۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۰
سقوط آزاد/ شاخص در دره مرگ

شاخص کل امروز هم با افت روبرو شد و با ۲۷۱۹ واحد کاهش، به رقم یک میلیون و ۲۱۱ هزار واحدی رسید

به گزارش صدای بورس، شاخص کل امروز هم با افت روبرو شد و با  ۲۷۱۹ واحد کاهش، به رقم یک میلیون و ۲۱۱ هزار واحدی رسید. شاخص‌ کل هم‌وزن نیز همین روند را تجربه می‌کند و با افت ۰.۲۳ درصدی، با  ۹۹۷واحد کاهش در مدار ۴۳۵ هزار و ۰۹۶ واحدی  به کار خود پایان داد.

تعداد معاملات امروز بازار سهام با ۷۶۴ هزار معامله به حجم ۶ میلیارد و ۶۷۰ میلیون برگه سهم رسید. ارزش معاملات در بازار امروز ۶۶ هزار و ۱۳۳ میلیارد ریال بود.

نمادهای «شستا»، «فولاد»،‌ «فملی»‌، «فارس» و «خودرو» از تاثیرگذاران شاخص بودند و نمادهای «شستا»،‌ «خودرو»، «خساپا»، «فولاد» و «فملی» نمادهای پرتراکنش امروز بازار سهام بودند.

شاخص بازار فرابورس نیز شاخص را تنها نگذاشت و با افت ۲۹ واحدی، به همراهی خود ادامه داد و در مدار ۱۷میلیون و ۲۲۳ هزار واحدی قرار گرفت. تعداد معاملات امروز فرابورس با ۳۱۴ هزار دفعه معامله به حجم معاملاتی ۱ میلیارد و ۲۴۴ میلیون برگه سهم رسید. ارزش معاملات بازار فرابورس نیز ۴۶ هزار و ۶۳۳ میلیارد ریال بود.
نمادهای «هرمز»،‌ «صبا»، «آریا»، «ذوب» و «کگهر» از نمادهای تاثیرگذار و «کزغال»، «آریا»، «وسپهر» و «رافزا» نمادهای پرتراکنش امروز بازار فرابورس بودند.

برترین گروههای صنعتی بازار امروز فلزات اساسی، بانکها و  فرآورده های نفتی بودند که در این بین فلزات اساسی با ارزش ۷ هزار و ۳۷۰ میلیارد در راس برترین صنعت قرار دارد. شاخص های صنعت امروز محصولات چرمی، فلزات اساسی و بانکها بودند که روز پر نوسانی را گذراندند.

بیشترین افزایش قیمت را نمادهای «فلوله»، «کسعدی» و «سشمال»‌ داشتند و نمادهای «سکرد»، «وساخت» و «وتوکا» با کاهش قیمت مواجه شدند.

برترین تقاضا به «کمند»، «فملی» و «سپاس» و برترین عرضه به «برکت»، «کلوند» و «پتایر» تخصیص داده شد.

کد خبر 429049

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =