نگاه بازار سکه به سفر بایدن و تحرکات دلار 

عده ای از معامله گران به سفر بایدن به خاورمیانه چشم دوخته اند و معتقدند در صورتی که نرخ دلار با توجه به این سفر رشد را تجربه کند ممکن است قیمت سکه هم اندکی جان بگیرد .

به گزارش صدای بورس، روز گذشته از حباب سکه اندکی کم شد اما عده ای از معامله گران همچنان در برابر کاهش قیمت سکه از خود مقاومت نشان دادند . قیمت هر قطعه سکه امامی در روز چهارشنبه بین محدوده ۱۴ میلیون و ۹۹۵ هزار تومان تا ۱۵ میلیون و ۵۰ هزار تومان معامله شد.

از نظر تحلیلگران یکی از دلایلی که موجب حباب سکه شده کاهش چشمگیر قیمت اونس طلا در روزهای اخیر بوده است. قیمت طلای جهانی در روز های اخیر بیش از ۷۰ دلار ریزش را ثبت کرده است. این فلز گران بهای جهانی در زمان نوشتن این گزارش ۱۷۲۸ دلار بود .


بیشتر بخوانید: هشدار به سکه بازان


با این حال عده ای از معامله گران به سفر بایدن به خاورمیانه چشم دوخته اند و معتقدند در صورتی که نرخ دلار با توجه به این سفر رشد را تجربه کند ممکن است قیمت سکه هم اندکی جان بگیرد .

به گزارش اقتصاد نیوز - عده ای از سکه بازان برای حفظ دارایی های خود از موج تورم کمتر در موقعیت فروش قرار گرفته اند و بیشتر نظاره گر بازار هستند .

کد خبر 455559

اخبار مرتبط

  • طلا نقد بفروشید، پولش را نسیه بگیرید

    طلا نقد بفروشید، پولش را نسیه بگیرید

    محمدولی رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران گفت: بانک مرکزی باید توجه داشته باشد که یک کیلو طلا امروز حدود ۴۰۰ تا ۵۰۰ میلیارد تومان شده است. جا به جایی این رقم خیلی سخت است. نباید صنف طلا را همانند سایر اصناف ببینیم. باید شرایط و مسئولیت‌های مجزا برای صنف طلا ایجاد کنند تا طلافروش به راحتی پول جا به جا کند. امیدواریم بانک مرکزی کمک کند و این مشکلات برطرف شود.

  • انتشار اوراق سپرده کالایی بر حامل‌های انرژی مختلف تا پایان سال

    انتشار اوراق سپرده کالایی بر حامل‌های انرژی مختلف تا پایان سال

    مدیرعامل بورس انرژی گفت: با تصویب معافیت مالیات بر ارزش افزوده اوراق سپرده کالایی تا پایان سال گواهی های سپرده بر حامل های انرژی گوناگون منتشر می‌شود.

  • طلا امروز چند ؟

    طلا امروز چند ؟

    بازار امروز شاهد رشد قیمت طلا ۱۸ عیار است که هر گرم آن با ۷۰۰ تومان پیشروی، ۱,۳۸۹,۸۰۰ (یک میلیون و سیصد و هشتاد و نه هزار و هشتصد) تومان نرخ گذاری و معامله شد.

  • سکه ارزان شد

    سکه ارزان شد

    قیمت سکه همچنان بالای مرز ۱۵ میلیون تومان قرار دارد و سکه بازان به دلیل انتظارات تورمی به راحتی در موقعیت فروش قرار نمی گیرند. آنها نسبت به فروش کالای سرمایه ای خود شک و تردید دارند.

  • وضعیت نرخ دلار و طلا در هفته ای که گذشت

    وضعیت نرخ دلار و طلا در هفته ای که گذشت

    در این گزارش به بررسی وضعیت بازارهای مالی (ارز، بورس، طلا و سکه) از هجدهم تا بیست و سوم تیر و پیش بینی روند این بازارها طی روزهای آینده پرداخته ایم.

  • دو هفته بعد طلا بخرید

    دو هفته بعد طلا بخرید

    نایب رییس اتحادیه طلا و جواهر تهران گفت: قیمت اونس جهانی طلا در هفته گذشته ۱۰۰ دلار کاهش یافت و بر این اساس پیش‌بینی می‌شود قیمت فلز زرد در داخل کشور طی دو هفته آینده افت داشته باشد.

  • دلار تغییر نکرد

    دلار تغییر نکرد

    امروز قیمت هر اسکناس دلار براساس نرخ صرافی ملی ایران ۲۷ هزار و ۹۰۵ تومان است.

  • دلار، هم‌قیمت یورو شد

    دلار، هم‌قیمت یورو شد

    امروزنرخ تبدیل دو ارز دلار و یورو تقریبا برابر شد. امروز هر یورو به قیمت ۱٫۰۰۷ دلار معامله شد. رکود اقتصادی اروپا و بحران بازار گاز در این کشورها از دلایل ضعیف شدن یورو است.

  • ۴ پیش‌بینی از قیمت دلار

    ۴ پیش‌بینی از قیمت دلار

    در مدت اخیر سیگنال‌های ناشی از اخبار سیاسی باعث شد قیمت دلار که در مسیر کاهشی قرار گرفته بود، دوباره روندی صعودی را در پیش بگیرد. اما بار دیگر شیب این حرکت برعکس شد. اکنون نیز چند روزی است در وضعیتی نسبتا ثابت و اندکی رو به کاهش قرار دارد. طبق گفته تحلیلگران درحال حاضر آینده قیمت دلار وابستگی مستقیمی به اخبار برجامی دارد. عدم موفقیت در مذاکرات وین باعث می‌شود در آینده نرخ این ارز به کانال‌ها بالاتری پیشروی داشته باشد.

  • منتظر سقوط قیمت سکه باشیم؟

    منتظر سقوط قیمت سکه باشیم؟

    طلای جهانی وارد کانال ۱۶ هزار دلار شد،‌ کمترین قیمت ظرف دو سال گذشته. کاهش بی‌سابقه قیمت طلای جهانی چه تاثیری بر قیمت طلای داخل می‌گذارد؟در داخل هم منتظر ریزش قیمت باشیم؟

  • دلار را چند بخرید ؟

    دلار را چند بخرید ؟

    قیمت فروش دلار امروز در صرافی‌های بانکی ۲۷ هزار و ۹۰۵ تومان اعلام شد.

  • قیمت سکه در روز عید

    قیمت سکه در روز عید

    قیمت هر قطعه سکه طرح جدید بهار آزادی بر اساس نرخ بازار طلا، جواهر و سکه تهران ۱۴ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان است.

  • به جای دلار و سکه نفت خام بخرید

    به جای دلار و سکه نفت خام بخرید

    بر اساس طرح جدیدی که در دستور کار دولت است، بازار جدیدی برای سرمایه‌گذاری آحاد جامعه ایجاد خواهد شد تا مردم به جای خرید طلا و ارز و یا سرمایه‌گذاری در زمین و مسکن، سرمایه خود را به خرید نفت‌خام اختصاص داده و در بازار نفت سرمایه‌گذاری کنند.

  • دو پیش بینی متفاوت از قیمت سکه

    دو پیش بینی متفاوت از قیمت سکه

    قیمت سکه داخلی در چند روز اخیر کانال ۱۵ میلیون را حفظ کرده است. ارزش ذاتی سکه با قیمت بازار بیش از ۲ میلیون تومان اختلاف را نشان می دهد و حباب سکه به ۱۸ درصد رسیده بود. فعالان بازار معتقدند حباب قابل توجه سکه باعث شده خرید سکه پر ریسک شود.

  • آیا طلا محبوبیت خود را از دست داد؟

    آیا طلا محبوبیت خود را از دست داد؟

    در هفته گذشته عوامل متعددی سبب شد تا قیمت طلا با روند نزولی همراه باشد. روز گذشته نیز قیمت هر اونس طلا به ۱۷۰۰ دلار رسید که نشان می‌دهد قیمت آن از هفته گذشته به روند نزولی خود ادامه داده است.

  • سهام عدالت از سکه افتاد

    سهام عدالت از سکه افتاد

    ارزش سهام عدالت، ۱.۳ درصد کاهش یافت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 4 =