۳۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۳
ابرخودروی ۱۴۲ میلیارد تومانی!

شرکت بوگاتی در مورد مشخصات فنی این رودستر شگفت انگیز گفته که بوگاتی W۱۶ میسترال گران قیمت، همچون مدل‌های پیشین از پیشرانه ۸ لیتری چهار توربو، ۱۶ سیلندر با آرایش W۱۶ بهره می‌برد. این پیشرانه قادر به تولید قدرتی معادل یکهزار و ۵۷۸ اسب بخار با گشتاور یکهزار و ۶۰۰ نیوتن متر است.

به گزارش صدای بورس، کمپانی بوگاتی به تازگی از آخرین محصول خود تحت عنوان میسترال رونمایی کرده است. رودستری که براساس ساختار شیرون توسعه یافته و علمکرد شگفت انگیزتری دارد. بوگاتی قصد دارد که با عرضه این محصول گامی به سوی تولید خودروهای برقی و هیبریدی بردارد.

شرکت خودروساز فرانسوی - آلمانی در مورد بوگاتی ویسترال گفته که این محصول ۵ میلیون یورو قیمت دارد و تنها ۹۹ دستگاه از آن تولید می‌شود. این رقم به پول ما و با حساب یورو ۲۸ هزار و ۴۲۰ تومانی، حدود ۱۴۲ میلیارد تومان برای خریداران آب می‌خورد.

البته جالب است بدانید که این ۹۹ دستگاه به بازار عرضه نمی‌شوند تا طرفداران ثروتمند بوگاتی در سراسر دنیا سراغ شان بروند و بخرند. آنطور که مسئولان این خودروسازی لوکس گفته اند تمام ۹۹ دستگاه از قبل فروخته شده و تنها باید به مالکان شان تحویل داده شوند.

بوگاتی اعلام کرده که اولین نمونه‌های این خودرو را در ابتدای سال ۲۰۲۴ به مالکان ثروتمند میسترال تحویل خواهد داد.

مشخصات فنی بوگاتی W۱۶ میسترال

شرکت بوگاتی در مورد مشخصات فنی این رودستر شگفت انگیز گفته که بوگاتی W۱۶ میسترال گران قیمت، همچون مدل‌های پیشین از پیشرانه ۸ لیتری چهار توربو، ۱۶ سیلندر با آرایش W۱۶ بهره می‌برد. این پیشرانه قادر به تولید قدرتی معادل یکهزار و ۵۷۸ اسب بخار با گشتاور یکهزار و ۶۰۰ نیوتن متر است.

احتمالا حالا فکر می‌کنید که پیش‌تر این پیشرانه و خروجی را در بوگاتی شیرون ۳۰۰+ هم دیده اید. بله درست است. در واقع بوگاتی قصد دارد با این پیشرانه میسترال را به سریع‌ترین خودروی رودستر جهان بدل کند.

به گزارش فرارو، البته بوگاتی هنوز جزئیاتی از عملکرد فنی این پیشرانه منتشر نکرده است. اما با این وجود با نگاهی به عملکرد بوگاتی شیرون ۳۰۰+ می‌توانیم به این نکته برسیم که بوگاتی W۱۶ میسترال بدون شک در سرعت و شتاب گیری قدرتمند ظاهر خواهد شد.

(تصاویر) بوگاتی W16 ویسترال؛ ابرخودروی ۱۴۲ میلیارد تومانی!

(تصاویر) بوگاتی W16 ویسترال؛ ابرخودروی ۱۴۲ میلیارد تومانی!

(تصاویر) بوگاتی W16 ویسترال؛ ابرخودروی ۱۴۲ میلیارد تومانی!

کد خبر 457881

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

  • کدام خودروها دیگر قرعه کشی نمی شوند

    کدام خودروها دیگر قرعه کشی نمی شوند

    وزیر صمت توضیحاتی را در خصوص عرضه خودرو در بورس ارائه داد و با اشاره به سه ساز و کار موجود برای معاملات خودرو گفت: یکسری از خودروها مانند «شاهین و کوئیک آر» که تولیدشان بالا رفته و عرضه و تقاضا باهم به توازن رسیده است، از قرعه‌کشی خارج شده‌اند.

  • نمایش توانمندی‌های ایران خودرو و ۲۱ سازنده داخلی در روسیه

    نمایش توانمندی‌های ایران خودرو و ۲۱ سازنده داخلی در روسیه

    معاون صادرات و امور بین الملل ایران خودرو گفت: در نمایشگاه «اتوموبیلیتی» مسکو، توانمندی‌های ۲۱ شرکت از زیرمجموعه ایران خودرو در سطوح مرتبط با خودروهای سواری، سنگین و نیمه سنگین و خدمات مهندسی با ارایه ۹۹ قطعه و در ۲۳۲ متر مربع به نمایش گذاشته خواهد شد.

  • جزئیات واردات خودرو در مقابل صادرات فرش

    جزئیات واردات خودرو در مقابل صادرات فرش

    رئیس مرکز ملی فرش ایران ضمن اشاره به اینکه فرشی که گفته شده از طلا بوده و به پوتین هدیه دادیم در نمایشگاه به نمایش گذاشته می‌شود و خواهید دید که از ابریشم بوده، در مورد واردات خودرو در مقابل صادرات گفت: افرادی که ۷۰ میلیون دلار صادرات فرش داشته باشند، می‌توانند در مقابل آن خودرو وارد کنند.

  • حذف تولید خودرو ناقص در ایران خودرو دیزل

    قائم مقام توسعه و تولید گروه صنعتی ایران‌خودرو در آیین رونمایی کامیونت آترین‌پلاس خبر داد

    حذف تولید خودرو ناقص در ایران خودرو دیزل

    پورمجیب از حذف خودرو ناقص از فرآیند تولید ایران‌خودرو دیزل خبر داد و گفت: پس از سایت‌های تولید سواری که از خردادماه آغاز شد، از ابتدای شهریورماه نیز در این شرکت محصول ناقصی تولید نخواهد شد.

  • سنگ ناکارآمدی به پای لنگ بورس

    سنگ ناکارآمدی به پای لنگ بورس

    به‌نظر می‌آید با توجه به خبر وجود تخلفات گسترده که در راستای انتشار تحقیق و تفحص از شرکت فولاد مبارکه روی داده است، نمی‌توان منتظر افزایش اعتماد نسبت به بازار سهام بود چراکه نوع تخلفات یادشده حکایت از نیاز به افزایش بیشتر نظارت بر شرکت‌های بورسی دارد.

  • اگر توافق نشد تکلیف بورس چیست؟

    اگر توافق نشد تکلیف بورس چیست؟

    به نظر می‌رسد توافقات را به عنوان عاملی مثبت جهت رشد بازار و خروج از بلاتکلیفی می‌بیند اما در صورت عدم توافق یا فرسایشی شدن مذاکرات نیز دولت می‌تواند با اجرای کامل بسته حمایتی با برخی اصلاحات جزئی بازار سرمایه را از وضعیت کنونی خارج کرده و شرایط بهتری را برای رشد فراهم کند.

  • حضور قطعه سازی کروز، رایزکو و ایسکرا در نمایشگاه اتوموبیلیتی روسیه

    حضور قطعه سازی کروز، رایزکو و ایسکرا در نمایشگاه اتوموبیلیتی روسیه

    شرکت های قطعه سازی کروز، رایزکو و ایسکرا در نمایشگاه اتوموبیلیتی روسیه که از ۳۱ مرداد تا ۳ شهریورماه ۱۴۰۱ در محل نمایشگاه‌های بین المللی مسکو برگزار می شود، حضور خواهند یافت. 

  • لحظه به لحظه با بازار یکشنبه ۳۰ مرداد ۱۴۰۱

    لحظه به لحظه با بازار یکشنبه ۳۰ مرداد ۱۴۰۱

    شاخص کل با افت ۱۲ هزار و ۵۹۳ واحدی به ۱ میلیون و ۴۳۸ هزار و ۸۱۰ واحد رسید. شاخص هم وزن نیز با افت ۱ هزار و ۶۶۸ واحدی به ۳۷۹ هزار و ۴۱۰ واحد رسید. نمادهای «فارس»، «کچاد»، «فملی»، «کگل»، «اخابر»، «وغدیر» و «نوری» بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص کل داشتند. بورس تحت تاثیر ابهامات برجامی، معاملات را به پایان رساند. البته این موضوع با قید روشن نشدن نتیجه مذاکرات و پاسخ ایالات متحده به پیشنهادات ایران پیش بینی شده بود. با توجه به تداوم ابهامات موجود در پرونده هسته‌ای ایران بازار سرمایه نیز فعلا در کما به سر می‌برد. روند معاملات روز گذشته نیز نشانه‌ای از تداوم فضای مه‌آلود برجام است. پیش بینی می شود که وضعیت بازار امروز کمی متعادل تر از روز گذشته باشد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =