خبر سرپرست وزارت کار درباره همسان‌سازی حقوق بازنشستگان

سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه سازمان تامین اجتماعی آماده پرداخت‌های جبرانی به عنوان متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان است، افزود: میزان افزایش حقوق بازنشستگان به تصویب هیات دولت رسیده و این مصوبه تصمیم شخصی نبوده است.

به گزارش صدای بورس-محمدهادی زاهدی وفا (سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی) گفت: رئیس جمهور، معاون اول و نیز دیگر اعضای دولت همواره مدافع حقوق و منافع اقشار مختلف جامعه هدف این وزارتخانه بوده‌اند و بعضی اظهارنظرها و نقل قول‌های منتسب به ایشان که بعضا در فضای مجازی منتشر می‌شود، صحت ندارد.

وی با تاکید بر اینکه تصمیمات دولت نمی‌تواند بخشی باشد و باید حتما همه جنبه‌های اقتصادی، اجتماعی و جزئیات حقوقی و کارشناسی را لحاظ کرد، گفت: در جلسه‌ای که اواخر خرداد ماه با حضور معاون اول رئیس جمهور، برخی اعضای دولت و نمایندگان بازنشستگان برگزار شد، مقرر شد سازمان تامین اجتماعی در حدود اختیارات خود نسبت به پرداخت های جبرانی به عنوان متناسب‌سازی حقوق اقدام کند.


بیشتر بخوانید :ابلاغ مصوبه مربوط به تعیین ضریب حقوق کارکنان و بازنشستگان


به گزارش خبرآنلاین، سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه در این مدت تامین بودجه و اقدامات فنی و نرم افزاری درخصوص جبران این مبالغ صورت گرفته، تاکید کرد: اعضای جلسه و ذینفعان این موضوع را پذیرفته و درباره آن توافق کرده اند.

کد خبر 455067

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

  • نباید دستمزد قشری ۱۰ درصد و قشر دیگر ۶۰ درصد افزایش داشته باشد

    نباید دستمزد قشری ۱۰ درصد و قشر دیگر ۶۰ درصد افزایش داشته باشد

     نماینده اهواز در مجلس شورای اسلامی گفت: نباید دستمزد قشری ۱۰ درصد و قشر دیگر ۶۰ درصد افزایش داشته باشد زیرا همه جامعه در این تورم زندگی می‌کنند بنابراین در مجلس شورای اسلامی تلاش می‌کنیم که حقوق‌ها بر اساس عدالت پرداخت شود.

  • کدام جاماندگان سهام عدالت می‌گیرند؟

    کدام جاماندگان سهام عدالت می‌گیرند؟

    آن‌طور که رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس اعلام کرده است از تابستان امسال فاز اول واگذاری سهام عدالت به جاماندگان آغاز و طبق آن به ۴ میلیون نفر از مشمولان سهام دولتی واگذار می‌شود.

  • افزایش حقوق بازنشستگان به کجا رسید؟

    افزایش حقوق بازنشستگان به کجا رسید؟

    حسن صادقی گفت: رئیس مجلس بین ۱۰ تا ۳۰ روز مهلت دارد تا تصمیم مجلس را برای اجرا به دولت ابلاغ کند.

  • از افزایش حقوق بازنشستگان خبری نیست

    از افزایش حقوق بازنشستگان خبری نیست

    به نظر می‌رسد که برای تیرماه نیز حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی به سیاق ماه گذشته محاسبه و پرداخت شود. موضوع غیرقانونی بودن مصوبه افزایش حقوق بازنشستگان هنوز از طرف رئیس مجلس به دولت ابلاغ نشده است.

  • توضیح تامین‌اجتماعی درباره نحوه افزایش حقوق‌ بازنشستگان و دستور رییس جمهور

    توضیح تامین‌اجتماعی درباره نحوه افزایش حقوق‌ بازنشستگان و دستور رییس جمهور

    مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی پیرامون مطالبه افزایش حقوق بازنشستگان غیرحداقلی‌بگیر تامین اجتماعی توضیحاتی ارائه کرد.

  • اولین واریز وام ضروری بازنشستگان در مرداد

    اولین واریز وام ضروری بازنشستگان در مرداد

    مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری از اعلام نتایج مشمولان دریافت وام ضروری بازنشستگان کشوری تا اواخر تیرماه خبر داد و گفت: مبلغ وام ضروری سال ۱۴۰۱ از ۱۲ به ۱۵ میلیون تومان افزایش یافته و به ۳۰۰ هزار نفر اعطا می‌شود.

  • قفل تورم و چند کلید راهگشا

    قفل تورم و چند کلید راهگشا

    به نظر می رسد بزرگترین مشکلی که دولت فعلی داراست وجود تورم است که در این مورد چندین راهکار وجود دارد، سیاست های خارجی و تورمی که هم از سمت عرضه و هم تقاضا باید با دنیا حل شود...

  • توضیحات مبهم میرکاظمی در مورد حقوق بازنشستگان

    توضیحات مبهم میرکاظمی در مورد حقوق بازنشستگان

    به رغم توضیحات رییس سازمان برنامه اما از صحبت‌های مسعود میرکاظمی معلوم نمی‌شود که آیا دولت اشتباه خود را درباره افزایش حقوق بازنشستگان پذیرفته است؟ آیا قرار هست مصوبه بحث برانگیز افزایش ۱۰ درصدی مستمری‌ها تغییری بکند؟

  • خبر خوش برای بیمه شدگان تأمین اجتماعی

    خبر خوش برای بیمه شدگان تأمین اجتماعی

    میرهاشم موسوی، مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی در نشست خبری که بعد از ظهر دوشنبه ۲۰ تیر ماه ۱۴۰۱ در محل سالن کنفرانس سازمان تأمین اجتماعی برگزار شد، در پاسخ به سوالی در خصوص بدهی دولت به تأمین اجتماعی، گفت: سال گذشته ۸۰ هزار میلیارد تومان در قالب اوراق خزانه و سهام به تأمین اجتماعی واگذار شد.

  • عیدی ۲ میلیون و پانصد هزار تومانی برای این بازنشستگان

    عیدی ۲ میلیون و پانصد هزار تومانی برای این بازنشستگان

    مستمری بازنشستگان صنعت نفت به همراه سایر مزایا ازجمله هدیه تولد بازنشستگان، ماهانه کمکی معیشت و گردشگری نیز به حساب افراد تحت پوشش واریز شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 7
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۳:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۶
    1 0
    پرداخت‌های جبرانی پیشکش خودتان باشد به گداپروری و کمیته امداد بازی عادت نداریم
  • هدایت اله مهترپور IR ۱۳:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۶
    0 0
    بازنشستگی یعنی اول مشکلات چون پسرا ودخترا بزرگ شدند جهیزیه میخوان داماد خونه میخواد ماشین میخواد پسر ودختر لیسانس گرفتن اما تو خونه وبیکارند
  • فرزند وطن IR ۱۵:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۶
    2 0
    رییس مجلس نباید حقوق بازنشستگان را فدای مصلحت های دولتی و حاکمیتی و ارتباطات جناحی در کشور کند و نباید بکذارد دولت قانون شکنی و حق مردم را پایمال کند
  • IR ۱۸:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۶
    1 0
    چرا قانون را نصف نیمه اجرا میکنید ، چرا تورم ۴۰ درصد افزایش حقوق بازنشسته ۱۰ درصد ، یک زمانی به امام حسین گفتند خارجی ، مگر ما هم خارجی هستیم ، لعنت الله علی القوم الظالمین .
  • بازنشسته IR ۰۹:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۷
    0 0
    خدا به بازنشستگان رحم خدا به بازنشستگان کارگری رحم کرد دولت حتی یک ریال به صندوق ما کمک نمی‌کند جز اینکه ۳ هزار ۴ هزار میلیارد تومان از آن برداشت هم میکند بدون حتی دادن یک ریال سود ولی وقتی خودش به یک بازنشسته وام می‌دهد ۱۸ تا ۲۲ درصد آن او سود می‌گیرد کجای این کار عدالت است حتی حاضر نیست بدهی خودش را به صندوق پس بدهد وقتی سال ۹۹ ۳ هزار میلیارد از صندوق برداشت میکند در عوض پول نقد یک شرکت ورشکسته تحویل سازمان می‌دهند چرا وقتی رئیس سازمان امانت دار خوبی باشد بابا چطوری بگویم گرسنه خدا ندارد چه برسد به حجاب مشکلها همگی حل شد وقت ماند پوشش مردم تروخدا دست بکشید از این مزخرف بازی مردم دارند غرق میشود باتلاقی که دولت برایشان درست کردن مردم نا حرکت ندارند بس نیست حتما مردم جلوی شما بایستند خوبه بابا گرسنه اند تو پاستور زندگی نمی‌کنند حقوق نجومی نمی‌گیرند
  • شبیر IR ۲۲:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۷
    1 0
    هز کسی مصوبه شورای عالی کار را رعایت نکرده اشتباه عظما و نا بخشودنی انجام داده هر کس باشد فرق نمی‌کند حال یک نفر یا ۵۰ نفر همه اشتباه کردند و ضد قانون اساسی انقلاب اسلامی انجام شده و باید برگردد اینقدر خود خواه نباشید از بازنشستگان باید عذر خواهی و دولت سپس مصوبه خود را اصلاح کند
  • بازنشیته تامین اجتماعیی IR ۰۷:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۲
    0 0
    ما اعتراض داریم به این حقوقهای که مشخص نیست چحورئ اجرا شده .برا ما که 1میلیون اضاف شده تازه شده 6میلیون آخه کحای این قانون درسته من با داشتن دوفرزند دانشجو بیکار چطور زندگی پیش ببرم خددتون باشید میتونید ..راحت حقوقهای بالا مبگیرین به ما خیرات میدین با این تورم واقعا میشهدبا این حقوق زندگی کرد ...بطفا صدای مارو به گوش اونا برسونید خدارو خوش نمیاد منتطر این هستین بیشتر باز تشستها از دست برن رنگ زندگی راحت نبینن خودتون هم روزی به پیری میرسین ..حق ما بدین بزارید راحت زندگی کنیم