یارانه معترضان چه زمان قابل برداشت می‌شود؟

بیستم تیر ماه یارانه نقدی واریز می‌شود و علاوه بر ۹ دهک درآمدی جامعه که از دو ماه قبل مشمول یارانه بودند، یارانه جاماندگان هم واریز می‌شود.

به گزارش صدای بورس، چندی پیش پیش خبرهایی مبنی بر تغییر قیمت یارانه نقدی یا جایگزینی کالابرگ بجای یارانه نقدی منتشر شد. هنوز برای تغییر یارانه نقدی تصمیم گیری نشده است. وزیر اقتصاد گفت: تا تیرماه خبری از تغییر یارانه نقدی وجود ندارد. یارانه نقدی تیرماه به حساب سرپرستان خانوار بزودی واریز خواهد شد. مشخص نیست چه زمانی مشکل یارانه نقدی حل خواهد شد.

باتوجه به تغییرات وزارت رفاه، هنوز خبری از این مساله نشده و این افراد هنوز نمی‌دانند تکلیف یارانه‌شان چه می‌شود؛ از سمتی دیگر مشخص نشد که ادامه یارانه‌ها نقدی می‌شود یا کالابرگ.

قرار بود دو ماه یارانه نقدی و پس از آن کالابرگ داشته باشیم که باتوجه به آخرین گفته‌های مسئولان به نظر می‌رسد هنوز زیرساخت‌ها برای دادن کالابرگ فراهم نشده و احتمالا یارانه نقدی همچنان ادامه داشته باشد.

مقامات دولتی در چند روز گذشته مدام تاکید کرده‌اند که زیرساخت‌های پرداخت کالا برگ هنوز فراهم نیست و یارانه تیرماه همچنان نقدی پرداخت می‌شود.


بیشتر بخوانید: چون نتوانستیم اقتصاد را تقویت کنیم یارانه می‌دهیم


به گزارش فردا - رییس جمهوری هم شنبه شب تاکید کرد که تا زمان آماده شدن زیرساخت‌ها پرداخت یارانه نقدی ادامه دارد. بر این اساس ۹ دهک درآمدی که اردیبهشت و خرداد کمک معیشتی جدید را دریافت کرده‌اند، ۲۰ تیر ماه می‌توانند منتظر واریز مرحله سوم یارانه خود باشند.اما سوال دیگری که وجود دارد این است که یارانه معترضان چه زمان قابل برداشت می‌شود؟

کد خبر 455219

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

  • خبر جدید وزیر اقتصاد از هوشمند سازی آرد

    خبر جدید وزیر اقتصاد از هوشمند سازی آرد

    وزیر امور اقتصادی و دارایی نوشت: وزارت اقتصاد اولین پیوست عدالت را با همکاری دانشگاه‌ها برای الگوی جدید هوشمندسازی یارانه آرد تدوین و منتشر کرد.

  • خبرهای جدید در مورد یارانه نقدی

    خبرهای جدید در مورد یارانه نقدی

    بیستم تیر ماه یارانه نقدی واریز می‌شود و علاوه بر ۹ دهک درآمدی جامعه که از دو ماه قبل مشمول یارانه بودند، یارانه جاماندگان هم واریز می‌شود.

  • کالابرگ الکترونیکی کی اجرا می‌شود؟

    کالابرگ الکترونیکی کی اجرا می‌شود؟

    به‌نظر می‌رسد تقدم پرداخت یارانه نقدی بر درآمد حاصل از حذف ارز ۴۲۰۰، یک عامل مهم رشد پایه پولی در اردیبهشت ماه است.

  •  اصلاح نظام یارانه‌ای، واحدهای نان فانتزی را تعطیل کرد

    اصلاح نظام یارانه‌ای، واحدهای نان فانتزی را تعطیل کرد

    رئیس اتحادیه نان‌های حجیم و نیمه حجیم گفت: واحدهای صنفی نانوایان فانتزی بعد از اصلاح نظام یارانه‌ای نتوانستند خود را با شرایط وقف بدهند؛ از این‌رو بسیاری از واحدها در حالت نیمه تعطیل هستند چراکه حجم قابل توجهی از فروش خود را با افزایش نرخ نان فانتزی از دست داده‌اند.

  • یارانه تیرماه امشب به حسابتان می‌آید

    یارانه تیرماه امشب به حسابتان می‌آید

    یارانه نقدی کمک معیشتی تیرماه ۱۴۰۱ از ساعت ۲۴ دوشنبه ( ۲۰ تیرماه)  قابل برداشت است و افرادی که در اردیبهشت ماه یارانه دریافت نکردند و درخواست بازبینی خود را ثبت نمودند نیز درصورت واجد شرایط بودن، در این ماه یارانه می‌گیرند.

  • نفع بانک‌ها از حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی

    نفع بانک‌ها از حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی

    گزارش تحولات اقتصادی بانک مرکزی نشان می‌دهد که در اردیبهشت‌ماه عرضه نقدینگی در بازار بین‌بانکی با افزایش همراه بوده است.

  • خبر مهم از بازگشت کالابرگ

    خبر مهم از بازگشت کالابرگ

    عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: قرار است که نرم‌افزاری را اجرایی کنند که پرداخت ۶ الی ۸ قلم کالا در قالب این نرم‌افزار به شکل الکترونیکی انجام شود، یعنی مشمولان این طرح وارد نرم‌افزار می‌شوند و فروشگاه‌هایی که برای فروش تعیین شدند هم این نرم افزار را دارند.

  • فروش بهاری صنایع غذایی کم شد

    فروش بهاری صنایع غذایی کم شد

    با انتشار گزارش‌های تولید و فروش گروه صنایع غذایی برای فصل بهار سال‌جاری، مشخص شد که ارزش کالای فروش رفته این شرکت‌ها به‌طور میانگین با افزایش قابل توجه ۶۷درصدی روبه‌رو شده است.

  • تعیین تکلیف واریز یارانه ۳۰۰ و ۴۰۰ هزار تومانی

    تعیین تکلیف واریز یارانه ۳۰۰ و ۴۰۰ هزار تومانی

    سخنگوی سازمان هدفمندی یارانه‌ها گفت: زمان یارانه ۳۰۰ و ۴۰۰ هزار تومانی در هفته‌ جاری اعلام خواهد شد. 

  • دولت چگونه به تنگنای فضای کسب‌وکار دامن زد؟

    دولت چگونه به تنگنای فضای کسب‌وکار دامن زد؟

    دهه ۱۳۹۰ یکی از متلاطم‌ترین دهه‌های پس از انقلاب به لحاظ شاخص‌های اقتصادی است. متوسط نرخ تورم این دوره ۲۴ درصد بوده که به‌جز در سال ۱۳۹۶ و ۱۳۹۷ در بقیه سال‌ها دورقمی‌است. این نرخ تورم بالا فعالان اقتصادی را با نااطمینانی و عدم توان تصمیم‌گیری مواجه کرده و بسیاری از بنگاه‌ها در این دهه غیرفعال یا نیمه‌فعال شده‌اند.

  • وزارت صمت چه خوابی برای صنعت خودرو دیده است؟

    وزارت صمت چه خوابی برای صنعت خودرو دیده است؟

    از یک طرف به صورت دستوری دستمزد در صنعت خودرو در همان ابتدای سال به طور متوسط ۴۰ درصد افزایش یافت. هزینه تعرفه‌های واردات مواد و قطعات شش برابر شد (۵۰۰ درصد افزایش). هزینه برق و گاز هم قرار است واقعی شود و حدوداً در کف آن شش برابر می‌شود (بعضاً تا نه برابر). از طرفی مالیات‌های مؤثر هم با نظام جدید افزایش می‌یابد که هنوز برآوردی از اثر واقعی آن ندارم و ندیده‌ام.

  • این هفته چه یارانه‌هایی واریز می‌شود؟

    این هفته چه یارانه‌هایی واریز می‌شود؟

    به روال دو ماه گذشته در سومین روز هفته آینده، یارانه نقدی ۳۰۰ و ۴۰۰ هزار تومانی به ۹ دهک درآمدی جامعه پرداخت می‌شود. جز این قرار است برخی از گروه‌های جامغه بسته معیشتی دریافت کنند. اگرچه مشخص نیست این بسته در این هفته پرداخت می‌شود و یا در مناسبتی دیگر.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 8 =