۲۱ تیر ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۵
نان گران شد؟

سخنگوی دولت درباره یارانه نان گفت: امروز در سراسر کشور دستگاه‌های خرید نان نصب شده است. تا امروز ۶۰ درصد زیرساخت‌ها آماده شده و گفته می‌شود صرفه‌جویی صورت گرفته است.

به گزارش صدای بورس، علی بهادری جهرمی، سخنگوی دولت، در نشست خبری خود درباره حذف یارانه ‌نان گفت: به هیچ وجه بحث حذف یارانه‌ مطرح نیست بلکه اصلاح نظام پرداخت یارانه‌ها مطرح است، در حوزه نان هم همین است و پرداخت افزایش قیمت از جیب مشتری اتفاق نخواهد افتاد بلکه پرداخت شیوه توزیع آرد اصلاح خواهند شد.

به گزارش اقتصاد نیوز،وی افزود: امروز در سراسر کشور دستگاه‌های خرید نان نصب شده است. تا امروز ۶۰ درصد زیرساخت‌ها آماده شده و گفته می‌شود صرفه‌جویی صورت گرفته است. در خصوص دارو هم همین قضیه اتفاق خواهد افتاد و هیچگونه افزایشی در پرداخت از جیب مشتری اتفاق نخواهد بود .

کد خبر 455426

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

  • ثبت اجاره بدون کد رهگیری مجازات دارد

    ثبت اجاره بدون کد رهگیری مجازات دارد

    نایب رئیس اول اتحادیه مشاوران املاک تهران با تاکید بر اینکه اخذ کد رهگیری برای معاملات مسکن رایگان است، گفت: قرارداد با کد رهگیری یا بدون آن نداریم و هر نوع قراردادی در دفاتر مشاور املاک اعم از رهن، اجاره، خریدوفروش باید با ثبت کد رهگیری تنظیم شود.

  • برای یارانه 300 هزار تومانی ثبت نام کنید

    برای یارانه 300 هزار تومانی ثبت نام کنید

    سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از تکمیل اطلاعات افرادی که مشمول دریافت یارانه ۳۰۰ -۴۰۰ هزار تومانی هستند خبر داد و گفت: امکان ثبت نام همچنان وجود دارد.

  • دولت وعده نان ارزان داد

    دولت وعده نان ارزان داد

    محمد جلال، مشاور وزیر اقتصاد با اعلام این خبر که ۶۳ درصد نانوایی‌ها به کارتخوان هوشمند مجهز شده‌اند، تأکید کرد: افزایش قیمت نان و محدودیت خرید نان برای مردم نداریم و نه حتی ابزار خاصی تحت عنوان کارت نان یا چیزی شبیه این برای مردم وجود خواهد داشت.

  • خبر جدید وزیر اقتصاد از هوشمند سازی آرد

    خبر جدید وزیر اقتصاد از هوشمند سازی آرد

    وزیر امور اقتصادی و دارایی نوشت: وزارت اقتصاد اولین پیوست عدالت را با همکاری دانشگاه‌ها برای الگوی جدید هوشمندسازی یارانه آرد تدوین و منتشر کرد.

  • دولت نگاه قلکی به بورس ندارد

    دولت نگاه قلکی به بورس ندارد

    سخنگوی دولت گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته سود سهامداران پرداخت شد. به گفته او بیش از ۴ هزار میلیارد ریال توزیع سود صورت گرفته است و در دولت سیزدهم نیز حدود ۱۰ درصد میانگین رشد داشتیم.

  •  اصلاح نظام یارانه‌ای، واحدهای نان فانتزی را تعطیل کرد

    اصلاح نظام یارانه‌ای، واحدهای نان فانتزی را تعطیل کرد

    رئیس اتحادیه نان‌های حجیم و نیمه حجیم گفت: واحدهای صنفی نانوایان فانتزی بعد از اصلاح نظام یارانه‌ای نتوانستند خود را با شرایط وقف بدهند؛ از این‌رو بسیاری از واحدها در حالت نیمه تعطیل هستند چراکه حجم قابل توجهی از فروش خود را با افزایش نرخ نان فانتزی از دست داده‌اند.

  • رئیس جمهور: افزایش قیمت نان مطرح نبوده و نخواهد بود

    رئیس جمهور: افزایش قیمت نان مطرح نبوده و نخواهد بود

    رئیس جمهور با بیان اینکه موفقیت‌های طرح مدیریت هوشمند یارانه آرد و نان می‌تواند به عنوان الگو در اختصاص یارانه برای سایر بخش‌ها در جهت شفاف‌سازی اجرایی شود، اظهار داشت: اراده دولت بهینه سازی نظام یارانه‌ها در کشور با هدف جلوگیری از هدر رفت سرمایه‌ها است.

  • اقساط وام یک میلیونی یارانه چه زمان تمام می‌شود؟

    اقساط وام یک میلیونی یارانه چه زمان تمام می‌شود؟

    شب گذشته یارانه جدید به حساب سرپرستان خانوار واریز شد. یارانه‌ای که اگرچه قابل برداشت نیست اما اقساط وام کرونا از آن کسر شده است. حالا این سوال مطرح شده که اقساط وام یک میلیونی یارانه چه زمان تمام می‌شود؟

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 8 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ناشناس IR ۱۵:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۱
    0 1
    تعجب اور بود اگه چیزی وقول ارزونی میدادن وروش وایمسیدن اینا زیاد تعجب نداره گریه داره
  • IR ۲۲:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۱
    0 0
    همینو کم داشتیم شما کاری نکنید ما راحتتریم