتشر خواهد شد. در این میان این امکان فراهم آمده تا، نقطه نظر مدیران هر شرکت درباره خبر قابل انتشار نیز، منعکس شود.

زدودن شایعات در بازار سهام و کالا، بیان واقعیات، اظهار نظر کارشناسان و خبرگان درباره رویدادهای موثر بر بازار های مالی، برگزاری مراسم معارفه شرکت ها در بازار سرمایه: عرضه سهام شرکت ها در بازار سرمایه که به عنوان ویترین اقتصاد ملی است، نقطه عطفی در فعالیت و چرخه عمر بنگاه ها محسوب می شود و این اتفاق سبب می شود عملکرد شرکتها بیش از گذشته در معرض تحلیل و بررسی فعالان اقتصادی قرار گیرند.

با توجه به اینکه شناخت بهتر فعالان بازار سرمایه تاثیر مستقیمی بر تقاضای سهم در بازار سهام دارد اطلاع رسانی و معرفی شرکت و پتانسیل های آن بیش از پیش اهمیت دارد اما گاهی اوقات به دلیل اینکه صاحبان سهام و مدیران شرکتها با توجه به سابقه و قدرتی که در بازار خود دارند معرفی شرکت به فعالان بازار سرمایه از الویت کاری آنان خارج می شود و همین مساله تبعاتی را برای قیمتگذاری سهام شرکت و استقبال سرمایه گذاران در بازار سرمایه داشته است که شرکت نیکان رسانه بازار سرمایه خدمات ذیل را در سه بخش زیر ارائه میکند.

  • امور اجرایی
  • امور تبلیغاتی
  • امور اطلاع رسانی

سرفصل خدمات قابل ارایه گروه نیکان رسانه بازار سرمایه

امور تبلیغاتی

  1.  تهیه مواد خام شامل مطلب و تصویر مناسب برای طراحی آگهی های تبلیغاتی از جملهبروشور ، پروفایل ، مولتی مدیا، آگهی های تبلیغاتی ، اوراق اداری، تبلیغات محیطی و کلیه امور چاپی مربوط به شرکت و اجرای کامل و انعکاس آن از طریق رسانه های جمعی مانند رسانه های مکتوب، مجازی، صدا و سیما، بیلبورد و... و بهره مندی از امکانات و پتانسیل بالقوه پروژه ها برای بهره برداری تبلیغاتی.
  2.  طراحی نشان و آرم شرکت اصلی و شرکت های گروه و استفاده از رنگ ها و نمایه های ویژه مشترک در تمامی طرح ها.
  3. برگزاری مراسم رسمی - تخصصی
  4. برگزاری و یا حضور درنمایشگاه ها، سمینارها، همایش ها، مجامع عمومی و فوق العاده و کارگاه های تبلیغاتی تخصصی ویژه .
  5. تهیه آرشیو و مستندسازی فعالیت های شرکت
  6. تهیه فیلم و عکس از پروژه ها و فعالیت های شرکت و ایجاد و به روز رسانی آرشیو مستندی از فعالیت ها در قالب های مولتی مدیا، پاور پوینت، فلش و ... برای ارایه در مجامع و جلسات مورد نظر.

ارتباط با رسانه ها

  1.  تهیه، تنظیم و انعکاس اخبار، اقدامات و برنامه های مربوط به شرکت اصلی و شرکت های گروه از طریق وسایل ارتباط جمعی (روزنامه ها، سایت های و خبر گزاری ها، صدا و سیما و ...)
  2.  برنامه ریزی و نظارت بر پوشش خبری مراسم مختلف نظیر گردهمایی ها، سخنرانی ها، افتتاحیه ها و...
  3.  رصد و پیگیری اخبار و گزارش ها و تهیه پاسخ مناسب به انتقادات و شکایات مطروحه در وسایل ارتباط جمعی.
  4.  اعلام مواضع و صدور بیانیه و پیام به مناسبت های مختلف.
  5.  برنامه ریزی برای برگزاری مصاحبه های مطبوعاتی مشترک مدیران ارشد به همراه مدیران عامل شرکت ها ی گروه و یا مصاحبه های اختصاصی مسئولان شرکت و انعکاس آن از طریق رسانه های مکتوب و مجازی مورد نظر.
  6.  استفاده از ظرفیت های صدا و سیما و تلاش برای اختصاص برنامه ها ی رادیو تلویزیونی ویژه شرکت در قالب برنامه های مشارکتی

انتشار آگهی و تبلیغات

  1.  هماهنگی جهت درج آگهی های رسمی و تبلیغاتی شرکت در مطبوعات، رسانه های تخصصی و پخش تیزرهای تلویزیونی.
  2.  تهیه رپرتاژ آگهی (گزارش آگهی) برای انعکاس فعالیت ها و طرح های شرکت و درج آن در مطبوعات و رسانه های تخصصی.
  3.  هماهنگی با صدا و سیما جهت ساخت برنامه های مشارکتی مربوط به فعالیت شرکت.

