جزئیات واردات خودرو در مقابل صادرات فرش

رئیس مرکز ملی فرش ایران ضمن اشاره به اینکه فرشی که گفته شده از طلا بوده و به پوتین هدیه دادیم در نمایشگاه به نمایش گذاشته می‌شود و خواهید دید که از ابریشم بوده، در مورد واردات خودرو در مقابل صادرات گفت: افرادی که ۷۰ میلیون دلار صادرات فرش داشته باشند، می‌توانند در مقابل آن خودرو وارد کنند.

به گزارش صدای بورس، فرحناز رافع در نشست خبری اظهار کرد: بعد از دو سال وقفه بخاطر کرونا، بیست و نهمین نمایشگاه فرش دستباف ایران از ۳۱ مرداد تا ششم شهریور در نمایشگاه بین‌المللی از ساعت ۱۰ صبح تا ۲۰ شب برگزار خواهد شد. پیش بینی و تلاش می‌کنیم این نمایشگاه ۱۰ هزار نفر بازدید کننده داشته باشد. قبلا این تعداد ۸۰۰۰ نفر بود.

به گزارش ایسنا، وی با بیان اینکه مهمانان خارجی هم در نمایشگاه حضور دارند که جزئیات آن در جریان نمایشگاه اعلام می‌شود، گفت: بیش از ۵۵۰۰ نفر در مدارس و دانشگاه‌ها در رشته فرش در حال تحصیل هستتد که قرار است اقداماتی مثل کانون ارزیابان فرش با همکاری آن‌ها اجرا شود تا با مهر ارزیابان اصالت فرش تایید شود.

کد خبر 457845

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

  • زمان ورود اولین محموله خودروی خارجی معلوم شد

    زمان ورود اولین محموله خودروی خارجی معلوم شد

    عضو کمیسیون صنایع مجلس با بیان این که حداکثر ظرف یک ماه آینده شاید بتوان به یک آیین‌نامه اجرایی برای واردات خودرو دست‌ یافت بهره‌برداری از اولین محموله وارداتی خودروی خارجی را مربوط به آذرماه سال جاری دانست.

  • کدام خودروها دیگر قرعه کشی نمی شوند

    کدام خودروها دیگر قرعه کشی نمی شوند

    وزیر صمت توضیحاتی را در خصوص عرضه خودرو در بورس ارائه داد و با اشاره به سه ساز و کار موجود برای معاملات خودرو گفت: یکسری از خودروها مانند «شاهین و کوئیک آر» که تولیدشان بالا رفته و عرضه و تقاضا باهم به توازن رسیده است، از قرعه‌کشی خارج شده‌اند.

  • سرانجام واردات خودرو چه می‌شود؟

    سرانجام واردات خودرو چه می‌شود؟

    مسئولان وزارت صمت خبر از اجرای سیاست آزادسازی واردات خودرو تا شهریور امسال داده اند و تنها یک هفته تا پایان مهلت این وعده مانده در حالی که از آیین نامه نهایی خبری نیست.

  • قیمت دلار در صرافی‌های بانکی ۱۱۰۰ تومان افت داشت 

    قیمت دلار در صرافی‌های بانکی ۱۱۰۰ تومان افت داشت 

    هر دلار امروز (یکشنبه، ۳۰ مردادماه) در صرافی‌های بانکی با ۱۱۰۳ تومان کاهش نسبت به روز گذشته با قیمت ۲۶ هزار و ۹۳۴ تومان به فروش رسید.

  • مرمت‌کاران فرش دستباف هم مهاجرت کردند

    مرمت‌کاران فرش دستباف هم مهاجرت کردند

    عضو هیئت مدیره اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان فرش دستباف از تداوم مهاجرت مرمت کاران و طراحان فرش دستباف به ترکیه و پاکستان خبر داد و گفت: از سال ۱۳۹۷ اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان فرش و اتاق اصناف با مرکز ملی فرش توافقی امضا کردند و بر اساس آن مقرر شد لایحه‌ای تدوین و ماده ۱۱۹ و ۶۵ قانون اصلاح شود، اما یک مشاور در وزارتخانه جلوی این کار را گرفته است.

  • فرش در مقابل خودرو

    فرش در مقابل خودرو

    عضو اتاق بازرگانی تهران گفت: تقریبا چند سالی است که وضعیت فرش دستباف در حالت کماست زیرا میزان صادرات به حداقل رسیده و بسیار ناچیز است و اصلا قابل گفتن نیست. در واقع صادرات ما بین ۵۰ تا ۷۰ میلیون دلار به کل کشورهای دنیا در سال است. زمانی بود که ما ۴۰۰-۵۰۰ میلیون دلار در سال صادرات داشتیم و این مقدار را اندک می‌دانستیم و حالا به این مقدار بسیار خُرد و ناچیز رسیده است.

  • انتقاد نماینده مجلس از بی توجهی بانک ها به وام ازدواج

    انتقاد نماینده مجلس از بی توجهی بانک ها به وام ازدواج

    نماینده خمینی‌شهر در مجلس گفت: در بعضی از قسمت‌ها مانند قانون جمعیت و خانواده و وام زوج‌های جوان از سوی بانک‌ها کم‌کاری شده است.

  • ابرخودروی ۱۴۲ میلیارد تومانی!

    ابرخودروی ۱۴۲ میلیارد تومانی!

    شرکت بوگاتی در مورد مشخصات فنی این رودستر شگفت انگیز گفته که بوگاتی W۱۶ میسترال گران قیمت، همچون مدل‌های پیشین از پیشرانه ۸ لیتری چهار توربو، ۱۶ سیلندر با آرایش W۱۶ بهره می‌برد. این پیشرانه قادر به تولید قدرتی معادل یکهزار و ۵۷۸ اسب بخار با گشتاور یکهزار و ۶۰۰ نیوتن متر است.

  •  خودروهای دست دوم طلا می‌شود؟

    خودروهای دست دوم طلا می‌شود؟

    طبق گزارش وزارت صمت ۸۵ درصد مردم توان خرید خودروهای بالای ۳۰۰ میلیون تومان را ندارند.آیا این اتفاق باعث داغ شدن بازار خودروهای دست دوم می‌شود؟

  • پیش بینی قیمت طلا و سکه در هفته پیش رو

    پیش بینی قیمت طلا و سکه در هفته پیش رو

    نایب رئیس اتحادیه طلا و جواهر علت سیر صعودی افزایش قیمت طلا و سکه در آخرین معاملات هفتگی را افزایش قیمت ارز عنوان کرد و در خصوص پیش بینی قیمت طلا و سکه در هفته آینده گفت: باید دید چه اخباری در خصوص برجام در هفته پیش رو منتشر می شود. هر خبری می‌تواند روند بازار را نزولی یا صعودی کند.

  • حذف تولید خودرو ناقص در ایران خودرو دیزل

    قائم مقام توسعه و تولید گروه صنعتی ایران‌خودرو در آیین رونمایی کامیونت آترین‌پلاس خبر داد

    حذف تولید خودرو ناقص در ایران خودرو دیزل

    پورمجیب از حذف خودرو ناقص از فرآیند تولید ایران‌خودرو دیزل خبر داد و گفت: پس از سایت‌های تولید سواری که از خردادماه آغاز شد، از ابتدای شهریورماه نیز در این شرکت محصول ناقصی تولید نخواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =