پیامک واریز سود «ومهان» در کمتر از ۲۴ ساعت/ رکورد شکسته شد

سود تقسیمی گروه توسعه مالی مهر آیندگان (ومهان) ۲۴ ساعت بعد از برگزاری مجمع با استفاده از اطلاعات سامانه سجام به حساب صاحبان سهام این شرکت واریز شد تا یک رکورد تازه در بازار سرمایه ثبت شود.

به گزارش صدای بورس، مجمع عمومی سالانه شرکت گروه توسعه مالی مهر آیندگان دیروز برگزار شد. در این مجمع با افزایش ۱۰۰ درصدی در سود تقسیمی، به ازای هر سهم ۶۶ تومان سود تقسیم شد.

شرکت گروه توسعه مالی مهر آیندگان با نماد "ومهان" زیرمجموعه صندوق بازنشستگی و رفاه کارکنان صنعت نفت و شرکت سرمایه‌گذاری اهداف است که در تاریخ ۲۲ اسفندماه ۱۳۷۴ به ثبت رسید.

سریعترین پرداخت سود در "ومهان" اتفاق می‌افتد
رکورد سریع‌ ترین واریز سود
در بازار سرمایه با سجام شکسته شد.

با واریز سود صاحبان سهام گروه توسعه مالی مهر آیندگان ۲۴ ساعت بعد از برگزاری مجمع عمومی عادی سالانه سریعترین واریز سود در تاریخ بازار سهام از طریق سامانه سجام انجام گرفت تا شاهد ثبت یک رکورد تاریخی جذاب باشیم.


بیشتر بخوانید:

"ومهان" به دنبال درآمد پایدار


جزییات واریز سود حقیقی، حقوقی، صندوق و سبدگردان‌ها

بر اساس اطلاعات منتشر شده از سوی شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه، گروه توسعه مالی مهر آیندگان، سود سهام ۹۴ هزار و ۴۴۶ سهامدار حقیقی به مبلغ ۶۲۴.۴۰۵.۱۳۷.۴۰۰ ریال، ۷۹ سهامدار حقوقی به مبلغ ۷۳۴.۳۴۷.۷۶۹.۱۰۰ ریال، ۱۵۰ سبدگردان به مبلغ ۱۰۴.۳۱۰.۰۲۵.۳۸۰ ریال و ۱۷ صندوق به مبلغ ۱۲۱.۳۷۳.۵۹۷.۴۰۰ ریال را با استفاده از اطلاعات سامانه سجام به حساب‌های سجامی صاحبان سهام واریز کرد.

الزام واریز سود ناشران با سجام

در راستای رعایت قانون بودجه سال ۱۴۰۱، پرداخت سود سهام از طریق سامانه سجام الزامی است و بر این اساس سازمان بورس و اوراق بهادار نیز با ارسال نامه‌ای به تمامی ناشران ثبت شده و موسسات حسابرسی معتمد این سازمان از الزامی شدن پرداخت سود سهام از طریق سامانه سجام خبر داده است.

پیامک واریز سود «ومهان» در کمتر از ۲۴ ساعت/ رکورد شکسته شد
پیامک رسال شده به سهامداران « ومهان»

بر این اساس، تمامی ناشران ثبت شده نزد سازمان بورس و اوراق بهادار در راستای تسهیل امور سهامداران موظف شدند سود تقسیمی مصوب مجمع عمومی را با همکاری شرکت سپرده‌گذاری مرکزی و تسویه وجوه از طریق سامانه جامع اطلاعات مشتریان (سجام) به سهامداران پرداخت کنند.

همچنین مدیران متخلف از اجرای این حکم با شکایت سازمان بورس به انفصال از خدمت در دستگاه‌های اجرایی و شرکت‌های سهامی عام به مدت شش ماه تا دو سال محکوم می‌شوند.

سامانه سجام چیست؟

سجام یک سامانه زیرساختی برای شناسایی مشتریان جهت ورود به باشگاه بزرگ بازار سرمایه ایران است که تمام فعالان این بازار اعم از سرمایه‌گذاران، مشتریان و مدیران نهادها در این سامانه، فقط یک بار برای همیشه اطلاعات خود را در آن ثبت خواهند کرد و پس از احراز هویت حضوری و غیرحضوری قادر به دریافت خدمات مبتنی بر داده‌های تاییدشده خواهند بود.

بر این اساس، از طریق این سامانه اطلاعات هویتی، شماره حساب، شماره موبایل، آدرس الکترونیکی و اقامت دایمی فرد ثبت می‌شود و از آن به بعد هیچ نهاد مالی نیازی به دریافت مجدد اطلاعات آن سهامدار ندارد.

سهامداران می‌توانند با مراجعه به سایت www.sejam.ir ثبت نام و احراز هویت سجام را به صورت الکترونیکی انجام دهند.

کد خبر 453850

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

  • چه خبر از قیمت موبایل در بازار؟

    چه خبر از قیمت موبایل در بازار؟

    درستی، رئیس اتحادیه فروشندگان دستگاه‌های صوتی، تصویری، گوشی همراه و لوازم جانبی گفت: در زمان کرونا خیلی از ادارات و مدارس دورکاری داشتند، در نتیجه درخواست برای خرید گوشی بیشتر بود. اگر چه در شرایط فعلی درخواست کمتر شده است اما جزو سبد خانوار محسوب می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 8 =