«الگوریتم» از رقبا پیشی گرفت

در هفته گذشته سبد پیشنهادی سبدگردان «الگوریتم» در میان ۸ سبد بیشترین بازدهی را از آن خود کرد و جایگاه دوم در رقابتی تنگاتنگ مشاوره سرمایه گذاری سورین رسید.

به گزارش صدای بورس، در هفته گذشته سبد پیشنهادی سبدگردان «الگوریتم» در میان ۸ سبد بیشترین بازدهی را از آن خود کرد. این مجموعه ۶ نماد را برای میان‌مدت و بلندمدت به سهامداران معرفی کرد که در میان‌مدت زفجر، ونوین و ثاخت و در بلندمدت، وکغدیر، سیتا و فخوز پیشنهاد شدند.

سهام‌های پیشنهادی این مجموعه در هفته گذشته که هفته مطلوبی برای سهامداران نبود، توانستند به طور میانگین ۰.۳۲درصد رشد داشته باشند. بیشترین بازدهی متعلق به نماد ونوین با ۲.۰۲ درصد رشد و کمترین بازدهی مربوط به نماد ثاخت با ۱.۱۱ درصد افت به ثبت رسیده بود. تمامی نمادها در سبد پیشنهادی "الگوریتم" در هفته گذشته نتوانستند بازدهی مثبت از خود به جا بگذارند و از این میان تنها فخوز و ونوین سودده بودند.

سورین در رقابت تنگاتنگ با صدر جدول

مشاوره سرمایه گذاری سورین در هفته گذشته توانست به صدر جدول خود را نزدیک کند تا در رقابتی تنگاتنگ، پس از سبد پیشنهادی الگوریتم بیشترین بازدهی را از آن خود کرد. سبدگردان سورین در مجموع ۵ نماد کوثر و شجم را برای میان‌مدت فنورد، سفارس و فولاد را برای بلندمدت پیشنهاد کرد. میانگین بازدهی سبد پیشنهادی شرکت سورین ۰.۲۱ درصد برآورد شده است.

در این میان، نماد شجم که به عنوان یک سهم که برای میان‌مدت معرفی شد، توانست به اندازه ۱.۴۹ درصد سود، بیشترین بازدهی را در این سبد پیشنهادی را به ثبت برساند و در این سبد سهم فولاد کمترین میزان بازدهی را ثبت کرد و ۱.۸۹ درصد افت داشت.

سایر سبدهای پیشنهادی

در هفته گذشته سبدها توانستند از روند مثبتی که در هفته های قبل داشتند خارج شده و به مدار نزولی بازگردند. در هفته گذشته سهام‌هایی که توسط شرکت ارزش پرداز آریان به سهامداران و معامله‌گران توصیه شدند به صورت میانگین ۰.۵۲ درصد بازدهی منفی را به ثبت رساندند. در این میان چهار نماد سیمرغ،‌ غمینو، سپاها و پی‌پاد برای میان‌مدت و فسبزوار، بوعلی، خدیزل برای بلندمدت پیشنهاد شده بود.

از میان سهم‌های پیشنهادی این شرکت پی‌پاد که برای میان‌مدت توصیه شده بود، بیشترین بازده یعنی ۴.۰۴ درصد در هفته گذشته به خود اختصاص داد و نماد بوعلی نیز با ۳.۱ درصد افت، کمترین میزان بازدهی را از آن خود کرد.

سهم‌های سبد پیشنهادی شرکت کاریزما در هفته گذشته به طور میانگین ۰.۷۹ درصد افت را به ثبت رساند.

در این سبد پیشنهادی بیشترین بازدهی به نماد شکربن با ۱.۸۶ درصد مثبت و کمترین بازدهی به نماد رتاپ با ۸.۳ درصد ریزش را به خود اختصاص دادند. سهام‌های پیشنهادی شرکت کاریزما رتبه چهارم بازدهی در میان سبدها از آن خود کرد.

داریک پاریس پنجم شد

براساس این گزارش، سهم‌هایی که توسط شرکت سبدگردان داریک پاریس به سهامداران و معامله‌گران در هفته گذشته توصیه شد، به طور میانگین ۱.۰۴ درصد افت داشتند. در میان سبدهای پیشنهادی جایگاه پنجم به مجموعه سهم‌های پیشنهادی‌ داریک پاریس تعلق گرفت.

در هفته گذشته در سبد پیشنهادی شرکت داریک پاریس نماد خاور که برای میان‌مدت توصیه شد، در میان سهم‌های پیشنهادی بیشترین بازدهی را از آن خود کرد و توانست ۱.۹۶ درصد سود را به ثبت برساند. در این میان قثابت که برای میان‌مدت به معامله‌گران پیشنهاد شده بود، ناکام ماند و در هفته گذشته ۴.۳۴ درصد ریزش را تجربه کرد.

از سوی دیگر سبد پیشنهادی شرکت سبدگردان تصمیم در هفته گذشت بازدهی منفی داشت و حدود ۱.۰۵ درصد ریزش از خود به جا گذاشت. تصمیم در این سبد پیشنهادی بیشترین بازدهی را داشت و در هفته گذشته ۰.۴۸ درصد به سهامداران سود داد اما نماد وبصادر نتوانست سهامداران خود را در این هفته شیرین‌کام کند و با ۵.۶۱ درصد افت بیشترین ریزش را در این سبد پیشنهادی تجربه کرد.

براساس این گزارش، سبد پیشنهادی سرمایه و دانش، سود خوبی را از خود به ثبت نرساند و به صورت میانگین ۱.۹۲درصد بازدهی نزولی داشت. در این مجموعه نماد شپنا، وبملت و سپاها برای میان‌مدت و نمادهای وغدیر، شستا و مبین برای بلندمدت به سهامداران پیشنهاد شده بودند. نماد وبملت در این سبد پیشنهادی بیشترین رشد را تجربه کرد و توانست ۰.۳۱ درصد سود برای سهامداران به ارمغان بیاورد، اما مبین در این سبد ناکام ماند و در همین مدت ۷.۸ ریزش را تجربه داشت.

جایگاه آخر به «پیشرفت و توسعه صبا» رسید

سبد پیشنهادی پیشرفت و توسعه صبا جایگاه آخر را در این هفته به خود اختصاص داد و متاسفانه کمترین میزان بازدهی را در هفته گذشته، به نام سبدگردان پیشرفت و توسعه صبا ثبت شد و شاهد افت ۲.۳۴ درصدی سبد پیشنهادی این سبدگردان بودیم. فزر، شسپا و شتران و کپرور برای میان‌مدت و فسبزوار، وکغدیر نیز برای بلندمدت به سهامداران پیشنهاد شده بودند. نماد فزر، ۰.۱۱ درصد بیشترین رشد را به ثبت رساند و کمترین بازدهی به نماد کپرور تعلق گرفت که ۸.۱۲ درصد ریزش کرد.

کد خبر 486179

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 8 =