نهضت ملی مسکن کجا خانه ویلایی می‌سازد؟

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران گفت: امکان ساخت مسکن به صورت ویلایی در شهر ایوانکی در قالب واگذاری زمین به دو یا سه نفر فراهم شد.

به گزارش صدای بورس ،خلیل محبت خواه افزود: در شهر تهران برای هفتمین دوره از نهضت ملی مسکن فقط شهر ایوانکی فعال شده و متقاضیانی که در دوره‌های قبل ثبت نام نکرده‌اند یا شهر خود را اشتباه انتخاب کرده‌اند؛ در این دوره می توانند اطلاعات خود را ویرایش یا ثبت‌ نام جدید داشته باشند.

به گفته مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران در شهر ایوانکی امکان واگذاری زمین به دو یا سه نفر وجود دارد و ساخت واحدهای مسکونی به صورت ویلایی امکان پذیر است.


بیشتر بخوانید: خبر مهم درباره ثبت نام برای نهضت ملی مسکن


به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، هفتمین دوره از ثبت نام نهضت ملی مسکن در ۱۷ استان فراهم شده و متقاضیان از ۱۵ تیر تا ۳۱ تیر امکان ثبت نام در این دوره را دارند.

کد خبر 455352

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

  • سیاست های دولتی اجاره مسکن را بالا برد

    سیاست های دولتی اجاره مسکن را بالا برد

    یکی دیگر از سیاست‌های دولت سیزدهم برای افزایش قدرت پرداخت مستاجران که تکرار همان سیاست دولت قبل بوده، پرداخت وام ودیعه مسکن است اما بانک‌ها زیر بار پرداخت وام ودیعه مسکن نمی‌روند به طوری که طبق آمار اداره راه و شهرسازی استان تهران در سال گذشته؛ در استان تهران 414 هزار و 225 تقاضا برای وام ودیعه ثبت شده که از این تعداد 193 هزار و 199 تقاضا واجد شرایط اولیه بودند.

  • دولت مشکل مسکن را حل می‌کند ؟

    دولت مشکل مسکن را حل می‌کند ؟

    مرحله دوم ثبت‌نام در طرح ملی جهش مسکن دولت اخیرا اجرا شده است.این طرح چه تاثیری بر بازار دارد و قیمت مسکن به چه سمتی می‌رود؟

  • قیمت هر متر خانه در تهران ۴۰ میلیون تومان

    قیمت هر متر خانه در تهران ۴۰ میلیون تومان

    یک کارشناس بازار مسکن گفت: گذشته از آن‌که به دلیل نوسان شدید قیمت‌ها متقاضیان مصرفی توان خرید خانه را از دست داده‌اند افزایش تا ۵۵ درصدی قیمت نهاده‌های ساختمانی، بخش تولید مسکن را دچار بحران کرده و بسیاری از سازندگان که واحدهای خود را قبل از سال ۱۳۹۷ پیش‌فروش کرده بودند، به دلیل آن‌که اجازه تعدیل قیمت را نداشتند ورشکست شدند.

  • برخی متقاضیان  نهضت ملی مسکن از سامانه حذف شدند

    برخی متقاضیان نهضت ملی مسکن از سامانه حذف شدند

    مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید گفت: طی سه مرحله به متقاضیان نهضت ملی مسکن پیامک واریز آورده ارسال می‌کنیم و اگر پس از مرحله‌ی سوم وجهی پرداخت نکنند افرادی از لیست ذخیره را جایگزین آنها می‌کنیم، البته بنا به دستور وزیر فعلا پروژه‌ها با استفاده از وام بانکی پیش می‌رود تا اعتماد متقاضیان جلب شود.

  • اختلاف ۱۹۰ میلیونی قیمت ملک در تهران+ جدول

    اختلاف ۱۹۰ میلیونی قیمت ملک در تهران+ جدول

    قیمت یک آپارتمان در فرمانیه با متراژ ۴۳۰ متر و عمربنای یک سال، متری ۲۰۰ میلیون تومان است.

  • کدام خانه‌های تهران زیر متری 20 میلیون تومان‌اند؟

    کدام خانه‌های تهران زیر متری 20 میلیون تومان‌اند؟

    قیمت یک آپارتمان 255 متری در اقدسیه شهرک گلستان با عمربنای 2 سال، متری 144 میلیون تومان است.

  • خانه ۳۰ متری برای تهرانی ها

    خانه ۳۰ متری برای تهرانی ها

     اتاق تولید «ضوابط خاص» برای ساخت‌وسازهای شهر تهران -کمیسیون ماده پنج- در یک مصوبه‌ جدید اجازه «خانه‌سازی بدون شرط روی زمین‌های زیر ۱۰۰ مترمربع» را صادر کرد.

  • هزینه و فایده انتشار اوراق گواهی سپرده کالایی نفت ‌خام چیست؟

    هزینه و فایده انتشار اوراق گواهی سپرده کالایی نفت ‌خام چیست؟

    برای عرضه اوراق گواهی سپرده مبتنی بر نفت خام باید به شرایط اقتصاد کلان کشور، شرایط حاکم بر صنعت نفت، وضعیت بورس و ظرفیت‌های این بازار و در نهایت میزان اعتماد جامعه به سیاست‌های دولت در حوزه اقتصاد دقت نظر داشت.

  • آوار سیاست‌های‌آشفته برسر بورس

    آوار سیاست‌های‌آشفته برسر بورس

    در گفت‌وگو با نوید قدوسی کارشناس بازار سرمایه به بررسی سیاست‌گذاری‌های دولت سیزدهم و اثرگذاری این سیاست‌ها بر کلیت اقتصاد و به‌ویژه بازار سرمایه پرداخته‌ایم.

  • سازندگان خانه‌های نهضت ملی  چقدر گرفتند ؟

    سازندگان خانه‌های نهضت ملی چقدر گرفتند ؟

    مدیرعامل بانک مسکن اعلام کرد: ۲۱.۴ هزار میلیارد تومان به حساب سازندگان نهضت ملی مسکن واریز شد که ۹.۹ هزار میلیارد تومان آورده متقاضیان و ۱۱.۵ هزار میلیارد تومان تسهیلات است.

  • مسکن در منطقه ۷ تهران ارزان شد

    مسکن در منطقه ۷ تهران ارزان شد

    بررسی فایل های فروش در منطقه ۷ پایتخت نشان می دهد که بیشترمالکان قیمتی زیر قیمت میانگین منطقه برای فروش پیشنهاد داده اند . هرچند این رویه درمورد خانه های نوساز یا با عمر بنای کم تر از ۵ سال صدق نمی کند .

  • بانک‌های دولتی چقدر وام ودیعه پرداختند؟

    بانک‌های دولتی چقدر وام ودیعه پرداختند؟

    یک کارشناس اقتصادی درباره آمارهای بانک مرکزی مبنی بر منفی شدن نرخ رشد نقدینگی و احتمال تداوم این روند در ماه‌های آینده و طول سال جاری تاکید کرد: آمار خردادماه که منتشر شود می‌توان تحلیل قابل اتکایی در این باره ارائه کرد اما به نظر شخصی من این امر غیرعادی است و نیاز به بررسی بیشتر دارد.

  • متقاضیان نهضت مسکن بی‌دلیل حذف نشوند

    متقاضیان نهضت مسکن بی‌دلیل حذف نشوند

    بنا بر اعلام معاون وزیر راه و شهرسازی، حذف متقاضیان نهضت ملی مسکن بدون دلیل موجه قابل قبول نیست و در صورتی که اشتباها برخی افراد حذف شوند با کارگزار مربوطه برخورد می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 8 =