«کاریزما»، از رقبا پیشی گرفت

در هفته گذشته سبد پیشنهادی سبدگردان «کاریزما» در میان ۸ سبد بیشترین رشد را از ثبت کرد و جایگاه نخست را بدست آورد.

به گزارش صدای بورس، هفته گذشته، سهامداران شیرین‌کام شدند و در این بازه تمامی سبدهای پیشنهادی شرکت‌ها به طور میانگین بازدهی مثبت را به ثبت رسانده بودند.

در هفته گذشته سبد پیشنهادی شرکت سبدگردان «کاریزما» در میان ۸ سبد بیشترین رشد را از آن خود کرد و توانست صدر جدول را از آن خود کند. این مجموعه ۸ نماد شگستر، کوثر، ثامید، دارایکم، غبشهر و کساوه برای میان‌مدت و اهرم و متال را برای میان‌مدت به سهامداران معرفی کرد.

سهام‌های پیشنهادی که توسط شرکت‌ها توصیه شده بود، در هفته گذشته برای سهامداران به کام سهامداران شد و سبد پیشنهادی سبدگردان کاریزما، به طور میانگین ۸.۷۷ درصد رشد داشته بود. در سبد پیشنهادی "کاریزما" بیشترین بازدهی متعلق به نماد ثامید با ۱۲.۸۱ درصد رشد و کمترین بازدهی مربوط به نماد متال با ۴.۲۸ درصد افت به ثبت رسیده بود.

کدام سبد دوم شد؟

شرکت سبدگردان "تصمیم" در این هفته در رقابتی سخت، پس از سبد پیشنهادی "کاریزما" بیشترین بازدهی را از آن خود کند. شرکت سبدگردان "تصمیم" در مجموع ۵ نماد هوشیار، فنورد، تصمیم، فسبزوار و شکام را برای میان‌مدت و دکوثر، کاوه و شگویا را برای بلندمدت پیشنهاد کرد. میانگین بازدهی سهام‌های سبد پیشنهادی شرکت سبدگردان "تصمیم" ۸.۶۶ درصد ریزش، برآورد شده است.

در این میان، نماد "دکوثر" که در سبد پیشنهادی "تصمیم" به عنوان یک سهم برای بلندمدت معرفی شده، توانسته است به اندازه ۲۲.۱۳ درصد رشد، بیشترین رشد را در این سبد پیشنهادی را به ثبت برساند و در این سبد سهم تصمیم کمترین میزان رشد را ثبت کرد و ۰.۵۲ درصد مثبت را به ثبت رساند.

عملکرد سایرین

در هفته قبل سهام‌هایی که توسط شرکت سبدگردان "الگوریتم" به سهامداران و معامله‌گران توصیه شدند به صورت میانگین ۷ درصد بازدهی مثبت را به ثبت رساندند. در این میان فخوز، ونوین، غپینو برای میان‌مدت، تاصیکو، ارفع و شبریز برای بلندمدت پیشنهاد شده بود.

از میان سهم‌های پیشنهادی این شرکت، ارفع که برای بلندمدت توصیه شده بود، بیشترین بازده یعنی ۱۳.۶۹ درصد در هفته گذشته به خود اختصاص داد و نماد "فخوز" نیز با ۳ درصد رشد، کمترین میزان بازدهی را از آن خود کرد.

همچنین سهم‌های سبد پیشنهادی شرکت مشاوره سرمایه‌گذاری "فاینتک" در هفته گذشته به طور میانگین ۶.۹۵ درصد رشد را به ثبت رساند.

در این سبد پیشنهادی کمترین بازدهی به نماد ومدیر با "۰.۶۸" درصد منفی و بیشترین بازدهی به نماد غدیس با ۱۶.۵۹ درصد رشد را به خود اختصاص دادند. سهام‌های پیشنهادی شرکت "فاینتک" رتبه چهارم بازدهی در میان سبدها از آن خود کرد.

براساس این گزارش، سهم‌هایی که توسط شرکت مشاوره سرمایه‌گذاری "ارزش پرداز آریان" به سهامداران و معامله‌گران در هفته گذشته توصیه شد، در جایگاه پنجم قرار گرفتند و به طور میانگین ۶.۹۴ درصد رشد داشتند.

در هفته گذشته در سبد پیشنهادی شرکت مشاوره سرمایه‌گذاری ارزش پرداز آریان، نماد "بوعلی" که برای بلندمدت توصیه شد، در میان سهم‌های پیشنهادی بیشترین بازدهی را از آن خود کرد و توانست ۱۴.۳۶ درصد سود را به ثبت برساند. در این میان "سهمگت" که برای میان‌مدت به معامله‌گران پیشنهاد شده بود، ناکام ماند و در هفته گذشته ۴.۰۸ درصد ریزش را تجربه کرد.

از سوی دیگر سبد پیشنهادی سبدگردان "داریک پاریس" در این هفته ۵.۵۵ درصد بازدهی مثبت را به ثبت برساند و جایگاه ششم را به خود اختصاص داد. "۹.۵۲"، در این سبد پیشنهادی بیشترین بازدهی را داشت و ۹.۵۲ درصد به سهامداران سود داد اما صندوق "داریک" کمترین بازدهی یعنی ۰.۴۸ درصد را به ثبت رساند.

براساس این گزارش، سبد پیشنهادی شرکت سبدگردان "سورین"، جایگاه خوبی را نتوانست بدست آورد و به صورت میانگین ۵ درصد بازدهی مثبت داشت. در این مجموعه نمادهای هرمز و کخاک برای میان‌مدت، شپدیس، شکربن، خنصیر و وبلمت برای بلندمدت به سهامداران پیشنهاد شده بودند. نماد "شکربن" در این سبد پیشنهادی بیشترین رشد را تجربه کرد و توانست ۱۰.۳۰ درصد رشد برای سهامداران به ارمغان بیاورد، اما نماد "هرمز" در این سبد ناکام ماند و در همین مدت ۰.۸۳ درصد رشد را تجربه داشت.

جایگاه آخر برای الگوریتم

سبد پیشنهادی شرکت سبدگردان سرمایه و دانش، جایگاه آخر را در این هفته به خود اختصاص داد و متاسفانه کمترین میزان بازدهی را در هفته گذشته، به نام "الگوریتم" ثبت شد و شاهد رشد ۴.۳۸ درصدی سبد پیشنهادی این سبدگردان بودیم. نوری، وبملت و سغدیر برای میان‌مدت، شستا، فخوز و مبین برای بلندمدت به سهامداران پیشنهاد شده بودند. نماد نوری، ۸.۴۹ درصد بیشترین رشد را به ثبت رساند و کمترین رشد به نماد سغدیر تعلق گرفت که ۰.۱۱ درصد رشد کرد.

کد خبر 494157

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 5 =