چه خبر از قیمت موبایل در بازار؟

درستی، رئیس اتحادیه فروشندگان دستگاه‌های صوتی، تصویری، گوشی همراه و لوازم جانبی گفت: در زمان کرونا خیلی از ادارات و مدارس دورکاری داشتند، در نتیجه درخواست برای خرید گوشی بیشتر بود. اگر چه در شرایط فعلی درخواست کمتر شده است اما جزو سبد خانوار محسوب می‌شود.

به گزارش صدای بورس، در دوران کرونا قیمت موبایل در صدر اخبار بود و خانواده‌ها برای کوچک‌ترین عضو خود نیز به دنبال خرید گوشی بودند. در روزهای کرونایی سو استفاده‌های عجیبی در بازار شکل گرفت و گوشی‌های میان رده بیشترین افزایش قیمت را داشتند. در حوزه واردات بحث ممنوعیت واردات گوشی‌هایی که قیمت بالای ۶۰۰ دلار دارند، حاشیه‌های زیادی را برای بازار موبایل ایجاد کرد.

تمامی این حاشیه‌هایی منجر به برگزاری نشستی برای همفکری فعالان این حوزه شد. پیرامون این موضوع ابراهیم درستی؛ رئیس اتحادیه فروشندگان دستگاه‌های صوتی، تصویری، گوشی همراه و لوازم جانبی گفت: نشستی بین انجمن واردکنندگان تلفن همراه و اتاق اصناف با هدف بررسی موانع واردکنندگان تلفن همراه برگزار شد. واردکنندگان تلفن همراه واقعاً سلامت کار می‌کنند. به صورت کلی در تلاش هستیم، بحث مالیات برای واردکنندکان را ساماندهی کنیم. واقعاً بعضی از ضرایب مالیاتی بالا است. نمی‌خواهیم واردکنندگان متضرر شوند.


بیشتر بخوانید :قیمت روز گوشی موبایل


به گزارش گسترش نیوز -در هفته اول تیرماه گوشی‌های میان رده برند سامسونگ و شیائومی بیشترین فروش را در بازار موبایل ایران داشتند. گزارش‌ها از بازار موبایل نشان می‌دهد که ۱۰ گوشی پرفروش هفته گذشته، شامل شیائومی پوکو ایکس، سامسونگ گلکسی آ۱۲، شیائومی پوکو ایکس، آیفون اس ای ۱۲۸، سامسونگ گلکسی آ۵۲، سامسونگ گلکسی آ۳۲، شیائومی پوکو ام ۳، سامسونگ گلکسی آ۰۲، شیائومی ردمی ۹ است. در پایان این گزارش نیز می‌توانید قیمت ۳ برند معروف در ایران را مشاهده کنید. بر اساس این لیست، گران‌ترین گوشی برند آیفون، iPhone ۱۳ pro Max است که رنگ سبز آن پرفروش شد. قیمت این گوشی در بازار ۷۰۵,۰۰۰,۰۰۰ ریال است. گران‌ترین گوشی برند سامسونگ هم Galaxy S۲۰ FE ۵G است که رنگ سرمه‌ای آن با قیمت ۱۵۲,۹۹۰,۰۰۰ ریال معامله می‌شود. همچنین گران‌ترین گوشی برند شیائومی ۱۱ lite ۵G NE است که رنگ آبی ان ۸۷,۰۰۰,۰۰۰ ریال قیمت‌گذاری شده است.

کد خبر 454532

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =