سازندگان خانه‌های نهضت ملی  چقدر گرفتند ؟

مدیرعامل بانک مسکن اعلام کرد: ۲۱.۴ هزار میلیارد تومان به حساب سازندگان نهضت ملی مسکن واریز شد که ۹.۹ هزار میلیارد تومان آورده متقاضیان و ۱۱.۵ هزار میلیارد تومان تسهیلات است.

به گزارش صدای بورس - محمود شایان درباره آخرین وضعیت افتتاح حساب، واریز وجه و پرداخت تسهیلات به سازندگان نهضت ملی مسکن را اعلام کرد و گفت: تاکنون ۵۵۹ هزار و ۲۷۱ نفر در طرح نهضت ملی مسکن در بانک افتتاح حساب کردند که میزان آورده متقاضیان ۱۸ هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان است.

مدیرعامل بانک مسکن ادامه داد: از جمع آورده متقاضیان تاکنون ۹ هزار و ۹۰۰ میلیارد تومان به حساب سازندگان واریز شده و مابقی نیز نزد بانک است تا بنا به درخواست دستگاه‌های متولی به سازندگان پرداخت شود.

به گفته شایان از محل تسهیلات نیز تاکنون ۱۱ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان به حساب سازندگان پرداخت شده است.


بیشتر بخوانید : تمدید ثبت نام نهضت ملی مسکن تا پایان تیرماه


وی مبلغ واریز شده به حساب سازندگان را از محل آورده متقاضیان و همچنین تسهیلات در مجموع ۲۱ هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان عنوان کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت راه و شهرسازی، مدیرعامل بانک عامل بخش مسکن توضیح داد: تعداد ۳۰۷ هزار و ۱۹۸ واحد به بانک برای انعقاد قرار داد معرفی شده که از این تعداد، ۱۰۴ هزار و ۴۰۰ واحد قراردادهایشان منعقد شده است و مبلغ تسهیلات منعقد شده ۳۵ هزار میلیارد تومان است.

کد خبر 455529

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

  • تمدید ثبت نام نهضت ملی مسکن تا پایان تیرماه

    تمدید ثبت نام نهضت ملی مسکن تا پایان تیرماه

    مدیرکل دفتر اقتصاد مسکن وزارت راه وشهرسازی گفت: ثبت نام در نهضت ملی مسکن تا ۳۱ تیر ادامه دارد و متقاضیان در شهرهای اعلام شده می‌توانند ثبت نام کنند.

  • متقاضیان نهضت مسکن بی‌دلیل حذف نشوند

    متقاضیان نهضت مسکن بی‌دلیل حذف نشوند

    بنا بر اعلام معاون وزیر راه و شهرسازی، حذف متقاضیان نهضت ملی مسکن بدون دلیل موجه قابل قبول نیست و در صورتی که اشتباها برخی افراد حذف شوند با کارگزار مربوطه برخورد می‌شود.

  • عقب نشینی بانک ها از وام ودیعه مسکن

    عقب نشینی بانک ها از وام ودیعه مسکن

    بررسی‌های میدانی از وام ودیعه مسکن حاکی است ضریب نفوذ این تسهیلات بسیار پایین بوده و تنها ۳ هزار مستأجر توانسته‌اند تا کنون این تسهیلات را دریافت کنند؛ چند بانک هم متقاضی جدید نمی‌پذیرند.

  • به جای دلار و سکه نفت خام بخرید

    به جای دلار و سکه نفت خام بخرید

    بر اساس طرح جدیدی که در دستور کار دولت است، بازار جدیدی برای سرمایه‌گذاری آحاد جامعه ایجاد خواهد شد تا مردم به جای خرید طلا و ارز و یا سرمایه‌گذاری در زمین و مسکن، سرمایه خود را به خرید نفت‌خام اختصاص داده و در بازار نفت سرمایه‌گذاری کنند.

  • دولت مشکل مسکن را حل می‌کند ؟

    دولت مشکل مسکن را حل می‌کند ؟

    مرحله دوم ثبت‌نام در طرح ملی جهش مسکن دولت اخیرا اجرا شده است.این طرح چه تاثیری بر بازار دارد و قیمت مسکن به چه سمتی می‌رود؟

  • مخالفت با یک دستور رئیس جمهور

    مخالفت با یک دستور رئیس جمهور

    رئیس بنیاد مسکن گفت: هنوز سازمان برنامه و بودجه برای پرداخت تسهیلات ۲۰۰ میلیون تومانی مسکن روستایی با نرخ سود ۵ درصد موافقت نکرده است.

  • چرا معاملات مسکن کاهش یافت؟

    چرا معاملات مسکن کاهش یافت؟

    با عقب‌نشینی تقاضای سرمایه‌گذاری از بازار مسکن پایتخت، اوضاع خرید و فروش چنگی به دل نمی‌زند و بنا به گفته مشاوران املاک، تعداد معاملات در مقایسه با ماه گذشته تقریبا نصف شده است؛ برخی آمار غیررسمی هم از رسیدن سرعت رشد قیمت به یک سوم ماه گذشته حکایت دارد.

  • نهضت ملی مسکن کجا خانه ویلایی می‌سازد؟

    نهضت ملی مسکن کجا خانه ویلایی می‌سازد؟

    مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران گفت: امکان ساخت مسکن به صورت ویلایی در شهر ایوانکی در قالب واگذاری زمین به دو یا سه نفر فراهم شد.

  • برخی متقاضیان  نهضت ملی مسکن از سامانه حذف شدند

    برخی متقاضیان نهضت ملی مسکن از سامانه حذف شدند

    مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید گفت: طی سه مرحله به متقاضیان نهضت ملی مسکن پیامک واریز آورده ارسال می‌کنیم و اگر پس از مرحله‌ی سوم وجهی پرداخت نکنند افرادی از لیست ذخیره را جایگزین آنها می‌کنیم، البته بنا به دستور وزیر فعلا پروژه‌ها با استفاده از وام بانکی پیش می‌رود تا اعتماد متقاضیان جلب شود.

  • کدام خانه‌های تهران زیر متری 20 میلیون تومان‌اند؟

    کدام خانه‌های تهران زیر متری 20 میلیون تومان‌اند؟

    قیمت یک آپارتمان 255 متری در اقدسیه شهرک گلستان با عمربنای 2 سال، متری 144 میلیون تومان است.

  • هزینه و فایده انتشار اوراق گواهی سپرده کالایی نفت ‌خام چیست؟

    هزینه و فایده انتشار اوراق گواهی سپرده کالایی نفت ‌خام چیست؟

    برای عرضه اوراق گواهی سپرده مبتنی بر نفت خام باید به شرایط اقتصاد کلان کشور، شرایط حاکم بر صنعت نفت، وضعیت بورس و ظرفیت‌های این بازار و در نهایت میزان اعتماد جامعه به سیاست‌های دولت در حوزه اقتصاد دقت نظر داشت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 13 =