۲۱ تیر ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۵
دولت نگاه قلکی به بورس ندارد

سخنگوی دولت گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته سود سهامداران پرداخت شد. به گفته او بیش از ۴ هزار میلیارد ریال توزیع سود صورت گرفته است و در دولت سیزدهم نیز حدود ۱۰ درصد میانگین رشد داشتیم.

به گزارش صدای بورس، علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت در نشست خبری امروز گفت: در حوزه بورس شاهد ثبات نسبی هستیم و دولت نگاه قلکی به بورس ندارد.

وی ادامه داد: از جمله سیاست‌های جدی دولت این است که با پیگیری‌های صورت گرفته سود سهامداران پرداخت شد. بیش از ۴ هزار میلیارد ریال توزیع سود صورت گرفته است. در دولت سیزدهم نیز حدود ۱۰ درصد میانگین رشد داشتیم.

سخنگوی دولت در پایان یادآور شد: با تصمیم جدی دولت در زمینه مدیریت مصرف برق و با همکاری مردم و ایجاد زیرساخت‌ها برای توسعه برق شاهد مشکل حادی در این زمینه نبوده‌ایم. دولت مدیریت برق تابستان را از زمستان سال گذشته آغاز کرد و همچنین کاهش مصرف برق را از دستگاه‌های زیر مجموعه خود آغاز کرد.


بیشتر بخوانید: نامه مهم فعالان بازار سرمایه به مجلس


سیاست دولت برای صدور مجوز واردات خودرو مقابله با انحصار آن است

وی همچنین تاکید کرد: اساسا سیاست دولت برای صدور مجوز واردات خودرو مقابله با انحصار آن است و دیگری جبران شکاف بین عرضه و تقاضا است.

بهادری جهرمی ادامه داد: استانداردها و ضوابط قانونی مشخصی برای همه سرمایه‌گذاران در زمینه خودرو پیش بینی شده است. اگر ضوابط تعیین شده که مورد ارزیابی وزارت صنعت قرار می‌گیرند رعایت شوند، امکان فعالیت در مسیر واردات خودرو را خواهند داشت.

به گزارش ایسنا، سخنگوی دولت با اشاره به موضوع رسیدگی به اعتراضات مردمی به پرداخت یارانه‌ها، تصریح کرد: نتایج اعتراض به یارانه‌ها در همین مرحله از پرداخت یارانه‌ها مشخص می‌شود.

کد خبر 455434

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

  • سهام عدالت پایین کشید

    سهام عدالت پایین کشید

    وضعیت شرکت‌های بورسی سهام عدالت و نوسان قیمت هر سهم در این گزارش قابل مشاهده است.

  • قبض‌های سنگین برق در انتظار مشترکان پرمصرف

    قبض‌های سنگین برق در انتظار مشترکان پرمصرف

    سخنگوی صنعت برق با بیان اینکه قبض‌های سنگین در انتظار مشترکان پرمصرف است، گفت: در این هفته افزایش دمای سراسری در کشور، هفته بسیار سختی را برای صنعت برق رقم زد.

  • نان گران شد؟

    نان گران شد؟

    سخنگوی دولت درباره یارانه نان گفت: امروز در سراسر کشور دستگاه‌های خرید نان نصب شده است. تا امروز ۶۰ درصد زیرساخت‌ها آماده شده و گفته می‌شود صرفه‌جویی صورت گرفته است.

  • چرا یارانه تیر، کم واریز شد؟

    چرا یارانه تیر، کم واریز شد؟

    سومین مرحله از یارانه جدید ۳۰۰ و ۴۰۰ هزار تومانی شب گذشته به حساب سرپرستان خانوار واریز شد. اما انتقادات زیادی به نحوه واریز یارانه وارد است. مردم می‌گویند یارانه تیرکم واریز شده است.

  • اقساط وام یک میلیونی یارانه چه زمان تمام می‌شود؟

    اقساط وام یک میلیونی یارانه چه زمان تمام می‌شود؟

    شب گذشته یارانه جدید به حساب سرپرستان خانوار واریز شد. یارانه‌ای که اگرچه قابل برداشت نیست اما اقساط وام کرونا از آن کسر شده است. حالا این سوال مطرح شده که اقساط وام یک میلیونی یارانه چه زمان تمام می‌شود؟

  • پشت‌پرده لابی گری های اوبر

    پشت‌پرده لابی گری های اوبر

     افشای کم‌سابقه مجموعه‌ای از اسناد محرمانه، حالا اوبر را با بحرانی جدی روبه‌رو کرده است. نقض قانون، فریب پلیس، استثمار رانندگان و لابی‌گری با چهره‌های سرشناس سیاسی، رسانه‌ای، اولیگارش‌ها و میلیاردرها از جمله مهم‌ترین اتهامات اوبر است.

  •  تیبا و سمند شماره گذاری نمی شوند

    تیبا و سمند شماره گذاری نمی شوند

    رئیس پلیس راهور انتظامی کشور گفت: شماره گذاری تیبا و سمند به دستور سازمان استاندارد متوقف شده است.

  • خودروهای وارداتی از کدام کشورها می‌آیند؟

    خودروهای وارداتی از کدام کشورها می‌آیند؟

    وزارت صمت قبل از اجرای آیین نامه واردات خودرو با صنعتگران و واردکنندگان جلسه توجیهی برگزار می کند.

  • یارانه جاماندگان تا پایان هفته واریز می‌شود؟

    یارانه جاماندگان تا پایان هفته واریز می‌شود؟

    پیش از این سازمان هدفمندی یارانه‌ها از ادامه واریز یارانه تیرماه تا پایان هفته جاری خبر داده بود، در عین حال پیگیری‌ها از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی نشان می‌دهد که احتمالا یارانه جاماندگان به هفته آینده موکول می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 9 =