آموزش گام به گام بورس اوراق بهادار (قسمت ۹۰)/ سایت فرابورس

در آموزش گام به گام بورس اوراق بهادار ، گام به گام همراه شما خواهیم بود و به اصلی‌ترین ابهامات ورود به بازار جذاب بورس پاسخ خواهیم داد:

سایت فرابورس ایران (ifb.ir)

به گزارش صدای بورس، یکی دیگر از سایت‌های معتبری که تحت نظارت سازمان بورس ایران فعال است، سایت شرکت فرابورس ایران به آدرس ifb.ir است.

این سایت متعلق به سازمان فرابورس است. در این سایت می‌توانید کلیه اطلاعات مربوط به فرابورس ایران را مشاهده کنید؛ اطلاعاتی مثل شرکت‌های فرابورس ایران و قانون و مقرراتی که در این بازارها تعیین شده‌اند؛ اخبار و اطلاعات مربوط به نوسانات شاخص فرابورس و همچنین آمار معاملات شرکت‌هایی که در بازار فرابورس فعالیت دارند. این شرکت‌ها که با توجه به شرایط خاصی در سازمان فرابورس پذیرش می‌شوند، شامل بازارهای فرابورس، اول، دوم، سوم و پایه و همچنین شرکت‌های کوچک و متوسط بازار دارایی و فکری خواهند شد. دیگر اطلاعاتی که در این سایت به آن‌ها دسترسی خواهیم داشت، آمار مربوط به معاملات اوراق اجاره، امتیاز تسهیلات مسکن و دیگر اوراق بهادار موجود و تایید شده در بازار فرابورس است.

سایت فرابورس ایران (ifb.ir)


سایت بورس اوراق بهادار (tse.ir)

همان‌طور که از اسم این سایت برمی‌آید، غالب محتوای آن مربوط می‌شود به بورس اوراق بهادار تهران. بورس اوراق بهادار تهران یکی از چهار بورس اصلی است که زیر نظر مستقیم سازمان بورس و اوراق بهادار فعالیت می‌کنند. اطلاعاتی که می‌توانید از طریق این سایت به دست آورید شامل موارد زیر می‌شوند:

الف) اطلاعیه‌هایی که به وسیله شرکت‌ها و ناظرین بازار بورس منتشر می‌شوند. این اطلاعات می‌توانند در مورد مقررات بازار و اخبار توقف، عرضه یا بازگشایی سهام و نمادها باشند.

ب) در این سایت بخشی تعبیه شده که می‌توانید از طریق آن به آموزش‌هایی با موضوعات متنوع و مرتبط با بورس و نحوه سرمایه گذاری صحیح آشنایی بیشتری پیدا کنید. مطالعه مقاله "اوراق تسهیلات مسکن" می تواند مفید باشد.

ج) آمار معاملات، نوسانات شاخص‌های بورس اوراق بهادار تهران، اطلاعاتی در خصوص معاملات شرکت‌های پذیرفته شده در بازار بورس، اطلاعات بازار در خصوص بهترین و بدترینِ سهام و همچنین نقشه بازار در این سایت قابل دسترسی است. نوسانات شاخص فرابورس و همچنین آمار معاملات شرکت‌هایی که در بازار فرابورس فعالیت دارند. این شرکت‌ها که با توجه به شرایط خاصی در سازمان فرابورس پذیرش می‌شوند، شامل بازارهای فرابورس، اول، دوم، سوم و پایه و همچنین شرکت‌های کوچک و متوسط بازار دارایی و فکری خواهند شد.

آموزش گام به گام بورس اوراق بهادار (قسمت ۹۰)/ سایت فرابورس


منبع: سیگنال

کد خبر 430794

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =