آیین‌نامه واردات خودرو در دولت تصویب شد

معاون امور مجلس رئیس جمهور از تصویب آئین نامه واردات خودرو در جلسه دولت خبر داد.

به گزارش صدای بورس، سیدمحمد حسینی معاون امور مجلس رئیس جمهور درباره آئین نامه واردات خودرو، گفت: پیشنهاد وزارت صمت درباره واردات خودرو امروز در جلسه دولت تصویب و نهایی شد.

وی با بیان اینکه دولت با موضوع واردات خودرو موافق است درباره جزئیات آن، افزود: دولت آئین‌نامه‌ای برای این موضوع تدوین کرده است؛ باید برای تحقق این امر همه جانبه نگری صورت گیرد و به طور مثال تاثیری که این موضوع بر قیمت ارز دارد، مشخص شود.

به گزارش تسنیم ، معاون امور مجلس رئیس جمهور تصریح کرد: جلسات مختلفی درباره این موضوع با حضور بانک مرکزی، وزارت صمت و معاونت اقتصادی برگزار شد تا همه نظرات خود را بیان کنند و این موضوع نتایج مثبتی برای مردم داشته باشد.

کد خبر 457609

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

  • واردات خودرو نهایی شد؟

    واردات خودرو نهایی شد؟

    در حالی که دو ماه از موعد نهایی شدن آیین نامه واردات خودرو می گذرد، اما فعلاً خبری از این آیین نامه نیست. آیین نامه‌ای که گویا در صف تایید هیات دولت قرار دارد و البته برخی نمایندگان نسبت به برخی از بندهای آن انتقاد جدی وارد می کنند. حالا خبری مبنی بر نهایی شدن این آیین نامه در حال دست به دست شدن است.

  • سرانجام واردات خودرو چه می‌شود؟

    سرانجام واردات خودرو چه می‌شود؟

    مسئولان وزارت صمت خبر از اجرای سیاست آزادسازی واردات خودرو تا شهریور امسال داده اند و تنها یک هفته تا پایان مهلت این وعده مانده در حالی که از آیین نامه نهایی خبری نیست.

  • بانک مرکزی هم ملک طلق دولت می شود؟

    بانک مرکزی هم ملک طلق دولت می شود؟

    به نظر می‌رسد که طرح قانون بانک مرکزی که این روزها در مجلس بررسی می‌شود، می‌تواند استقلال بانک مرکزی را بیش از پیش زیر سوال ببرد.

  • ورود پژو ۲۰۶ و پژو پارس به بورس کالا استارت خورد

    ورود پژو ۲۰۶ و پژو پارس به بورس کالا استارت خورد

    به دنبال بحث‌های مطرح شده پیرامون عرضه دو محصول ایران‌خودرو (پژو ۲۰۶ و پژو پارس) در بورس کالا، سخنگوی وزارت صمت، ضمن تاکید براینکه موضوع عرضه این دو محصول پیشنهاد گروه صنعتی ایران‌خودرو برای گام بعدی است و هنوز وزارت صمت موافقت خود با آن را اعلام نکرده است، در رابطه با موضوع تمدید مهلت شناسه‌دار کردن و دریافت کد رهگیری در حوزه قطعات و لوازم یدکی خودرو نیز شفاف‌سازی کرد.

  • سرنوشت خودرو درانتظار لوازم خانگی

    سرنوشت خودرو درانتظار لوازم خانگی

    یک کارشناس اقتصادی گفت: برخی تولیدکنندگان با عرضه قطره چکانی کالاها به بازار باعث شدند تا بازار این صنعت هم مانند کاری که خودروسازان با مردم کردند بشود ؛ سیاستی که پول مردم را گرفته و ۶ ماه دیگر کالا را تحویل می‌دهند هم به بازار لوازم خانگی سرایت کرد بنابراین تولیدکنندگان نتوانستند از اعتمادی که زمینه آن به واسطه عدم واردات کالا فراهم شده بود استفاده کنند و بازارسازی مناسب داشته باشند

  • پژو ۲۰۶ تیپ دو ۳۰۳ میلیون تومان شد/تیپ پنج ۳۶۱ میلیون!

    پژو ۲۰۶ تیپ دو ۳۰۳ میلیون تومان شد/تیپ پنج ۳۶۱ میلیون!

    خودرو روز به روز قیمت های کاذب جدیدی را تجربه می کند و به رغم رکود معاملات و حتی در روزهای کاهش قیمت ارز این بازار مسیر خودش را می رود.

  •  خودروهای دست دوم طلا می‌شود؟

    خودروهای دست دوم طلا می‌شود؟

    طبق گزارش وزارت صمت ۸۵ درصد مردم توان خرید خودروهای بالای ۳۰۰ میلیون تومان را ندارند.آیا این اتفاق باعث داغ شدن بازار خودروهای دست دوم می‌شود؟

  • پاسخ بانک مرکزی به ابهام عدم معرفی بدهکاران بانکی زیر ۱۰۰ میلیارد

    پاسخ بانک مرکزی به ابهام عدم معرفی بدهکاران بانکی زیر ۱۰۰ میلیارد

    بانک مرکزی درباره چرایی عدم انتشار اسامی بدهکاران بانکی زیر ۱۰۰ میلیارد تومان توضیحاتی ارائه کرده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =