سبدگردان «فاینتک» رکورددار هفته شد

در هفته گذشته سبد پیشنهادی شرکت سبدگردان "فاینتک" در میان ۸ سبد پیشنهادی شرکت‌های سبدگردان با بیشترین بازدهی رکورددار این هفته بود.

به گزارش صدای بورس، در هفته گذشته سبد پیشنهادی سبدگردان «فاینتک» در میان ۸ سبد پیشنهادی شرکت‌های سبدگردان بیشترین بازدهی را از آن خود کرد. این مجموعه ۶ نماد را برای میان‌مدت و بلندمدت به سهامداران معرفی کرد که در کوتاه‌مدت کوثر، سیمرغ و سدور و در بلندمدت، کاوه، مدیر و کپارس پیشنهاد شدند.

سهام‌های پیشنهادی این مجموعه در هفته گذشته ، توانستند به طور میانگین ۱.۹۰ درصد رشد داشته باشند. این درحالی است که میانگین بازدهی اکثر سبدهای پیشنهادی شرکت‌ها منفی بود. بیشترین بازدهی متعلق به نماد سیمرغ و کمترین بازدهی مربوط به نماد کپارس بود که ۰.۵۴- درصد به ثبت رسید. به جز نماد کپارس، تمامی نمادها در سبد پیشنهادی "فاینتک" در هفته گذشته بازدهی مثبت از خود به جا گذاشتند.

مشاوره سرمایه‌گذاری ارزش پردازآریان دوم شد

در هفته گذشته سبد پیشنهادی مشاوره سرمایه‌گذاری ارزش پردازآریان در رقابتی تنگاتنگ، پس از سبد پیشنهادی فاینتک بیشترین بازدهی را از آن خود کرد. مشاوره سرمایه‌گذاری ارزش پردازآریان در مجموع ۷ نماد سیمرغ، سپاها، غمینو و پی‌پاد را برای میان‌مدت و فسبزوار، بوعلی و خدیزل را برای بلندمدت پیشنهاد کرد. میانگین بازدهی سبد پیشنهادی شرکت ارزش‌پرداز آریان ۰.۳۹ درصد برآورد شده است.

در این میان، نماد پی‌پاد که به عنوان یک سهم در میان‌مدت توانست بیشترین بازدهی به اندازه ۴.۷۶ درصد در این سبد پیشنهادی را به ثبت برساند و در این سبد سهم خدیزل کمترین میزان سود یعنی ۴.۷۲- درصد را برای سهامداران داشت.

سایر سبدهای پیشنهادی

سهم‌های سبد پیشنهادی شرکت سرمایه‌گذاری سورین در هفته گذشته به طور میانگین ۰.۲۸ درصد ریزش کرد.در این سبد پیشنهادی بیشترین بازدهی به نماد کوثر با ۳.۲۸ درصد و کمترین بازدهی به نماد ومعادن با ۱.۸۳ درصد ریزش را به خود اختصاص دادند. سهام‌های پیشنهادی شرکت سورین رتبه سوم بازدهی در میان سبدها از آن خود کرد.

براساس این گزارش، سهم‌هایی که توسط شرکت سبدگردان داریک پاریس به سهامداران و معامله‌گران در هفته گذشته توصیه شد، به طور میانگین ۰.۵۸ درصد ریزش داشتند. در میان سبدهای پیشنهادی جایگاه چهارم به مجموعه سهم‌های پیشنهادی‌ داریک پاریس تعلق گرفت.

در هفته گذشته در سبد پیشنهادی شرکت داریک پاریس نماد کرومیت که برای کوتاه‌مدت توصیه شد، در میان سهم‌های پیشنهادی بیشترین بازدهی را از آن خود کرد و توانست ۴.۹۷ درصد سود را به ثبت برساند. در این میان خاور که برای میان‌مدت به معامله‌گران پیشنهاد شده بود، ناکام ماند و در هفته گذشته ۴.۰۵ ریزش را تجربه کرد.

همچنین سهام‌هایی که توسط شرکت گردان الگوریتم به سهامداران و معامله‌گران توصیه شدند به صورت میانگین ۰.۸ درصد ریزش را به ثبت رساندند. در این میان سه نماد زفجر،‌ ونوین و ثاخت برای کوتاه‌مدت و وکغدیر، سیتا و فخوز برای بلندمدت پیشنهاد شده بود.

از میان سهم‌های پیشنهادی این شرکت که دو نماد برای کوتاه‌مدت توصیه شده بودند نماد زفجر بیشترین بازده یعنی ۱.۳۴ در هفته گذشته به خود اختصاص داد و نماد ونوین نیز با ۳.۱۱ درصد افت کمترین میزان بازدهی را از آن خود کرد.

از سوی دیگر سبد پیشنهادی شرکت سبدگردان کاریزما در هفته گذشته نتوانست مانند هفته گذشته بازدهی مثبت داشته باشد و حدود ۱.۱۷ درصد ریزش از خود به جا گذاشت. شکربن در این سبد پیشنهادی بیشترین بازدهی را داشت و در هفته گذشته ۲.۰۹ درصد به سهامداران سود داد اما نماد رافزا نتوانست سهامداران خود را در این هفته شیرین‌کام کند و ۶.۲۱ درصد افت را تجربه کرد.

براساس این گزارش، سبد پیشنهادی سبدگردان تصمیم مانند سایر سبدها در هفته گذشته بازدهی مثبتی از خود به جا نگذاشته بود و به صورت میانگین ۱.۳ درصد ریزش داشت. در این مجموعه نماد غبشهر، کوثر و تصمیم برای میان‌مدت و نمادهای فجر، فزر و شگویا برای بلندمدت به سهامداران پیشنهاد شده بودند. نماد شگویا مانند هفته گذشته در این سبد پیشنهادی بیشترین رشد را تجربه کرد و توانست ۰.۷۶ درصد سود برای سهامداران به ارمغان بیاورد، اما وبصادر در این سبد ناکام ماند و در همین مدت ۵.۶۱ ریزش را تجربه داشت.

تکرار ناکامی سبدگردان سرمایه و دانش

متاسفانه کمترین میزان بازدهی را در هفته گذشته مانند هفته قبل‌تر به نام سبدگردان سرمایه و دانش ثبت شد و سهم‌های این مجموعه به طور میانگین بیشترین ریزش را ثبت کردند و همه نمادها بازدهی منفی داشتند. در این هفته شاهد افت ۱.۴۴ درصدی سبد پیشنهادی این سبدگردان بودیم. شپنا، وبملت و سپاها برای میان‌مدت و وغدیر، شستا و مبین نیز برای بلندمدت به سهامداران پیشنهاد شده بودند. شپنا در سبد پیشنهادی شرکت سرمایه و دانش بیشترین ریزش را به نام خود ثبت کرد و در این سبد نمادهای سپاها و وغدیر نتوانستند سهامداران را راضی نگه دارد و هر دو حدود ۰.۵۲ درصد ریزش داشتند.

کد خبر 485073

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 15 =