سفرها و کنفرانس های مطبوعاتی

  1. برنامه ریزی جهت برگزای کنفرانس های رادیویی، تلویزیونی و مطبوعاتی .
  2. هماهنگی در اعزام خبرنگاران به نقاط مختلف (پروژه های تحت کنترل شرکت) و برقراری ارتباط موثر و دوستانه با ارباب جراید و سایر رسانه ها برای جریان سازی و ایجاد بسترهای مناسب برای اجرای موضوعات مربوط فعالیت شرکت .
  3. برنامه ریزی برای سفرهای خاص برای رسانه های تخصصی، هماهنگ با سیاست های شرکت و به منظور تاثیرگذاری بر تصمیم گیری های نهادها دولتی و قانون گذار.

تهیه گزیده اخبار و گزارش های خاص

  1.  تهیه، تنظیم و ارسال گزیده اخبار تولید شده در رسانه ها و اخبار داخل شرکت برای اطلاع رسانی به مسئولان مختلف به صورت روزانه، هفتگی، ماهانه و فصلی از سایت های خبری تحلیلی داخلی و خارجی و روزنامه ها.
  2.  تحلیل افکار و نظرات عمومی با استفاده از مطالب و مقالات مندرج در مطبوعات.
  3.  نظارت بر آرشیو مقالات و گزارش های مهم در جراید به تفکیک موضوع.
  4.  بررسی و تحلیل مطالب و موضوعات منعکس شده که مربوط به حوزه های مورد فعالیت است .

انتشار نشریه اختصاصی

  1. تهیه و تنظیم و مدیریت مطالب مورد نیاز برای درج در نشریه.
  2. پی گیری و نظارت بر بخش هنری ماهنامه و تطبیق آن با نیازها و مواضع شرکت.
  3. سفارش مقالات در راستای اهداف و استراتژی شرکت جهت درج در نشریه.
  4. دریافت دست نوشته ها از مدیران و کارشناسان شرکت برای درج در نشریه.
  5. برگزاری جلسات کارشناسی با اعضای تحریریه جهت پویایی هرچه بیشتر نشریه.
  6. طراحی، ویراستاری و صفحه آرایی نشریه.
  7. عکاسی و انجام سایر امور فنی.
  8. چاپ و توزیع در مراکز مورد نظر.
  9. نظارت بر تمامی مراحل انتشار نشریه از تهیه مطالب تا چاپ و توزیع.

مدیریت سایت رسمی شرکت

  1. طراحی، ایجاد و پشتیبانی سایت تخصصی شرکت و به روز رسانی اخبار مرتبط گروه و شرکت های زیر مجموعه و صنایع مورد نظر بر روی سایت .
  2. پاسخگویی به سوالات مختلف طرح شده از طریق سایت در مورد فعالیت ها ی شرکت، بخش سهامداران، مشتریان ، امور پرسنلی و ...
  3. تهیه گزارش ماهانه تحلیل محتوای سوالات مطرح شده از طریق سایت و ارسال آن برای مدیران ارشد.
  4. تهیه گزارش تصویری از فعالیت های شرکت و قرار دادن آن بر روی سایت.
  5. به روزرسانی بخش بازار سرمایه شرکت های گروه .
  6. به روزرسانی بخش مدیران و هیات مدیره شرکت.
  7. به روزرسانی بخش گزیده اخبار (بولتن خبری) بر روی سایت.
  8. به روزرسانی اطلاعات شرکت بر روی سایت.
  9. پی گیری و دریافت اطلاعات و اخبار شرکت های اقماری و نواحی و قراردادن آن در سایت.
  10. تهیه و تنظیم نظر سنجی در مورد فعالیت های شرکت.
  11. تغییر محتوا و شکل ظاهری سایت با توجه به نیازهای روز شرکت و فعالیت های پیش رو.
  12. به روزکردن بخش آرشیو مقالات و پی گیری برای دریافت مقاله از همکاران.
  13. به روزرسانی آمار عملکرد شرکت در بخش مربوطه.
  14. جمع آوری افتخارات شرکت(لوح های تقدیر و گواهینامه های دریافت شده) توسط شرکت اصلی و شرکت های گروه و درج آن در بخش مربوط.
  15. تهیه بانک اطلاعاتی از درخواست های استخدام درج شده در فرم الکترونیکی سایت.
  16. راه اندازی بخش تالار گفت وگو با سهامداران و مشتریان (شرکت های زیر مجموعه) و پاسخ گویی به سوالات و ابهامات مطرح.
  17. راه اندازی بخش تالار گفت وگو برای پرسنل شرکت به منظور دریافت اظهارنظرها، پیشنهادات و مشکلات آنها و ارجاع آن به واحدها مربوطه.
  18. قراردادن فیلم تبلیغاتی پروژه ها و فعالیت های شرکت بر روی سایت.

فعال سازی ایمیل شرکت

  1. بازدید از ایمیل شرکت بصورت روزانه و دریافت ایمیل های مربوط به شرکت .
  2. پاسخگویی به سئوالات مطرح شده از سوی مخاطبین.
  3. ارجاع نامه های دریافتی از طریق ایمیل به مدیران و بخش های مربوطه.
  4. ارسال اخبار و رویداد های مهمبه شرکت ها و مدیران مختلف بخش های خصوصی و دولتی حوزه ساخت وساز.

پیامک شرکت (شماره اختصاصی)

  1. پاسخگویی به پیامک های دریافت شده از طریق سیستم پیامک شرکت در حوزه های فعالیت، امور سهام و داخلی و مشتریان.
  2. ارجاع پیامک های با موضوع خاص به مدیران واحدهای مربوطه و دریافت پاسخ از آنها.
  3. ارسال پیامک به خبرنگاران برای دعوت به کنفرانس های خبری و یا تیتر آخرین اخبار درج شده بر روی سایت برای آنها.
  4. ارسال پیامک به مناسبت های زمانی به مدیران شرکت، سهامداران و مشتریان.
  5. تحلیل محتوای پیامک های ارسالی و ارائه آن به مدیرعامل محترم.

هماهنگی با روابط عمومی شرکت های اقماری و پروژه ها

  1. تشکیل واحد روابط عمومی و آموزش مسئولان روابط عمومی.
  2. برگزاری جلسات هماهنگی با روابط عمومی شرکت های اقماریبه منظور تبادل اطلاعات بین شرکت ها.
  3. پی گیری اخبار شرکت های اقماری و پروژه ها برای درج بر روی سایت و انتشار آن در رسانه های گروهی.
  4. همکاری و راهنمایی در برگزاری برنامه های مختلف مطبوعاتی و تبلیغاتی برای شرکت ها.

برنامه ریزی برای عضویت شرکت در نهادهای رسمی و توانمند

  1. بررسی و شناسایی کانون ها و مراکز معتبر.
  2. اخذ شرایط مورد نیاز و هماهنگی برای متناسب سازی شرکت با شرایط مورد نظر.
  3. عضویت موثر و قوی برای معرفی بهتر شرکت به متخصصان.

برخی یا تمام خدمات فوق برای شرکت های ذیل انجام شده است.

معارفه شرکت های: لیزینگ ایرانیان، سیمان سبزوار، سرمایه گذاری خوارزمی، هلدینگ دارویی تامین اجتماعی)تیپیکو(، بهشت پارس، کارت اعتباری ایران کیش، برق عسلویه مپنا، همراه اول، بانک حکمت ایرانیان، نفت سپاهان، پگاه فارس، صندوق سرمایه گذاری قابل معامله آسا، هتل کوثر اصفهان، فولاد کاوه جنوب کیش، کشت و صنعت زاگرس، سامان پرداخت، کشت و دام قیام اصفهان وکشاورزی و دامپروری بینالود

پذیره نویسی: بانک پاسارگاد، موسسه اعتباری ثامن، صندوق سرمایه گذاری قابل معامله آسا، صندوق سرمایه گذاری قابل معامله آسمان، صکوک ماهان، صکوک رایتل، صکوک مپنا، افزایش سرمایه سرمایه گذاری صنعت و معدن، اوراق مشارکت مناطق نفت خیز جنوب، سلف برق نیروگاه سنندج، صندوق پرند مپنا.

اقدامات انجام شده:

  • انتشار ماهنامه بازار و سرمایه از سال 1388 تا کنون
  • انتشار هفته نامه بورس از سال 1390 تا کنون
  • برگزاری همایش مدیریت مالی با همکاری دانشگاه شهید بهشتی
  • برگزاری همایش بورس انرژی
  • برگزاری همایش آشنایی با استانداردهای حسابداری
  • برگزاری همایش زنان در بازار سرمایه
  • برگزاری جلسات معارفه شرکت ها برای پذیرش در بورس یا فرابورس و مجامع شرکت های فعال در بازار سرمایه بیش از 53 شرکت انجام امور روابط عمومی تعدادی از شرکت های تامین سرمایه، کارگزاری، مشاور سرمایه گذاری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =