سبدگردان «داریک پارس» پیشرو در بازدهی

در هفته گذشته سبد پیشنهادی سبدگردان «داریک پارس» در میان ۸ سبد پیشنهادی شرکت های سبدگردان بیشترین بازدهی را از آن خود کرد.

به گزارش صدای بورس، در هفته گذشته سبد پیشنهادی سبدگردان «داریک پارس» در میان ۸ سبد پیشنهادی شرکت های سبدگردان بیشترین بازدهی را از آن خود کرد.این مجموعه ۷ نماد را برای میان‌مدت و بلندمدت به سهامداران معرفی کرد که در میان مدت خساپا، وبملت، خاور، قثابت و کرومیت و برای میان‌مدت و فراز و داریک برای بلندمدت را شامل می شود.

سهام‌های پیشنهادی این مجموعه در هفته گذشته توانستند به طور میانگین ۵.۸۸ درصد رشد داشته باشند. بیشترین بازدهی متعلق به نماد کرومیت و کمترین میزان آن مربوط به نماد ۰.۳۲ درصد به ثبت رسید. همانطور که در جدول مشاهده می‌شود تمامی نمادها در سبد پیشنهادی داریک پاریس در هفته گذشته بازدهی مثبت از خود به جا گذاشتند.

جایگاه دوم

در هفته گذشته سبد پیشنهادی سبدگردان کاریزما، پس از سبد پیشنهادی شرکت داریک پاریس بیشترین بازدهی را از آن خود کرد. شرکت کاریزما در مجموع ۶ نماد کاریس، شکرین و رتاب را برای میان‌مدت و رافزا، کارا و ضمان را برای بلندمدت پیشنهاد کرد. میانگین بازدهی سبد پیشنهادی شرکت کاریزما ۴.۲۸ درصد برآورد شده است.

در این میان، نماد رافزا که به عنوان یک سهم در بلندمدت توانست بیشترین بازدهی را در این سبد پیشنهادی را به ثبت رساند و در این سبد سهم کارا کمترین میزان سود یعنی ۰.۳۲ درصد را برای سهامداران داشت.

سایر سبدهای پیشنهادی

سهم‌های سبد پیشنهادی شرکت سهم آشنا در هفته گذشته به طور میانگین ۳.۳۸ درصد بازدهی داشتند.

در این سبد پیشنهادی بیشترین بازدهیبه نماد رمپنا با ۱۴.۸۷ درصد و کمترین نماد خشرق در با ۱.۰۲ درصد را به خود اختصاص دادند. سهام‌های پیشنهادی شرکت سهم‌آشنا رتبه سوم بازدهی در میان سبدها از آن خود کرد.

براساس این گذارش ،سهم‌هایی که توسط شرکت سبدگردان سورین به سهامداران و معامله‌گران در هفته گذشته توصیه شد به طور میانگین ۳.۳۳ درصد بازدهی داشتند. در میان سبدهای پیشنهادی جایگاه چهارم مجموعه سهم‌های پیشنهادی‌ سورین تعلق گرفت.

در هفته گذشته نماد قزوین که برای میان‌مدت توصیه شد، در میان سهم‌های پیشنهادی بیشترین بازدهی را از آن خود کرد و توانست ۸.۰۴ درصد سود را به ثبت برساند. در این میان گلدیرا که برای بلندمدت به معامله‌گران پیشنهاد شده بود، ناکام ماند و در هفته گذشته ۱.۴۶ ریزش را تجربه کرد.

همچنین سهام‌هایی که توسط شرکت سرمایه و دانش به سهامداران و معامله‌گران توصیه شدند به صورت میانگین ۲.۳۲ درصد رشد را به ثبت رساندند. در این میان سه نماد شپنا، وبملت و سپاها برای میان‌مدت و وغدیر، شستا و مبین برای بلندمدت پیشنهاد شده بود.

از میان سهم‌های پیشنهادی این شرکت که دو نماد برای میان مدت توصیه شده بودند نماد وغدیر بیشترین بازده را در هفته گذشته به خود اختصاص داد و نماد مبین نیز ۳.۷۱ درصد افت کرد.

از سوی دیگر سبد پیشنهادی شرکت سرمایه‌گذاری ارزش پردازیان در هفته گذشته توانست حدود ۱.۶۲ درصد بازدهی را برای خود به ثبت برساند. غمینو در این سبد پیشنهادی رکورد زد و در هفته گذشته ۷.۸۲ درصد به سهامداران سود داد اما نماد پی پاد نتوانست سهامداران خود را در این هفته شیرین‌کام کند و ۱.۳۱ افت را تجربه کرد.

براساس این گزارش، سبد پیشنهادی پیشرفت و توسعه صبا در هفته گذشته به صورت میانگین ۰.۹۹ درصد رشد داشت. در این مجموعه نماد فزر برای کوتاه‌مدت، کبافق، شتران و شپرور برای میان‌مدت و نمادهای فسبزوار و وکغدیر برای بلندمدت به سهامداران پیشنهاد شده بودند. نماد کپرور در این سبد پیشنهادی بیشترین رشد را در هفته گذشته تجربه کرد و توانست ۱.۸۹ درصد سود برای سهامداران به ارمغان بیاورد، اما فزر در این سبد ناکام ماند و در همین مدت ۱.۹۳ ریزش داشت.

اقبال کم سهامداران به سبدگردان تصمیم

کمترین میزان بازدهی را در هفته گذشته به نام سبدگردان تصمیم ثبت شد و سهم‌های این مجموعه فقط ۰.۷۱ درصد رشد داشتند. غبشهر، کوثر و تصمیم برای میان‌مدت و فجر، فزر و شگویا نیز برای بلندمدت به سهامداران پیشنهاد شده بودند. غبشهر در سبد پیشنهادی شرکت تصمیم بیشترین بازدهی و سود را به نام خود ثبت کرد اما در این سبد نماد کوثر نتوانست سهامداران را راضی نگه دارد و ۲.۳۴ درصد ریزش را تجربه کرد.

کد خبر 484252

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =