خبر جدید وزیر اقتصاد از هوشمند سازی آرد

وزیر امور اقتصادی و دارایی نوشت: وزارت اقتصاد اولین پیوست عدالت را با همکاری دانشگاه‌ها برای الگوی جدید هوشمندسازی یارانه آرد تدوین و منتشر کرد.

به گزارش صدای بورس، سید احسان خاندوزی در حساب کاربری خود در فضای مجازی نوشت: «یکی از مطالبات رهبر معظم انقلاب از دولت سیزدهم، داشتن پیوست عدالت برای سیاست‌ها بود. وزارت اقتصاد اولین پیوست عدالت را با همکاری دانشگاه‌ها برای الگوی جدید هوشمندسازی یارانه آرد تدوین و منتشر کرد».

رهبر انقلاب ششم شهریور پارسال در نخستین دیدار خود با اعضای دولت سیزدهم در تبیین «عدالت‌ورزی» به عنوان یک توصیه اساسی به دولتمردان، گفتند: «هر مصوبه، لایحه و تصمیم دولت باید پیوست عدالت داشته باشد و کاملاً مراقبت شود که این دستور یا تصمیم و مصوبه، به طبقات محروم و به عدالت ضربه نزند».

اولین پیوست عدالت هوشمندسازی یارانه آرد منتشر شد

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

کد خبر 455205

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

  • بدهی ۲۰ هزار میلیاردی دولت به گندمکاران

    بدهی ۲۰ هزار میلیاردی دولت به گندمکاران

    رئیس بنیاد ملی گندمکاران گفت: ۲۵ روز است که دولت از کشاورزان گندم خریداری کرده ولی پول آنها را پرداخت نکرده‌ است. این بدهی دولت باعث شده که پای دلالان در این میان باز شود و گندم تولید شده در کشور یا توسط دلالان احتکار و قاچاق یا برای خوراک دام و طیور مصرف شود.

  • کارت نان شایعه است؟

    کارت نان شایعه است؟

    مشاور وزیر اقتصاد با بیان اینکه در طرح هوشمندسازی یارانه نان، عملکرد نانوا سنجیده و قابل ارزیابی است، گفت: در این طرح، برای مردم اتفاق ویژه‌ای نخواهد افتاد، یعنی افزایش قیمت نان و محدودیت خرید نان برای مردم نخواهیم داشت.

  • یارانه معترضان چه زمان قابل برداشت می‌شود؟

    یارانه معترضان چه زمان قابل برداشت می‌شود؟

    بیستم تیر ماه یارانه نقدی واریز می‌شود و علاوه بر ۹ دهک درآمدی جامعه که از دو ماه قبل مشمول یارانه بودند، یارانه جاماندگان هم واریز می‌شود.

  • روغن، رکورد گرانی را شکست

    روغن، رکورد گرانی را شکست

    بیشترین افزایش قیمت نسبت به ماه قبل مربوط به "روغن نباتی جامد" با ٢٤٧,٢ درصد و " روغن مایع " با ٢٣٣.٨ درصد و " پنیر ایرانی پاستوریزه " با ٥٥.٧ درصد بوده است.

  • وعده جدید وزیر اقتصاد به مردم

    وعده جدید وزیر اقتصاد به مردم

    وزیر اقتصاد اظهار داشت: درباره کنترل و مهار نرخ تورم، بانک مرکزی باید برنامه ریزی و مطابق آن به مردم وعده دهد اما بنده به عنوان سخنگوی ستاد اقتصادی دولت اعلام می‌کنم که کنترل تورم اولویت دولت است و برنامه ریزی و تمرکز تمام دستگاه‌های دولتی برای کنترل هر سه منشا تورم است و مهار و مدیریت تورم در ماه‌های آینده را به مردم وعده می‌دهیم.

  • نان گران شد؟

    نان گران شد؟

    سخنگوی دولت درباره یارانه نان گفت: امروز در سراسر کشور دستگاه‌های خرید نان نصب شده است. تا امروز ۶۰ درصد زیرساخت‌ها آماده شده و گفته می‌شود صرفه‌جویی صورت گرفته است.

  • دستور ویژه وزیر کشور به استانداران:‎ بر قیمت‌گذاری خدمات و کالاهای استانی نظارت کنید

    دستور ویژه وزیر کشور به استانداران:‎ بر قیمت‌گذاری خدمات و کالاهای استانی نظارت کنید

    وزیر کشور کنترل قیمت‌ها و تنظیم بازار را پس از اصلاح یارانه‌ها امری جدی دانست و از استانداران خواست بر قیمت‌گذاری صحیح و عادلانه خدمات و کالاهای استانی نظارت کنند.

  • آب دوغ خیار یا آب طلا!

    آب دوغ خیار یا آب طلا!

    ساده‌ترین غذای ایرانی برای یک خانواده ۱۰ نفره بالای ۵۰۰ هزار تومان آب می‌خورد. این اختلاف نرخ وحشتناک در یک سال ما را برای سال‌های آینده نگران تر می‌کند.

  • ۳۰۰ نفر منابع ارزی صندوق توسعه ملی را گرفتند، پس نمی‌دهند

    ۳۰۰ نفر منابع ارزی صندوق توسعه ملی را گرفتند، پس نمی‌دهند

    رئیس اتاق بازرگانی و صنایع ایران و چین با بیان اینکه نباید اموال عمومی به نفع اشخاص خاصی از بین برود،‌ تاکید کرد، حدود ۳۰۰ نفر منابع ارزی صندوق توسعه ملی را گرفته و پس نمی‌دهند، صندوق توسعه ملی باید اسامی بدهکاران را منتشر کند.

  • تعیین تکلیف واریز یارانه ۳۰۰ و ۴۰۰ هزار تومانی

    تعیین تکلیف واریز یارانه ۳۰۰ و ۴۰۰ هزار تومانی

    سخنگوی سازمان هدفمندی یارانه‌ها گفت: زمان یارانه ۳۰۰ و ۴۰۰ هزار تومانی در هفته‌ جاری اعلام خواهد شد. 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 4 =