کاهش شیب افزایش قیمت گوشی موبایل/ جدول

بررسی قیمت‌ها در بازار تلفن همراه حاکی از توقف نوسانات شدید قیمتی در این بازار در روزهای اخیر است.

به گزارش صدای بورس، بررسی نوسانات قیمتی در بازار تلفن‌های همراه حاکی از آن است که در چند روز اخیر از شدت روند افزایشی قیمت‌ها در این بازار کاسته شده است؛ آیفون ۱۳ پرومکس با ظرفیت ۲۵۶ گیگابایت امروز به قیمت ۵۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان رسیده است و مدل دیگر این تلفن همراه با ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت امروز ۵۲ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان قیمت خورده است و مدل دیگر این تلفن همراه با ظرفیت ۱ ترابایت نیز ۷۵ میلیون تومان قیمت دارد.

در بین تلفن‌های همراه برند سامسونگ مدل ای ۲۲ الترا با ظرفیت ۵۱۲ گیگابایت ۴۱ میلیون تومان قیمت خورده است و مدل دیگر این تلفن همراه با ظرفیت ۲۵۶ گیگابایت نیز ۳۶ میلیون و ۶۸۹ هزار تومان قیمت خورده است.

قیمت روز موبایل در جدول زیر آمده است:

قیمت موبایل‌های سامسونگ به آیفون رسید/ جدول قیمت‌ها

منبع: خبرآنلاین

کد خبر 454820

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

  • چه خبر از قیمت موبایل در بازار؟

    چه خبر از قیمت موبایل در بازار؟

    درستی، رئیس اتحادیه فروشندگان دستگاه‌های صوتی، تصویری، گوشی همراه و لوازم جانبی گفت: در زمان کرونا خیلی از ادارات و مدارس دورکاری داشتند، در نتیجه درخواست برای خرید گوشی بیشتر بود. اگر چه در شرایط فعلی درخواست کمتر شده است اما جزو سبد خانوار محسوب می‌شود.

  • ۴۰۰ میلیارد تومان در جیب ۳ میلیون سهامدار

    ۴۰۰ میلیارد تومان در جیب ۳ میلیون سهامدار

    شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه (سمات)، اعلام کرد: از ابتدای سال تا پایان خرداد ۱۴۰۱، سود سنواتی ۲ میلیون و ۹۰۰ هزار سهامدار به مبلغ بیش از ۴ هزار میلیارد ریال، از ۴۴ شرکت دریافت و به حساب مردم واریز شده است.

  •  ۸۵ درصد خودپردازها به سامانه صیاد متصل شدند

    بانک مرکزی اعلام کرد:

    ۸۵ درصد خودپردازها به سامانه صیاد متصل شدند

    معاون اداره نظام‌های پرداخت بانک مرکزی اعلام کرد:‌ تاکنون ۹۰ درصد بانک‌های کشور که ۸۵ درصد خودپردازها را در اختیار دارند توانسته‌اند خدمات چک را از طریق خودپردازهای خود به مردم ارائه کنند.

  • هفته آینده تکلیف واردات گوشی آیفون معلوم می شود

    هفته آینده تکلیف واردات گوشی آیفون معلوم می شود

    سخنگوی انجمن واردکنندگان موبایل، تبلت و لوازم جانبی از تعیین تکلیف تخصیص ارز موبایل‌های بالای ۶۰۰ دلار در هفته آینده خبر داد و گفت: از ۲۴ اردیبهشت، واردات موبایل‌های بالای ۶۰۰ دلار تامین ارز نشده و واردات موبایل‌های زیر ۶۰۰ دلار هم به صورت قطره چکانی در حال انجام است.

  • اتفاقی در رجیستری نیفتاده است!

    اتفاقی در رجیستری نیفتاده است!

    درباره اینکه اعلام شده ضوابط رجیستری گوشی تغییر کرده و درصورت خروج مسافر از محدوده گمرک، امکان رجیستری گوشی وجود ندارد، باید یادآور شد که این تغییر تازه‌ای نیست و به بخشنامه دو سال پیش گمرک برمی‌گردد و از قبل هم امکان برگشت وجود نداشت.

  • تلاش برای ارتقای ۲۰ رتبه‌ای سرعت اینترنت همراه

    تلاش برای ارتقای ۲۰ رتبه‌ای سرعت اینترنت همراه

    وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: هدف‌گذاری ما این است که بتوانیم در دولت سیزدهم سرعت اینترنت همراه را ۲۰ رتبه و اینترنت ثابت را ۳۰ پله ارتقاء دهیم و در نهایت با تکمیل پروژه فیبرنوری به جمع ۵۰ کشور بالای این جدول بپیوندیم.

  • واردات گوشی کم شد

    واردات گوشی کم شد

    اعلام معاون گمرک ایران از کاهش واردات گوشی تلفن همراه به ۷۲۷.۸ میلیون دلار در سه ماه اول امسال حکایت دارد.

  • آیفون بدون پورت وارد بازار می شود

    آیفون بدون پورت وارد بازار می شود

    با رشد روزافزون محبوبیت سیم‌کارت الکترونیکی، آیفون ۱۴ ممکن است پرچمدار استفاده از این فناوری شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 5 =