حداقل حقوق معلمان با رتبه بندی چقدر می‌شود؟

سخنگوی وزارت آموزش و پرورش گفت: در کمترین رتبه یعنی در بدترین حالت ۴۵ درصد حقوق و مزایای معلمان افزایش خواهد یافت.

به گزارش صدای بورس، صادق ستاری فرد، در پاسخ به این سوال که حداقل حقوق معلمان با قانون رتبه بندی چقدر خواهد بود، گفت: بسته به اینکه معلمان در کدام رتبه قرار بگیرند، حداقل‌ها متفاوت است. اما در کمترین رتبه یعنی در بدترین حالت ۴۵ درصد حقوق و مزایای معلمان یعنی حق شغل، حق شاغل و حق فوق العاده آنان افزایش خواهد یافت.

وی ادامه داد: حقوق معلمان رتبه ۱ ۴۵ درصد، معلمان رتبه ۲ ۵۵ درصد، معلمان رتبه ۳ ۶۵ درصد، معلمان رتبه ۴ ۷۵ درصد و معلمان رتبه ۵ ۹۰ درصد افزایش پیدا می‌کند. حق شغل حق شاغل و حق فوق العاده سه بخش حقوقی است که برای معلمین در نظر گرفته شده است.

به گزارش مهر-سخنگوی وزارت آموزش و پرورش خاطر نشان کرد: هر کدام از معلمان بسته به اینکه در چه شرایطی فعالیت می‌کنند و در کدام رتبه قرار می‌گیرند حداقل حقوق شأن متفاوت است؛ نمی‌توان عددی دقیق را به عنوان حداقل حقوق اعلام کرد. بسته به اینکه در احکام معلمین رقمش به چه نحوه است و در کدام رتبه قرار می‌گیرند؛ حداقل حقوق معلمان متفاوت خواهد بود.

کد خبر 455458

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

  • عیدی ۲ میلیون و پانصد هزار تومانی برای این بازنشستگان

    عیدی ۲ میلیون و پانصد هزار تومانی برای این بازنشستگان

    مستمری بازنشستگان صنعت نفت به همراه سایر مزایا ازجمله هدیه تولد بازنشستگان، ماهانه کمکی معیشت و گردشگری نیز به حساب افراد تحت پوشش واریز شده است.

  • خبر خوش برای بیمه شدگان تأمین اجتماعی

    خبر خوش برای بیمه شدگان تأمین اجتماعی

    میرهاشم موسوی، مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی در نشست خبری که بعد از ظهر دوشنبه ۲۰ تیر ماه ۱۴۰۱ در محل سالن کنفرانس سازمان تأمین اجتماعی برگزار شد، در پاسخ به سوالی در خصوص بدهی دولت به تأمین اجتماعی، گفت: سال گذشته ۸۰ هزار میلیارد تومان در قالب اوراق خزانه و سهام به تأمین اجتماعی واگذار شد.

  • به جای دلار و سکه نفت خام بخرید

    به جای دلار و سکه نفت خام بخرید

    بر اساس طرح جدیدی که در دستور کار دولت است، بازار جدیدی برای سرمایه‌گذاری آحاد جامعه ایجاد خواهد شد تا مردم به جای خرید طلا و ارز و یا سرمایه‌گذاری در زمین و مسکن، سرمایه خود را به خرید نفت‌خام اختصاص داده و در بازار نفت سرمایه‌گذاری کنند.

  • رابطه برد-برد بورس و شرکت‌های دانش بنیان

    رابطه برد-برد بورس و شرکت‌های دانش بنیان

    معاون عملیات بازار شرکت بورس تهران گفت: بورس تهران وظیفه خود می‌داند بعنوان بازوی اجرایی بازار سرمایه در گسترش صنایع بالقوه بورسی، کسب و کارهای نوپا و تخصص‌های بدیع، تلاش کند و برای اعتلای جایگاه اقتصاد دیجیتال و معرفی شرکت‌های دانش بنیان نقش آفرینی کند.

  • وعده جدید وزیر اقتصاد به مردم

    وعده جدید وزیر اقتصاد به مردم

    وزیر اقتصاد اظهار داشت: درباره کنترل و مهار نرخ تورم، بانک مرکزی باید برنامه ریزی و مطابق آن به مردم وعده دهد اما بنده به عنوان سخنگوی ستاد اقتصادی دولت اعلام می‌کنم که کنترل تورم اولویت دولت است و برنامه ریزی و تمرکز تمام دستگاه‌های دولتی برای کنترل هر سه منشا تورم است و مهار و مدیریت تورم در ماه‌های آینده را به مردم وعده می‌دهیم.

  • بازنشستگان منتظر همسان سازی حقوق نباشند

    بازنشستگان منتظر همسان سازی حقوق نباشند

    مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی گفت: هر ضریب افزایشی که درباره حقوق بازنشستگان اعمال می‌شود، به آن همسان‌سازی صورت گرفته نیز اصابت می‌کند.

  • لحظه به لحظه با بازار سه شنبه ۲۱ تیر ۱۴۰۱ 

    لحظه به لحظه با بازار سه شنبه ۲۱ تیر ۱۴۰۱ 

    شاخص کل بورس روز گذشته همانند روز شنبه روند نزولی به خود گرفت و با افت ۱۰۸۹۰ واحد ی به سطح یک میلیون و ۴۸۷ هزار واحد رسید. شاخص هم وزن نیز با رنگ قرمز ۶۲۷۰.۸ واحدی در ارتفاع ۴۰۹ هزار و ۵۵۹ واحد قرار گرفت. نمادهای «فارس»، «فملی»، «میدکو»، «وبملت» و «وتجارت» بیشترین تاثیر منفی و نمادهای «فولاد» و «مبین» بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص کل داشتند.کارشناسان عقیده دارند که تحلیل روی بازار سرمایه جوابگو نیست و اغلب سرمایه‌گذاران این بازار، به صورت هیجانی رفتار می‌کنند. در دو روز کاری این هفته ارزش معاملات بورس در محدوده سه هزار میلیارد تومان بود. بررسی‌ها نشان می‌دهد این ارزش در هفته‌های اخیر در سطح چهار الی پنج هزار میلیارد تومان بوده است، اما تا زمانی که ارزش معاملات به بیش از هفت هزار میلیارد تومان نرسد نمی‌توان به رشد بازارسرمایه امیدوار بود. بررسی روند عرضه و تقاضا و شاخص های عملکردی بازار حکایت از آن دارند که بخشی از عرضه های معاملات روز گذشته به ابتدای بازار امروز سرایت کند اما احتمالا با نزدیک شدن به محدوده حمایتی ۱.۴۸۰ میلیون واحدی شاهد افزایش نسبی تحرکات در سمت تقاضا باشیم اما به دلیل استمرار ابهامات شروع روند صعودی قدرتمند دور از انتظار است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 11 =