«کاریزما»، دوباره از رقبا پیشی گرفت

در هفته گذشته سبد پیشنهادی سبدگردان «کاریزما» در میان ۸ سبد بیشترین بازدهی را از آن خود کرد و جایگاه نخست را بدست آورد.

به گزارش صدای بورس، هفته گذشته، هفته مناسبی برای سهام‌داران بود و در این بازه ۶ سبدهای پیشنهادی شرکت‌های سرمایه‌گذاری به طور میانگین بازدهی مثبت را به ثبت رسانده بودند.

در هفته گذشته سبد پیشنهادی سبدگردان «کاریزما» در میان ۸ سبد بیشترین بازدهی را از آن خود کرد و توانست صدر جدول را از آن خود کند. این مجموعه ۳ نماد اهرم، خموتور و متال را برای میان‌مدت و ونوین، دارا یکم و ثامید نیز برای بلندمدت به سهامداران معرفی کرد.

سهام‌های پیشنهادی که توسط شرکت‌ها توصیه شده بود، در هفته گذشته برای سهامداران به کام سهامداران شد و سبد پیشنهادی کاریزما به طور میانگین ۲.۳۵ درصد رشد داشته بود. در سبد پیشنهادی "کاریزما" بیشترین بازدهی متعلق به نماد خموتور با ۶.۰۸ درصد رشد و کمترین بازدهی مربوط به نماد متال با ۰.۳۶ درصد افت به ثبت رسیده بود. تنها متال یک روند نزولی را به ثبت رساند، و سایر نمادها بازدهی مثبت را رساندند.

شرکت مشاوره سرمایه‌گذاری ارزش‌پرداز آریان دوم شد

شرکت مشاوره سرمایه‌گذاری "ارزش پردازآریان" در این هفته در رقابتی تنگاتنگ، پس از سبد پیشنهادی "کاریزما" بیشترین بازدهی را از آن خود کند. شرکت مشاوره سرمایه‌گذاری "ارزش پرداز آریان" در مجموع ۷ نماد سیمرغ، سمازن، غدیس و پی پاد برای میان‌مدت و فسبزوار، بوعلی و خدیزل را برای بلندمدت پیشنهاد کرد. میانگین بازدهی سهام‌های سبد پیشنهادی شرکت مشاوره سرمایه‌گذاری "ارزش پردازآریان" ۲.۰۲ درصد رشد، برآورد شده است.

در این میان، نماد "غدیس که در سبد پیشنهادی "ارزش پرداز آریان" به عنوان یک سهم برای میان‌مدت معرفی شده، توانسته است به اندازه ۹.۷۴ درصد رشد، بیشترین رشد را در این سبد پیشنهادی را به ثبت برساند و در این سبد سهم بوعلی بیشترین میزان افت را ثبت کرد و ۳.۱۵ درصد منفی را به ثبت رساند.

سایر سبدهای پیشنهادی

در هفته قبل سهام‌هایی که توسط شرکت مشاروه سرمایه‌گذاری "فاینتک" به سهامداران و معامله‌گران توصیه شدند به صورت میانگین ۱.۴۷ درصد بازدهی مثبت را به ثبت رساندند. در این میان یک نماد فجر برای کوتاه‌مدت، ۲ نماد سیمرغ و سدور برای میان‌مدت و ومدیر، مدیر و وکغدیر برای بلندمدت پیشنهاد شده بود.

از میان سهم‌های پیشنهادی این شرکت، سیمرغ که برای میان‌مدت توصیه شده بود، بیشترین بازده یعنی ۸.۷۰ درصد در هفته گذشته به خود اختصاص داد و نماد "سدور" نیز با ۴.۲۲ درصد افت، کمترین میزان بازدهی را از آن خود کرد.

همچنین سهم‌های سبد پیشنهادی شرکت سبدگردان "پیشرفت و توسعه صبا" در هفته گذشته به طور میانگین ۰.۷۰ درصد رشد را به ثبت رساند.

در این سبد پیشنهادی بیشترین بازدهی به نماد کپرور با ۸.۸۳ درصد مثبت و کمترین بازدهی به نماد شتران با ۴.۲۷ درصد ریزش را به خود اختصاص دادند. سهام‌های پیشنهادی شرکت "پیشرفت و توسعه صبا" رتبه چهارم بازدهی در میان سبدها از آن خود کرد.

براساس این گزارش، سهم‌هایی که توسط شرکت مشاوره سرمایه‌گذاری "سورین" به سهامداران و معامله‌گران در هفته گذشته توصیه شد، در جایگاه پنجم قرار گرفتند و به طور میانگین ۰.۲۹ درصد رشد داشتند.

در هفته گذشته در سبد پیشنهادی شرکت سبدگردان سورین نماد "ددانا" که برای میان‌مدت توصیه شد، در میان سهم‌های پیشنهادی بیشترین بازدهی را از آن خود کرد و توانست ۳.۲۷ درصد سود را به ثبت برساند. در این میان "گنج" که برای بلندمدت به معامله‌گران پیشنهاد شده بود، ناکام ماند و در هفته گذشته ۲.۵۰ درصد ریزش را تجربه کرد.

از سوی دیگر سبد پیشنهادی سبدگردان "داریک پاریس" در این هفته بازدهی مثبتی توانست به ثبت برساند و ۰.۱۱ درصد بازدهی مثبت را به ثبت برساند و جایگاه ششم را به خود اختصاص داد. "قثابت"، در این سبد پیشنهادی بیشترین بازدهی را داشت و ۵.۹۹ درصد به سهامداران سود داد اما نماد "خودرو" به سرنوشت سختی دچار شد و با ۳.۵ درصد افت، بیشترین ریزش را در این سبد پیشنهادی تجربه کرد.

براساس این گزارش، سبد پیشنهادی شرکت سبدگردان "سرمایه و دانش"، جایگاه خوبی را نتوانست بدست آورد و به صورت میانگین ۰.۳۳ درصد بازدهی منفی داشت. در این مجموعه نمادهای شپنا، وبملت و سپاها برای میان‌مدت، وغدیر، شستا و مبین برای بلندمدت به سهامداران پیشنهاد شده بودند. نماد مبین در این سبد پیشنهادی بیشترین رشد را تجربه کرد و تنها نمادی بود که بازدهی مثبت را به ثبت رساند و توانست ۰.۷۴ درصد سود برای سهامداران به ارمغان بیاورد، اما نماد سپاها در این سبد ناکام ماند و در همین مدت ۰.۸۸ درصد ریزش را تجربه داشت.

شرکت سبدگردان الگوریتم آخرشد

سبد پیشنهادی شرکت سبدگردان الگوریتم، جایگاه آخر را در این هفته به خود اختصاص داد و متاسفانه کمترین میزان بازدهی را در هفته گذشته، به نام "الگوریتم" ثبت شد و شاهد افت ۰.۶۵ درصدی سبد پیشنهادی این سبدگردان بودیم. فزر برای کوتاه مدت، فخوز، ونوین و غپینو برای میان‌مدت و تاصیکو، ارفع و شبریز نیز برای بلندمدت به سهامداران پیشنهاد شده بودند. نماد ونوین، ۳.۳۱ درصد بیشترین رشد را به ثبت رساند و کمترین بازدهی به نماد غپینو تعلق گرفت که ۳.۳۰ درصد ریزش کرد.

کد خبر 489413

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =