برای یارانه 300 هزار تومانی ثبت نام کنید

سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از تکمیل اطلاعات افرادی که مشمول دریافت یارانه ۳۰۰ -۴۰۰ هزار تومانی هستند خبر داد و گفت: امکان ثبت نام همچنان وجود دارد.

به گزارش صدای بورس، هادی زاهدی وفا در همایش سراسری شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی با بیان اینکه به دلیل تغییراتی که در شرایط خانوارها ایجاد شده همیشه امکان تکمیل اطلاعات افراد یارانه بگیر وجود دارد اظهارکرد: در مرحله نخست بخشی از اطلاعات تکمیل شده و پرداخت صورت می‌گیر د. اما همیشه این امکان وجود دارد افراد در سایت حمایت ثبت نام کنند.

وی ادامه داد: چرا که ممکن است برخی تشکیل خانواده بدهند و برخی هم جدا شوند. این سایت تا ۱۰ روز آینده باز می‌شود. اما به طور کلی ما تلاش کرده‌ایم که اطلاعات خود را بر اساس اطلاعاتی که در بانک‌ها داشتیم به صورت دقیق کامل کنیم.

وی با بیان اینکه از سال آینده سیاست دیگری برای یارانه بگیران تعیین خواهد شد توضیح داد: در ابتدای سال آینده تصمیمی اخذ شده و تا پایان سال به آن پایبند خواهیم بود.

زاهدی وفا در مورد شناسایی جاماندگان سهام عدالت نیز گفت: کارهای کارشناسی آن انجام شده و در دستور کار دولت است.

به گزارش ایسنا، وی در پاسخ به سوال دیگری در مورد اینکه آیا به عنوان وزیر معرفی خواهد شد؟ گفت: صبحت هر چیزی را باید در زمان مناسب کرد.

کد خبر 455501

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

  • نان گران شد؟

    نان گران شد؟

    سخنگوی دولت درباره یارانه نان گفت: امروز در سراسر کشور دستگاه‌های خرید نان نصب شده است. تا امروز ۶۰ درصد زیرساخت‌ها آماده شده و گفته می‌شود صرفه‌جویی صورت گرفته است.

  • وضعیت سبد سهام عدالت در ۲۲ تیر

    وضعیت سبد سهام عدالت در ۲۲ تیر

    وضعیت شرکت‌های بورسی سهام عدالت و نوسان قیمت هر سهم در این گزارش قابل مشاهده است.

  • خبرهای جدید در مورد سود سهام عدالت

    خبرهای جدید در مورد سود سهام عدالت

    نحوه دریافت سود سهام عدالت سال 99 و نیز ثبت نام جاماندگان شاید برای برخی جذاب باشد که در این گزارش توضیح داده می شود.

  • چرا یارانه تیر، کم واریز شد؟

    چرا یارانه تیر، کم واریز شد؟

    سومین مرحله از یارانه جدید ۳۰۰ و ۴۰۰ هزار تومانی شب گذشته به حساب سرپرستان خانوار واریز شد. اما انتقادات زیادی به نحوه واریز یارانه وارد است. مردم می‌گویند یارانه تیرکم واریز شده است.

  • چگونه به ضمانت سهام عدالت وام بگیریم؟

    چگونه به ضمانت سهام عدالت وام بگیریم؟

    مدیر پروژه کارت‌های اعتباری شرکت سپرده‌گذاری مرکزی گفت: تاکنون بیش از ۳۰۰ هزار درخواست توثیق سهام عدالت ثبت شده است.

  • وعده جدید وزیر اقتصاد به مردم

    وعده جدید وزیر اقتصاد به مردم

    وزیر اقتصاد اظهار داشت: درباره کنترل و مهار نرخ تورم، بانک مرکزی باید برنامه ریزی و مطابق آن به مردم وعده دهد اما بنده به عنوان سخنگوی ستاد اقتصادی دولت اعلام می‌کنم که کنترل تورم اولویت دولت است و برنامه ریزی و تمرکز تمام دستگاه‌های دولتی برای کنترل هر سه منشا تورم است و مهار و مدیریت تورم در ماه‌های آینده را به مردم وعده می‌دهیم.

  • یارانه جاماندگان تا پایان هفته واریز می‌شود؟

    یارانه جاماندگان تا پایان هفته واریز می‌شود؟

    پیش از این سازمان هدفمندی یارانه‌ها از ادامه واریز یارانه تیرماه تا پایان هفته جاری خبر داده بود، در عین حال پیگیری‌ها از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی نشان می‌دهد که احتمالا یارانه جاماندگان به هفته آینده موکول می‌شود.

  • مبلغ یارانه مرداد ۱۴۰۱ کاهش پیدا می‌کند؟

    مبلغ یارانه مرداد ۱۴۰۱ کاهش پیدا می‌کند؟

    برخی از یارانه بگیران گفته اند که یارانه تیر ماه مرحله ۱۳۷ مبالغی کمتر از ۳۰۰ یا ۴۰۰ هزار تومان به ازای هر نفر دریافت کرده اند. آیا این به معنای کاهش بیشتر رقم یارانه در ماه آینده است؟

  • اگر نمی دانید به کدام «دهک» تعلق دارید؛ اینجا کلیک کنید

    اگر نمی دانید به کدام «دهک» تعلق دارید؛ اینجا کلیک کنید

    یکی از راه‌های استعلام دهک خانوار، استعلام با کد ملی است. برای این کار افراد باید با شماره تلفن گویای ۰۹۲۰۰۰۰۶۳۶۹ تماس بگیرند.

  •  چند میلیون سهامدار عدالت، شماره شبا ندادند

    چند میلیون سهامدار عدالت، شماره شبا ندادند

    معاون فناوری اطلاعات شرکت سپرده‌گذاری مرکزی گفت: تاکنون از قریب به یک میلیون و ۹۰۰ هزار نفر از سهامداران سهام عدالت، اطلاعات معتبر به ویژه شماره شبای معتبر نداریم تا بتوانیم سودی برایشان واریز کنیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 10 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • میثم مهاجری IR ۰۴:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۳
    0 0
    بنده با این وضعیت گرونی حقوق پایه میگیرم حتی سرویس هم ندارم ماهانه 1 میلیون از دریافتیم رو به کرایه ماشین بقیه رو به اجاره خونه و تسهیلات بانکی و قبض واریز میکنم خودمونم نون خالی رو نمیتونیم بخریم اونوقت چطور شد که درامدم تو مدت یه ماه بالا رفته خودم خبر ندارم 100 تومنم از یارانه ای که دریافت میکردم کم شدهِ آقای رئیسی چی شد اون وعده وعیدات