تمدید ثبت نام نهضت ملی مسکن تا پایان تیرماه

مدیرکل دفتر اقتصاد مسکن وزارت راه وشهرسازی گفت: ثبت نام در نهضت ملی مسکن تا ۳۱ تیر ادامه دارد و متقاضیان در شهرهای اعلام شده می‌توانند ثبت نام کنند.

به گزارش صدای بورس، پروانه اصلانی گفت: برای نهضت ملی مسکن دوره جدیدی از ثبت نام را از ۱۵ تیر آغاز کرده ا یم، تاکنون در ۱۷ استان با توجه به اراضی ظرفیت ثبت نام ایجاد شده است.


تاکنون در ۱۷ استان کشور اراضی برای نهضت ملی مسکن تامین شده و در شهر تهران تنها شهر ایوانکی در نظر گرفته شده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان ،پیش از این سایت نهضت ملی مسکن با مشکل مواجه شده بود وامکان ثبت نام در آن فراهم نشده بود.

کد خبر 455491

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

  • قیمت هر متر خانه در تهران ۴۰ میلیون تومان

    قیمت هر متر خانه در تهران ۴۰ میلیون تومان

    یک کارشناس بازار مسکن گفت: گذشته از آن‌که به دلیل نوسان شدید قیمت‌ها متقاضیان مصرفی توان خرید خانه را از دست داده‌اند افزایش تا ۵۵ درصدی قیمت نهاده‌های ساختمانی، بخش تولید مسکن را دچار بحران کرده و بسیاری از سازندگان که واحدهای خود را قبل از سال ۱۳۹۷ پیش‌فروش کرده بودند، به دلیل آن‌که اجازه تعدیل قیمت را نداشتند ورشکست شدند.

  • سازندگان خانه‌های نهضت ملی  چقدر گرفتند ؟

    سازندگان خانه‌های نهضت ملی چقدر گرفتند ؟

    مدیرعامل بانک مسکن اعلام کرد: ۲۱.۴ هزار میلیارد تومان به حساب سازندگان نهضت ملی مسکن واریز شد که ۹.۹ هزار میلیارد تومان آورده متقاضیان و ۱۱.۵ هزار میلیارد تومان تسهیلات است.

  • تصویب ضوابط انتشار اوراق گواهی سپرده عام توسط بانک ها

    تصویب ضوابط انتشار اوراق گواهی سپرده عام توسط بانک ها

    رییس کل بانک مرکزی گفت: ضوابط مربوط به انتشار گواهی سپرده عام توسط بانکها در شورای عالی بورس به تصویب رسیده و جزییات اجرایی آن بزودی به شبکه بانکی ابلاغ خواهد شد.

  • پیشنهاد سه تاکتیک برای احیای سرمایه‌گذاری

    پیشنهاد سه تاکتیک برای احیای سرمایه‌گذاری

     آمارها تایید می‌کند که زمان «تعمیر اساسی» موتور رشد اقتصادی فرا رسیده است.

  • متقاضیان نهضت مسکن بی‌دلیل حذف نشوند

    متقاضیان نهضت مسکن بی‌دلیل حذف نشوند

    بنا بر اعلام معاون وزیر راه و شهرسازی، حذف متقاضیان نهضت ملی مسکن بدون دلیل موجه قابل قبول نیست و در صورتی که اشتباها برخی افراد حذف شوند با کارگزار مربوطه برخورد می‌شود.

  • مخالفت با یک دستور رئیس جمهور

    مخالفت با یک دستور رئیس جمهور

    رئیس بنیاد مسکن گفت: هنوز سازمان برنامه و بودجه برای پرداخت تسهیلات ۲۰۰ میلیون تومانی مسکن روستایی با نرخ سود ۵ درصد موافقت نکرده است.

  • دولت مشکل مسکن را حل می‌کند ؟

    دولت مشکل مسکن را حل می‌کند ؟

    مرحله دوم ثبت‌نام در طرح ملی جهش مسکن دولت اخیرا اجرا شده است.این طرح چه تاثیری بر بازار دارد و قیمت مسکن به چه سمتی می‌رود؟

  • جزئیات بسته حمایتی مسکن اعلام شد

    جزئیات بسته حمایتی مسکن اعلام شد

    مدیرکل دفتر اقتصاد مسکن وزارت راه و شهرسازی گفت: بسته حمایتی مسکن شامل تغییر نرخ کمیسیون مشاوران املاک و اولویت بندی وام ودیعه مسکن، امروز به تصویب هیات دولت رسید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =