پیش بینی قیمت طلا و سکه در هفته پیش رو

نایب رئیس اتحادیه طلا و جواهر علت سیر صعودی افزایش قیمت طلا و سکه در آخرین معاملات هفتگی را افزایش قیمت ارز عنوان کرد و در خصوص پیش بینی قیمت طلا و سکه در هفته آینده گفت: باید دید چه اخباری در خصوص برجام در هفته پیش رو منتشر می شود. هر خبری می‌تواند روند بازار را نزولی یا صعودی کند.

به گزارش صدای بورس، محمد کشتی آرای گفت: در آخرین معاملات روز گذشته قیمت پایانی هر انس طلا به ۱۷۶۵ دلار رسید که نسبت به اول هفته ۱۷ دلار افزایش قیمت را نشان می داد این در حالی است که از اول هفته ای که گذشت قیمت طلا سیر نزولی داشت.

وی افزود: روز گذشته مجددا قیمت ارز با افزایش همراه شد و این افزایش به انضمام افزایش ۱۷ دلاری قیمت انس جهانی باعث شد قیمت طلا و سکه در حالی که اواسط هفته سیر نزولی پیدا کرده بود مجددا با افزایش همراه باشد.

قیمت سکه طرح قدیم روز گذشته در آخرین معاملات ۱۳ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان بود که به نسبت اول هفته یک میلیون و ۴۰۰ هزار تومان افزایش قیمت داشت.

قیمت سکه طرح جدید نیز به ۱۳ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان رسید که به نسبت اول هفته یک میلیون و ۱۵۰ هزار تومان افزایش پیدا کرد.

نیم سکه ۷ میلیون و ۷۵۰ هزار تومان شد که به نسبت اول هفته ۳۵۰ هزار تومان افزایش قیمت داشت.

ربع سکه هم با ۳۵۰ هزار تومان افزایش به ۴ میلیون و ۷۵۰ هزار تومان رسید.


بیشتر بخوانید: سکه ۷۰۰ هزار تومان ارزان شد


سکه های یک گرمی هم با ۵۰ هزار تومان افزایش در آخرین معاملات هفتگی به دو میلیون و ۹۰۰ هزار تومان رسید.

کشتی آرای گفت: افزایش قیمت انواع سکه با توجه به افزایش قیمت ارز انجام شد. روز گذشته افزایش قیمت ارز باعث شد قیمت طلا و سکه سیر صعودی داشته باشد این در حالی بود که در اواسط هفته و اوایل هفته قیمت به حداقل خود یا همان کف قیمت رسید.

دلار پنجشنبه در بازار آزاد به ۲۹ هزار و ۶۰۰ تومان رسید که نسبت به اول هفته هر دلار آمریکا هزار و ۳۲۰ تومان افزایش قیمت را به دنبال داشت.

قیمت هر مثقال طلای آب شده هم با ۳۶۰ هزار تومان افزایش هفتگی در آخرین معاملات به ۵ میلیون و ۵۶۰ هزار تومان رسید.

هر گرم طلای ۱۸ عیار هم با ۸۳ هزار تومان افزایش هفتگی در آخرین معاملات هفتگی یک میلیون و ۲۸۳ هزار تومان مبنای داد و ستد در بازار طلای کشور بود.

حباب سکه هم با ۵۴ هزار تومان افزایش هفتگی روز گذشته به یک میلیون و ۳۲۰ هزار تومان رسید.

به گزارش همشهری آنلاین، نایب رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران تاکید کرد: در هفته پیش رو با توجه به حساس شدن مذاکرات برجام انتشار هر خبری در این خصوص می تواند شیب بازار را تغییر دهد بنابراین سیر نزولی و صعودی بازار طلا در این هفته متاثر از اخبار برجام خواهد بود.

کد خبر 458159

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

  • سکه دوباره ۱۳ میلیون شد

    سکه دوباره ۱۳ میلیون شد

    قیمت هر قطعه سکه طرح قدیم بر اساس نرخ اتحادیه طلا، جواهر و سکه تهران ۱۳ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان است.

  • بازار ارز به توافق بدبین شد

    بازار ارز به توافق بدبین شد

    بازار امروز دوشنبه ۳۱ مراد ماه شاهد افزایش چشمگیر قیمت دلار، سکه و طلا بود .

  • بگومگوی ایران و آمریکا تا تعیین تکلیف برجام

    بگومگوی ایران و آمریکا تا تعیین تکلیف برجام

    آمریکا بالاخره پس‌ از ۱۰ روز پاسخ خود را به پیش‌نویس ارائه شده از سوی اتحادیه اعلام کرد؛ پاسخی که اکنون در تهران در دست بررسی‌ های کارشناسی است تا در روزهای آینده به سطح تصمیم‌گیری برسد.

  • بازار سکه شوکه شد

    بازار سکه شوکه شد

    امروز با افزایش قیمت دلار، سکه بازان توانستند کانال ۱۴ میلیون تومان را فتح کنند. قیمت سکه امامی در بازار امروز مانند ۲ روز قبل رشد کرد .

  • سکه به نیمه کانال ۱۳ میلیون تومانی حرکت کرد

    سکه به نیمه کانال ۱۳ میلیون تومانی حرکت کرد

    به عقیده بسیاری از فعالان بازار ارز با توجه به حمایت و مقاومت شدید مشاهده شده در مقابل خروج دلار از کانال قیمتی ۲۹ هزار تومانی، سطوح قیمتی این کانال را می‌توان به عنوان سنگر محکم شاخص ارزی در روزهای کنونی دانست.

  • یک پیش بینی مهم از قیمت طلا در روزهای آتی

    یک پیش بینی مهم از قیمت طلا در روزهای آتی

    کشتی آرای وضعیت بازار طلا و ارز را با توجه به متغیرهای فعلی بررسی کرد

  • جزئیات واردات خودرو در مقابل صادرات فرش

    جزئیات واردات خودرو در مقابل صادرات فرش

    رئیس مرکز ملی فرش ایران ضمن اشاره به اینکه فرشی که گفته شده از طلا بوده و به پوتین هدیه دادیم در نمایشگاه به نمایش گذاشته می‌شود و خواهید دید که از ابریشم بوده، در مورد واردات خودرو در مقابل صادرات گفت: افرادی که ۷۰ میلیون دلار صادرات فرش داشته باشند، می‌توانند در مقابل آن خودرو وارد کنند.

  • صحبت های مهم رییس سازمان انرژی اتمی درباره مذاکرات برجام

    صحبت های مهم رییس سازمان انرژی اتمی درباره مذاکرات برجام

    رییس سازمان انرژی اتمی با بیان اینکه ایران سایت هسته‌ای معرفی نشده ندارد، تاکید کرد: سوالات آژانس قبل از بازگشت همه طرف‌ها به برجام باید حل و فصل شوند در غیر این صورت روز "باز اجرا" یی وجود نخواهد داشت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 1 =