عیدی ۲ میلیون و پانصد هزار تومانی برای این بازنشستگان

مستمری بازنشستگان صنعت نفت به همراه سایر مزایا ازجمله هدیه تولد بازنشستگان، ماهانه کمکی معیشت و گردشگری نیز به حساب افراد تحت پوشش واریز شده است.

به گزارش صدای بورس -طبق اعلام صندوق بازنشستگان صنعت نفت، مبلغ ۲ میلیون و پانصد هزار تومان به مناسبت اعیاد قربان و غدیر تا روز ۲۷ تیرماه به حساب بازنشستگان و بازماندگان ارجمند صنعت نفت واریز خواهد شد.

بر این اساس، هیئت‌رئیسه صندوق‌های بازنشستگی صنعت نفت در چارچوب پرداخت‌های مناسبتی، مصوب کرده است به منظور پاسداشت اعیاد سعید و گرانقدر قربان و غدیر مبلغ ۲ میلیون و پانصد هزار تومان به بازنشستگان و بازماندگان ارجمند صنعت نفت تقدیم شود.


بیشتر بخوانید: افزایش حقوق بازنشستگان به کجا رسید؟


به گزارش ایلنا- ضمن اینکه این صندوق اعلام کرده است که مستمری بازنشستگان صنعت نفت به همراه سایر مزایا از جمله هدیه تولد بازنشستگان، ماهانه کمکی معیشت و گردشگری نیز به حساب افراد تحت پوشش این صندوق واریز شده است.

کد خبر 455413

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 13 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۹:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۱
    1 0
    چطور دولت عدالت‌خواه جلوی اینها را نمیگیرد که عدالت در پرداخت باشد ولی به تامین اجتماعی که می‌رسد بخشی نگری میکند
  • حسین س بازنشسته جانباز تامین اجتمایی IR ۱۹:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۱
    1 0
    باسلام.عزیزمن.این.که. چیزی.نیست.تازه.جدیدا مد.شده.یارانه طبقه.3.را.از.اردیبهشت. قطع.کردن.و.بجاش.اون. اون.یارانه.را.دادند.سرمایه.دار.ادرس.و.تلفن.من مهیا است.برای نشان.دادن.مثل من.جانباز.که.بخاطرگرانی.مجبور شدم.با71.سال.سن. و همسرم.با.72.سال سن. نزدیک.قبرستان.منزل. بگیرم.که.ارزانتر بشود.واز. همه.مهمتر.تو.محله.و.بازار یزد که.راه.میرم.میفهمم که. یارو بلند.بلند.مگه.ما.که.نه. جبهه.رفتیم.و.نه.وضعمان.خرابه یارانه.داریم.ولی اون.پیرمرد.جانباز.یارانه. نداره.خواهش.میکنم.چاپ.کنید.شاید.تو.اداره. تعاون.یک.با.خدایی.ببیند.خواهش.میکنم.ازکسانی.که.شک.دارند.تلفن.و. ادرس.من.هست.بیایید. و ببینید.که.نیمه.برجِ.که. میشه.خدایا.تو.گواهی. دیگه.پول.نان.نداریم.بی. خود.نیست.که.حضرت. علی.ع 20 سال.بیشتر.حکومت.نکرد ولسلام.بازنشسته.جانباز.حسین.س.از.استان.یزدشهر.قنات.و.قنود
  • بازنشسته تأمین اجتماعی IR ۲۰:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۵
    0 0
    آقای رئیس سازمان تامین اجتماعی جنابعالی از رئیس بازنشستگی صنعت نفت یاد بگیرید که برای اعیاد قربان و قدیر خم مبلغ ۲۵۰۰۰۰۰۰ تومان ریخته بحساب بازنشستگان صنعت نفت حضرت عالی رئیس بزرگترین بیمه کشور با شرکت‌های شستا و غیره دارید اداره میکنید
  • IR ۲۲:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۵
    0 0
    این پرداخت ها از بیت المال تورم ایجاد نمیکند فقط افزایش ۳۸درصدی سایر سطوح تامین اجتماعی که از اموال خود بازنشیتگان است و ربطی به دولت و بیت المال ندارد، تورم زاست خودتون را به خواب زدید یا فکر میکنید ما بازنشستگان تامین اجتماعی بخواب رفتیم ولی ما بیدار و پیگیریم.
  • شراره FR ۱۰:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۶
    0 0
    آقای رئیسی چطور به بازنشستگان صنعت نفت عیدی قربان و غدیر و تولد میدهند ولی به بازنشستگان تامین اجتماعی حقوق 10 درصد کجا را داری می بینی هرچه دارایی ایران است برای شما مسئولان و روسا می باشد نفت متعلق به همه مردم است الان هم که خدا را شکر تمام ارگانهای دولتی پارتی بازی شده و از خانواده می باشد. آیا این انصاف است من یک زن بازنشسته تامین اجتماعی به عدالت شما اعتراض دارم چندین بار نظر دادم به خدا برایتان متاسفم مخصوصا برای شما آقای رئیسی آقای قالیباف و آقای موسوی مدیرعامل تامین اجتماعی آه و ناله خیلی پشت سر شماست آقای قالیباف چکار میکنید روز تامین اجتماعی هم حرفی از افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی نزدی گرفتار چه کاری هستی سرت شلوغه خجالت بکشید 4 ماهه گذشته. دیگه چی میتونم بهتون بگم. خدا از تقصیرات شما بگذرد. وگرنه روز قیامت گرفتار هستید.