اگر نمی دانید به کدام «دهک» تعلق دارید؛ اینجا کلیک کنید

یکی از راه‌های استعلام دهک خانوار، استعلام با کد ملی است. برای این کار افراد باید با شماره تلفن گویای ۰۹۲۰۰۰۰۶۳۶۹ تماس بگیرند.

به گزارش صدای بورس،شب گذشته یارانه تیر ماه واریز شد. اما همچنان برخی از خانوارها به دهک‌بندی درآمدی خود اعتراض دارند و نمی‌دانند در کدام دهک قرار دارند. چگونه می‌توان دهک خانوار را مشخص کرد؟

یکی از راه‌های استعلام دهک خانوار، استعلام با کد ملی است. برای این کار افراد باید با شماره تلفن گویای ۰۹۲۰۰۰۰۶۳۶۹ تماس بگیرند.

در این مرحله افراد با وارد کردن کد ملی سرپرست خانوار می‌توانند دهک درآمدی خانوار خود را تشخیص دهند و بدانند در کدام یک از دهک‌های اول تا دهم درآمدی قرار دارند.

با این شماره همه افراد می‌توانند دهک خانوار خود را با کمک کد ملی سرپرست استعلام کنند. جز افرادی که سپرست یا یکی از اعضای خانواده آنها جزو نیروهای مسلح باشد. این گروه برای اطلاع از دهک درآمدی خانواده خود باید با ستاد نیروهای مسلح تماس بگیرند.


بیشتر بخوانید : یارانه ۳۰۰ تا ۴۰۰ هزار تومانی فردا به دستمان می رسد ؟


به گزارش ایرنا -علاوه بر این، شماره تلفن ۰۲۱۶۳۶۹ مربوط به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی است که برای پاسخگویی به سوالات در اختیار مردم است

کد خبر 455574

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

  • مبلغ یارانه مرداد ۱۴۰۱ کاهش پیدا می‌کند؟

    مبلغ یارانه مرداد ۱۴۰۱ کاهش پیدا می‌کند؟

    برخی از یارانه بگیران گفته اند که یارانه تیر ماه مرحله ۱۳۷ مبالغی کمتر از ۳۰۰ یا ۴۰۰ هزار تومان به ازای هر نفر دریافت کرده اند. آیا این به معنای کاهش بیشتر رقم یارانه در ماه آینده است؟

  • ضد و نقیض گویی ها در دولت برای بازگشت ارز ۴۲۰۰

    ضد و نقیض گویی ها در دولت برای بازگشت ارز ۴۲۰۰

    درحالیکه وزیر اقتصاد از احتمال وضع ارز دولتی برای پایه گمرکی واردات خبر داده بود، رئیس سازمان برنامه و بودجه بازگشت ارز ۴۲۰۰ تومانی را رد کرد.

  • مرداد یارانه 400 تومانی می گیرید

    مرداد یارانه 400 تومانی می گیرید

    سازمان هدفمندی یارانه‌ها اعلام کرده است که مبالغ کسر شده به دلیل بازپرداخت وام کرونای سال ۱۳۹۹ بوده است.

  • کارت نان شایعه است؟

    کارت نان شایعه است؟

    مشاور وزیر اقتصاد با بیان اینکه در طرح هوشمندسازی یارانه نان، عملکرد نانوا سنجیده و قابل ارزیابی است، گفت: در این طرح، برای مردم اتفاق ویژه‌ای نخواهد افتاد، یعنی افزایش قیمت نان و محدودیت خرید نان برای مردم نخواهیم داشت.

  • برای یارانه 300 هزار تومانی ثبت نام کنید

    برای یارانه 300 هزار تومانی ثبت نام کنید

    سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از تکمیل اطلاعات افرادی که مشمول دریافت یارانه ۳۰۰ -۴۰۰ هزار تومانی هستند خبر داد و گفت: امکان ثبت نام همچنان وجود دارد.

  • معرفی سامانه ثبت‌نام جاماندگان دریافت یارانه معیشتی

    معرفی سامانه ثبت‌نام جاماندگان دریافت یارانه معیشتی

    مسئولان وزارت کار هفته گذشته وعده راه‌اندازی سامانه‌ای برای ثبت نام متقاضیان جدید یارانه معیشتی را داده بودند.

  • اقساط وام یک میلیونی یارانه چه زمان تمام می‌شود؟

    اقساط وام یک میلیونی یارانه چه زمان تمام می‌شود؟

    شب گذشته یارانه جدید به حساب سرپرستان خانوار واریز شد. یارانه‌ای که اگرچه قابل برداشت نیست اما اقساط وام کرونا از آن کسر شده است. حالا این سوال مطرح شده که اقساط وام یک میلیونی یارانه چه زمان تمام می‌شود؟

  • عقب نشینی بانک ها از وام ودیعه مسکن

    عقب نشینی بانک ها از وام ودیعه مسکن

    بررسی‌های میدانی از وام ودیعه مسکن حاکی است ضریب نفوذ این تسهیلات بسیار پایین بوده و تنها ۳ هزار مستأجر توانسته‌اند تا کنون این تسهیلات را دریافت کنند؛ چند بانک هم متقاضی جدید نمی‌پذیرند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =