داریک پارس بار دیگر به صدر آمد

در هفته گذشته سبد پیشنهادی سبدگردان «داریک پارس» در میان ۸ سبد بیشترین رشد را از ثبت کرد و جایگاه نخست را بدست آورد. در این بازه، تمامی سبدهای پیشنهادی هفته به جز سبد شرکت داریک پارس، ریزشی بودند.

به گزارش صدای بورس، هفته گذشته، هفته مناسبی برای سهام‌داران نبود و در این بازه تمامی سبدهای پیشنهادی شرکت‌ها به جز سبد پیشنهادی داریک پارس، به طور میانگین بازدهی منفی را به ثبت رسانده بودند.

در هفته گذشته سبد پیشنهادی شرکت سبدگردان «داریک پارس» در میان ۸ سبد بیشترین رشدرا از آن خود کرد و توانست صدر جدول را از آن خود کند. این مجموعه ۷ نماد خودرو، وپارس، وخارزم، خاور، قثابت برای میان‌مدت و فراز و داریک را برای میان‌مدت به سهامداران معرفی کرد.

سهام‌های پیشنهادی که توسط شرکت‌ها توصیه شده بود، در هفته گذشته برای سهامداران به کام سهامداران شد و سبد پیشنهادی سبدگردان داریک پارس، به طور میانگین ۲.۵۵ درصد ریزش داشته بود. در سبد پیشنهادی "داریک پارس" بیشترین بازدهی متعلق به نماد خاور با ۱۱.۵۹ درصد رشد و کمترین بازدهی مربوط به نماد وخارزم با ۰.۸۹ درصد افت به ثبت رسیده بود.

کدام سبد دوم شد؟

شرکت سبدگردان "سورین" در این هفته در رقابتی سخت، پس از سبد پیشنهادی "داریک پاریس" بیشترین بازدهی را از آن خود کند. شرکت سبدگردان "سورین" در مجموع ۵ نماد اهرم و هرم را برای میان‌مدت و ونوین، شیراز و خاور را برای بلندمدت پیشنهاد کرد. میانگین بازدهی سهام‌های سبد پیشنهادی شرکت سبدگردان "سورین" ۰.۲۷ درصد ریزش، برآورد شده است.

در این میان، نماد "خاور" که در سبد پیشنهادی "سورین" به عنوان یک سهم برای بلندمدت معرفی شده، توانسته است به اندازه ۱۱.۵۹ درصد رشد، بیشترین رشد را در این سبد پیشنهادی را به ثبت برساند و در این سبد سهم اهرم بیشترین میزان افت را ثبت کرد و ۴.۳۲ درصد منفی را به ثبت رساند.

عملکرد سایرین

در هفته قبل سهام‌هایی که توسط شرکت سبدگردان "آمیتیس" به سهامداران و معامله‌گران توصیه شدند به صورت میانگین ۰.۳۷ درصد بازدهی منفی را به ثبت رساندند. در این میان صندوق‌های اهرمی، صندوق‌های کالایی، شپنا، فولاد و وبملت، فملی، خودرو و دفارا برای بلندمدت پیشنهاد شده بود.

از میان سهم‌های پیشنهادی این شرکت، خودرو که برای میان‌مدت توصیه شده بود، بیشترین بازده یعنی۷.۰۳ درصد در هفته گذشته به خود اختصاص داد و نماد "شپنا" نیز با ۴.۱۴ درصد افت، کمترین میزان بازدهی را از آن خود کرد.

همچنین سهم‌های سبد پیشنهادی شرکت مشاوره سرمایه‌گذاری "ارزش‌پردازآریان" در هفته گذشته به طور میانگین ۰.۵۴ درصد افت را به ثبت رساند.

در این سبد پیشنهادی کمترین بازدهی به نماد کپارس با "۴.۷۴" درصد منفی و بیشترین بازدهی به نماد خاور با ۱۱.۵۹ درصد رشد را به خود اختصاص دادند. سهام‌های پیشنهادی شرکت "ارزش پردازآریان" رتبه چهارم بازدهی در میان سبدها از آن خود کرد.

براساس این گزارش، سهم‌هایی که توسط شرکت سبدگردان "هدف" به سهامداران و معامله‌گران در هفته گذشته توصیه شد، در جایگاه پنجم قرار گرفتند و به طور میانگین ۰.۶۳ درصد افت داشتند.

در هفته گذشته در سبد پیشنهادی شرکت سبدگردان هدف نماد "غچین" که برای بلندمدت توصیه شد، در میان سهم‌های پیشنهادی بیشترین بازدهی را از آن خود کرد و توانست ۱۲.۱۷ درصد سود را به ثبت برساند. در این میان "دی" که برای میان‌مدت به معامله‌گران پیشنهاد شده بود، ناکام ماند و در هفته گذشته ۹.۸۷ درصد ریزش را تجربه کرد.

از سوی دیگر سبد پیشنهادی سبدگردان "کاریزما" در این هفته ۱.۰۱ درصد بازدهی منفی را به ثبت برساند و جایگاه ششم را به خود اختصاص داد. "غبشهر"، در این سبد پیشنهادی بیشترین بازدهی را داشت و ۱۰.۰۶ درصد به سهامداران سود داد اما نماد "اهرم" به سرنوشت سختی دچار شد و با ۴.۳۲ درصد افت، بیشترین ریزش را در این سبد پیشنهادی تجربه کرد.

براساس این گزارش، سبد پیشنهادی شرکت سبدگردان"سرمایه و دانش"، جایگاه خوبی را نتوانست بدست آورد و به صورت میانگین ۱.۵۸ درصد بازدهی منفی داشت. در این مجموعه نمادهای جم، وبملت، سپاها برای میان‌مدت، وغدیر، فخوز و مبین و صندوق سرمایه گذاری مشترک برای بلندمدت به سهامداران پیشنهاد شده بودند. نماد "مبین" در این سبد پیشنهادی بیشترین رشد را تجربه کرد و توانست ۱.۶۶ درصد رشد برای سهامداران به ارمغان بیاورد، اما نماد "وغدیر" در این سبد ناکام ماند و در همین مدت ۴.۵۳ درصد ریزش را تجربه داشت.

جایگاه آخر برای الگوریتم

سبد پیشنهادی شرکت الگوریتم، جایگاه آخر را در این هفته به خود اختصاص داد و متاسفانه کمترین میزان بازدهی را در هفته گذشته، به نام "الگوریتم" ثبت شد و شاهد افت ۱.۷۳ درصدی سبد پیشنهادی این سبدگردان بودیم. فخوز، ونوین و غپینو برای میان‌مدت، تاصیکو، ارفع و شبریز برای بلندمدت به سهامداران پیشنهاد شده بودند. نماد تاصیکو، ۵.۵۹ درصد بیشترین ریزش را به ثبت رساند و کمترین بازدهی به نماد غچین تعلق گرفت که ۲.۵۶ درصد رشد کرد.

کد خبر 491910

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =