بازار سرمایه رشد آرامی را در ۱۴۰۰ تجربه می کند

مدیر سرمایه گذاری تامین سرمایه کاردان گفت: با توجه به گزارش های مناسب۱۲ ماهه شرکت ها و P/E بازار می توان نسبت به آینده بازار خوش بین بود و پیش بینی می شود بازار سرمایه رشد آرام و ملایمی را در سال ۱۴۰۰ تجربه کند.

به گزارش صدای بورس، نعیمه صفوی، مدیر سرمایه گذاری تامین سرمایه کاردان درباره روند بورس در سال ۱۴۰۰ اظهار کرد: با توجه به گزارش های خوب ۱۲ ماهه، عملکرد شرکت ها مناسب است و P/E بازار نیز به اعداد مناسبی نسبت به گذشته رسیده است که می توان نسبت به آینده بازار خوش بین بود

این کارشناس بازار سرمایه افزود: برای نرخ دلار جهش قابل توجهی تصور نمی شود مگر اینکه تغییرات قابل توجهی در ساختارهای سیاسی کشور رخ دهد که این اتفاق بعید به نظر می رسد. با توجه به شرایط موجود پیش بینی می شود بازار سرمایه رشد آرام و ملایمی را در سال ۱۴۰۰ تجربه کند.

صفوی در مورد محدودیت نامتقارن دامنه نوسان گفت: هر قانونی که وضع می شود باید زمان بگذرد تا نتایج آن مشخص شود. با اعتراض به اینکه دائم قوانین تغییر کنند، مشکلات بازار سرمایه حل نمی شود اما دامنه نامتقارن باید طی برنامه‌ای به متقارن تبدیل شود و زمان مشخصی برای آن تعیین شود.

وی در پایان درباره ورود صندوق های بادرآمد ثابت برای خرید سهام گفت: این تصمیم می‌تواند کمک خوبی به سهامداران کند و به عنوان سیگنال مثبتی برای آنان تلقی شود.

امیرحسین موسوی

کد خبر 430726

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 8 =