۵ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۰
بازار سکه شوکه شد

امروز با افزایش قیمت دلار، سکه بازان توانستند کانال ۱۴ میلیون تومان را فتح کنند. قیمت سکه امامی در بازار امروز مانند ۲ روز قبل رشد کرد .

به گزارش صدای بورس -معامله گران سکه در معاملات پشت خطی شب گذشته به یک قدمی مرز ۱۴میلیون تومان رسیدند و فلز گران بهای داخلی‌ تا محدوده ۱۳ میلیون و ۹۵۰ هزار تومان افزایش پیدا کرد.

با شروع معاملات امروز شنبه ۵ شهریور ماه قیمت دلار آرایش صعودی به خود گرفت و کانال شکنی کرد . نرخ دلار امروز به قیمت ۳۰ هزار و ۱۸۰ تومان معامله شد. این قیمت در مقایسه با روز پنجشنبه گذشته بیش از ۷۰۰ تومان افزایش را نشان می دهد .

سکه بازان کانال ۱۴ میلیون را فتح کردند

با افزایش قیمت دلار، سکه بازان توانستند کانال ۱۴ میلیون تومان را فتح کنند. قیمت سکه امامی در بازار امروز مانند ۲ روز قبل رشد کرد .هر قطعه سکه امامی امروز با ۵۷ هزار تومان افزایش به قیمت ۱۴ میلیون و ۲۸ هزار تومان معامله شد. آخرین باری که فلز زرد رنگ داخلی در کانال مذکور معامله شده بود به ۲۵ مرداد ماه برمی گردد .


بیشتر بخوانید :سقوط آزاد قیمت سکه


به گزارش اقتصاد نیوز، قیمت طلا ۱۸ عیار هم که روز پنجشنبه گذشته به پرواز در آمده بود در بازار امروز فرود آمد و با قیمت ۱ میلیون و ۲۸۰ هزار و ۶۰۰ تومان مبادله شد که در مقایسه با روز پنجشنبه گذشته ۷ هزار و ۴۰۰ تومان کاهش را نشان می دهد .

کد خبر 458219

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =