صدرنشینی دوباره "پیشرفت و توسعه صبا"

در هفته گذشته سبد پیشنهادی سبدگردان «پیشرفت و توسعه صبا» در میان ۸ سبد بیشترین بازدهی را از آن خود کرد و توانست بعد از دوهفته دوباره صدر جدول را ازآن خود کند .

به گزارش صدای بورس، هفته گذشته، هفته مناسبی برای سهامداران، رقم خورد و در این بازه اکثر سبدهای پیشنهادی شرکت‌های سرمایه‌گذاری به طور میانگین بازدهی مثبتی را به ثبت رسانده بودند. در هفته گذشته سبد پیشنهادی سبدگردان «پیشرفت و توسعه صبا» در میان ۸ سبد بیشترین بازدهی را از آن خود کرد و توانست صدر جدول را از آن خود کند. این مجموعه ۶ نماد را برای میان‌مدت و بلندمدت به سهامداران معرفی کرد که در میان‌مدت فزر، شسپا، شتران و کپرور و در بلندمدت، فسبزوار و وکغدیر پیشنهاد شدند.

سهام‌های پیشنهادی که توسط شرکت‌ها توصیه شده بود، در هفته گذشته برای سهامداران تقریبا مطلوب بودند و ۵ سبد از میان این ۸ سبد پیشنهادی به بازدهی مثبت رسیدند و سبد پیشنهادی پیشرفت و توسعه صبا به طور میانگین ۳.۰۳ درصد رشد داشته بود. در سبد پیشنهادی "پیشرفت و توسعه صبا" بیشترین بازدهی متعلق به نماد کپرور با ۱۰.۳۸ درصد رشد و کمترین بازدهی مربوط به نماد شسپا با ۰.۳۷ درصد افت به ثبت رسیده بود. تمامی نمادها در سبد پیشنهادی "پیشرفت و توسعه صبا" در هفته گذشته توانستند بازدهی مثبت از خود به جا بگذارند.

شرکت سبدگردان تصمیم دوم شد

شرکت سبدگردان تصمیم در هفته گذشته توانست به صدر جدول خود را نزدیک کند تا در رقابتی تنگاتنگ، پس از سبد پیشنهادی پیشرفت و توسعه صبا بیشترین بازدهی را از آن خود کند. سبدگردان تصمیم در مجموع ۸ نماد هوشیار، وبصادر، تصمیم، فسبزوار و زبینا برای میان‌مدت و زاگرس، کاوه و شگویا را برای بلندمدت پیشنهاد کرد. میانگین بازدهی سبد پیشنهادی شرکت سبدگردان تصمیم ۱.۱۲ درصد رشد برآورد شده است.

در این میان، نماد وبصادر که به عنوان یک سهم که برای میان‌مدت معرفی شد، توانست به اندازه ۳.۱۹ درصد سود، بیشترین بازدهی را در این سبد پیشنهادی را به ثبت برساند و در این سبد سهم هوشیار کمترین میزان بازدهی را ثبت کرد و ۰.۲۳ درصد افت داشت.

سایر سبدهای پیشنهادی

در هفته گذشته سبدها، مانند هفته گذشته یک روند صعودی را در پیش گرفته بودند. در هفته قبل سهام‌هایی که توسط شرکت سبدگردان "سرمایه و دانش" به سهامداران و معامله‌گران توصیه شدند به صورت میانگین ۰.۶۹ درصد بازدهی مثبت را به ثبت رساندند. در این میان سه نماد شپنا،‌ وبملت و سپاها برای میان‌مدت و وغدیر، شستا و مبین برای بلندمدت پیشنهاد شده بود.

از میان سهم‌های پیشنهادی این شرکت وغدیر که برای بلندمدت توصیه شده بود، بیشترین بازده یعنی ۲.۰۲ درصد در هفته گذشته به خود اختصاص داد و نماد مبین نیز با ۰.۶۲ درصد افت، کمترین میزان بازدهی را از آن خود کرد.

همچنین سهم‌های سبد پیشنهادی شرکت مشاوره سرمایه‌گذاری "ارزش‌پرداز آریان" در هفته گذشته به طور میانگین ۰.۴۷ درصد رشد را به ثبت رساند.

در این سبد پیشنهادی بیشترین بازدهی به نماد پی‌پاد با ۸.۳۴ درصد مثبت و کمترین بازدهی به نماد سیمرغ با ۵.۵۱ درصد ریزش را به خود اختصاص دادند. سهام‌های پیشنهادی شرکت ارزش پردازآریان رتبه چهارم بازدهی در میان سبدها از آن خود کرد.

براساس این گزارش، سهم‌هایی که توسط شرکت سبدگردان کاریزما به سهامداران و معامله‌گران در هفته گذشته توصیه شد در جایگاه پنجم قرار گرفتند و به طور میانگین ۰.۴۶ درصد رشد داشتند.

در هفته گذشته در سبد پیشنهادی شرکت کاریزما نماد کاریس که برای میان‌مدت توصیه شد، در میان سهم‌های پیشنهادی بیشترین بازدهی را از آن خود کرد و توانست ۱.۹۳ درصد سود را به ثبت برساند. در این میان رتاپ که برای میان‌مدت به معامله‌گران پیشنهاد شده بود، ناکام ماند و در هفته گذشته ۲.۹۰ درصد ریزش را تجربه کرد.

از سوی دیگر سبد پیشنهادی شرکت سبدگردان داریک پاریس در هفته گذشت بازدهی منفی داشت و حدود ۰.۰۹ درصد ریزش از خود به جا گذاشت. خساپا، در این سبد پیشنهادی بیشترین بازدهی را داشت و در هفته گذشته ۱.۱۹ درصد به سهامداران سود داد اما نماد خاور نتوانست سهامداران خود را در این هفته شیرین‌کام کند و با ۱.۴۲ درصد افت بیشترین ریزش را در این سبد پیشنهادی تجربه کرد.

براساس این گزارش، سبد پیشنهادی سورین، بازدهی خوبی را از خود به ثبت نرساند و به صورت میانگین ۰.۴۵ درصد بازدهی نزولی داشت. در این مجموعه نماد اخابر و هرمز برای میان‌مدت و نمادهای خودکفا، کطبس و درازک برای بلندمدت به سهامداران پیشنهاد شده بودند. نماد هرمز در این سبد پیشنهادی بیشترین رشد را تجربه کرد و توانست ۱.۵۳ درصد سود برای سهامداران به ارمغان بیاورد، اما نماد اخابر در این سبد ناکام ماند و در همین مدت ۰.۶۵ ریزش را تجربه داشت.

سبدگردان الگوریتم جاماند

سبد پیشنهادی سبدگردان الگوریتم جایگاه آخر را در این هفته به خود اختصاص داد و متاسفانه کمترین میزان بازدهی را در هفته گذشته، به نام سبدگردان الگوریتم ثبت شد و شاهد افت ۰.۵۸ درصدی سبد پیشنهادی این سبدگردان بودیم. زشریف، ونوین و غپینو برای میان‌مدت و پارسان، ارفع و رمپنا نیز برای بلندمدت به سهامداران پیشنهاد شده بودند. نماد پارسان، ۶.۳۲ درصد بیشترین رشد را به ثبت رساند و کمترین بازدهی به نماد زشریف تعلق گرفت که ۱۰.۷۰ درصد ریزش کرد.

کد خبر 487266

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 2 =