"ومهان" به دنبال درآمد پایدار

در تلاش هستیم شرکت را به یک گروه خدمات مالی تبدیل کنیم و کانال‌های درآمدی را توسعه بدهیم.

صدای بورس - میثم قریشی؛ شرکت گروه توسعه مالی مهر آیندگان با نماد "ومهان" زیرمجموعه صندوق بازنشستگی و رفاه کارکنان صنعت نفت و شرکت سرمایه‌گذاری اهداف است که در تاریخ ۲۲ اسفندماه ۱۳۷۴ به ثبت رسید. محمدمهدی مومن‌زاده، مدیرعامل "ومهان" در گفتگو با صدای بورس درباره مجمع عمومی سالیانه این شرکت گفت: امروز مجمع عمومی سالیانه شرکت گروه توسعه مالی مهر آیندگان برای تصمیم‌گیری در خصوص صورت‌های مالی ۱۴۰۰ برگزار شد. امسال افزایش ۱۰۰ درصدی در سود تقسیمی داشتیم که به ازای هر سهم ۶۶ تومان تقسیم شد و با برنامه‌ریزی‌های انجام شده این سود یک روز بعد از مجمع به سهامداران پرداخت می‌شود که رکورد سریعترین واریز در بین شرکت‌های بورسی است.

وی افزود: این تقسیم سود سیگنال خاصی برای بازار دارد و آن اینکه وضع مالی "ومهان" از نظر نظم جریانات مالی در شرایط خوبی قرار دارد و دوم اینکه رعایت حقوق سهامداران خرد و عمده برای شرکت در اولویت است.


بیشتر بخوانید:تازه‌ترین طرح‌های «شکام» چیست؟


مومن‌زاده تصریح کرد: در تلاش هستیم شرکت را به یک گروه خدمات مالی تبدیل کنیم، کانال‌های درآمدی را توسعه بدهیم، کارگزاری شرکت افزایش فعالیت داشته باشد و سایر زیرمجموعه‌ها مثل شرکت صبا تجارت و لیزینگ هم بتوانند سال آینده برای "ومهان" درآمد ایجاد کنند. در کنار این موارد برنامه تامین مالی داریم تا با انتشار اوراق و کسب تسهیلات بانکی ارزان قیمت بتوانیم در حوزه‌های جدید سرمایه‌گذاری وارد شویم. در تلاش هستیم در سهم‌های قبل از ‌IPO وارد شویم برای اینکه بتوانیم به خرید این شرکت‌ها بپردازیم و آنها را وارد بازار کنیم. روند کلی شرکت خلق درآمد پایدار است و در تلاش هستیم جریان نقدی وارد شده به شرکت هر سال بیشتر و پایدارتر بشود.

مدیرعامل "ومهان" بیان کرد: با توجه به افزایش سرمایه از ۱۰۰۰ میلیارد به ۳۰۰۰ هزار میلیارد تومان در سال گذشته، برنامه‌ای برای افزایش سرمایه نداریم. امروز سطح سرمایه شرکت در شرایط خوبی قرار دارد.در تلاش هستیم از روش‌های استقراضی مثل ابزار بدهی استفاده کنیم و همچنین در زیرمجموعه "ومهان" صندوق‌های پروژه را فعال کنیم.

کد خبر 453757

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 6 =