پژو ۲۰۶ تیپ دو ۳۰۳ میلیون تومان شد/تیپ پنج ۳۶۱ میلیون!

خودرو روز به روز قیمت های کاذب جدیدی را تجربه می کند و به رغم رکود معاملات و حتی در روزهای کاهش قیمت ارز این بازار مسیر خودش را می رود.

به گزارش صدای بورس، قیمت خودرو صفر داخلی در روز پنجشنبه با توجه به آمار و قیمت روزانه سایت دیوار با تغییراتی همراه شد.پراید ۱۱۱ با قیمت ۲۰۵ میلیون تومان به فروش می‌رسد. پراید ۱۳۱ نیز با قیمت ۱۷۹ میلیون تومان عرضه می‌شود. دنا معمولی مدل ۱۴۰۱ نیز به ۴۱۱ میلیون تومان رسید.

البته پژو ۲۰۷ اتومات در قیمت ۶۱۷ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

قیمت خودروهای پرطرفدار

تیبا هاچ‌بک پلاس هم‌اکنون با نرخ ۲۱۰ میلیون تومان معامله می‌شود. پژو ۲۰۶ تیپ دو مدل ۱۴۰۱ به ۳۰۳ میلیون تومان رسید. ۲۰۶ تیپ پنج نیز در بازار کشور تا نرخ ۳۶۱ میلیون تومان پیش رفت.


بیشتر بخوانید :قیمت خودروهای ایران خودرو اعلام شد


تارا اتوماتیک نیز امروز در قیمت ۵۹۵ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

پیش‌بینی قیمت خودرو در روزهای آینده

آرش محبی‌نژاد، کارشناس صنعت خودرو گفت: قیمت‌ها به شدت متاثر از تصمیم مسئولان است. اگر طرح عرضه خودرو در بورس کالا به صورت صحیح اجرا شود، شاهد کاهش زیان‌دهی و افزایش تولید محصول خودروسازان خواهیم بود. با اصلاح شیوه قیمت‌گذاری، عرضه خودرو به بازار نیز افزایش پیدا می‌کند و در نهایت نیز شاهد کاهش قیمت خودرو در بازار خواهیم بود. با کاهش فاصله قیمتی بین بازار و کارخانه، قیمت خودرو به یک قیمت واقعی می‌رسد.

به گزارش تجارت نیوز - چندی پیش نیز، عماد جعفری، کارشناس صنعت خودرو گفت: در حال حاضر بازار در خواب فرو رفته است و دیگر سودی برای مردم ندارد. اما نکته قابل توجه این است که حتی نوسانات قیمت دلار دیگر تاثیری در قیمت خودرو ندارد. مردم منتظر هستند اما بازار خودروی کشور نیاز به یک شوک دارد. این شوک می‌تواند از واردات نشات بگیرد تا به بازار رونق ببخشد.

جدیدترین قیمت پراید، تیبا، کوییک، دنا و شاهین | پژو ۲۰۶ تیپ دو ۳۰۳ میلیون تومان شد

کد خبر 457173

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

  • قیمت خودروهای سایپا

    قیمت خودروهای سایپا

    قیمت متوسط بازار آزاد و قیمت نمایندگی خودروهای سایپا امروز جمعه ۲۱ مرداد ۱۴۰۱ را در جدول زیر مشاهده کنید. این قیمت‌ها به تومان بوده و روزانه بروزرسانی می‌شود.

  • ولغدر کاهشی می شود؟

    ولغدر کاهشی می شود؟

    گزارشی از حرکت نمودار ولغدر را در این تحلیل می خوانید.

  • چرا صعود بازار به تعویق افتاد؟

    چرا صعود بازار به تعویق افتاد؟

    مذاکرات به مراحل انتهایی خود رسیده است و متن نهایی توافق آماده است به طوری که صرفا تایید یا عدم تایید نهایی طرفین باقی مانده است، رفتار گروه های مختلف سهام در قبال برجام چیست؟

  • شرایط فروش خودروهای فیدلیتی و دیگنیتی مرداد ماه در بورس کالا اعلام شد

    شرایط فروش خودروهای فیدلیتی و دیگنیتی مرداد ماه در بورس کالا اعلام شد

    خودروهای دیگنیتی پرایم، فیدلیتی پرایم تیپ ۱ (۵ نفره) و فیدلیتی پرایم تیپ ۲ ( ۷ نفره) بهمن موتور روز چهارشنبه ۲۶ مرداد ماه از طریق بورس کالا به فروش می رسند.

  • سه ترفند بانک مرکزی برای کاهش نرخ بهره

    سه ترفند بانک مرکزی برای کاهش نرخ بهره

    سه علامت مهم در هفته جاری نشان از اراده بانک مرکزی برای کاهش نرخ بهره بین بانکی دارد.در هفته منتهی به ۱۵ مرداد ماه بانک مرکزی در جریان عملیات بازار باز تزریق پول را ۵ همت افزایش داده و نرخ پذیرش درخواست بانک ها را به رکورد ۲ ماهه ارتقا داد.

  • خودروی روسی «لادا» به ایران بازگشت

    خودروی روسی «لادا» به ایران بازگشت

     پس از گذشت حدود نیم قرن از اولین حضور خودروهای روسی لادا در ایران در حالی واردات این خودروها به کشور مجدداً آغاز شده که قرار است ظرف دو سال آینده این خودروها در ایران تولید شود.

  • ایران به دنبال حذف دلار از تجارت با همسایگان

    ایران به دنبال حذف دلار از تجارت با همسایگان

    معاون رئیس بازار متشکل ارزی می‌گوید بانک مرکزی و دولت به شکل جدی پیگیر حذف یا کاهش نقش دلار در تعامل و تجارت با همسایگان هستند.

  • آیین‌نامه واردات خودرو در دولت تصویب شد

    آیین‌نامه واردات خودرو در دولت تصویب شد

    معاون امور مجلس رئیس جمهور از تصویب آئین نامه واردات خودرو در جلسه دولت خبر داد.

  • خودرو دوباره روی تابلوهای بورس کالا ویراژ داد

    خودرو دوباره روی تابلوهای بورس کالا ویراژ داد

    آخرین اخبار درباره عرضه خودرو در بورس کالا از باز شدن پای محصولات جدید خودروسازان ایرانی به بازار سرمایه خبر می‌دهد.

  • پرونده واردات خودرو بسته شد؟

    پرونده واردات خودرو بسته شد؟

    اسفند ماه سال گذشته بود که رئیس جمهوری هشت فرمان برای صنعت خودروسازی صادر کرد. یکی از این هشت فرمان به آزادسازی واردات خودرو مربوط می‌شد.

  • برجام، سرمایه‌های مردم را روانه کدام بازار می‌کند؟

    برجام، سرمایه‌های مردم را روانه کدام بازار می‌کند؟

    بازارهای مالی و کالایی در انتظار امضای توافق‌نامه برجام هستند. اگر توافق صورت بگیرد و برجام امضا شود، سرمایه‌ها به سمت کدام بازار حرکت می‌کند؟ در شرایط شکست مذاکرات، سناریوها از آینده بازارها چه می‌گویند؟

  •  ۲۳ ارز ارزان شد

    ۲۳ ارز ارزان شد

    بانک مرکزی امروز، ‌شنبه (۲۲ مرداد)، نرخ رسمی ۴۶ ارز را اعلام کرد که بر اساس آن نرخ ۱۶ ارز افزایش و نرخ ۲۳ ارز کاهش یافت. نرخ باقی ارزها ثابت ماند.

  • ماجرای صادرات بنزین ۲۷ سنتی چه بود؟

    ماجرای صادرات بنزین ۲۷ سنتی چه بود؟

    در حالی موضوع صادرات بنزین ۲۷ سنتی رسانه‌ای شد که وزارتخانه‌های نفت و صمت اعلام کرده‌اند به بخش خصوصی برای صادرات بنزین مجوزی نداده‌اند. حال مشخص نیست بخش خصوصی چگونه توانسته بدون مجوز اقدام به صادرات بنزین کشور به یک‌سوم قیمت بازار جهانی کند؟

  • همه چیز درباره توگ اولین خودروی ملی ترکیه

    همه چیز درباره توگ اولین خودروی ملی ترکیه

    شرکت توگ قرار است که این خودرو تمام برقی را با دو پیشرانه عرضه کند. نسخه اول با یک موتور ۲۰۰ اسب بخاری مجهز است و دومین نسخه هم پیشرانه‌ای دو موتوره با ۴۰۰ اسب بخار قدرت را در اختیار دارد. در نسخه اول باتری‌های ۴۵ کیلوواتی وجود دارد که پیمایش را به ۳۰۰ کیلومتر محدود می‌کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 12 =