وام ۱۰۰ میلیونی برای تهرانی‌ها+شرایط دریافت

بسیاری از دریافت کنندگان تسهیلات ودیعه مسکن اعلام کردند در حال حاضر نرخ سود وام ۱۰۰ میلیون تومانی ودیعه مسکن در تهران ۱۸ درصد است.

به گزارش صدای بورس، طبق اعلام بسیاری از دریافت کنندگان تسهیلات ودیعه مسکن هم اکنون نرخ سود تسهیلات ودیعه مسکن ۱۰۰ میلیون تومانی در تهران ۱۸ در صد است.

طبق بررسی های صورت گرفته هم میزان اقساط تسهیلات ودیعه مسکن ۱۰۰ میلیون تومانی ۵ ساله با نرخ سود ۱۸ درصد ماهانه ۲ میلیون و۵۳۹ هزار تومان است که باید متقاضیان ظرف مدت ۵سال ۱۵۲ میلیون و۳۶۰ هزار تومان بازگردانند. کل سود تسهیلات ۵۲ میلیون ۳۶۰ هزار تومان در تهران است.

این درحالی است که پیش از این رستم قاسمی وزیر راه وشهرسازی اعلام کرده بود که پیشنهاد داده ایم نرخ سود تسهیلات ودیعه مسکن را به ۱۳ درصد برسانند که به نظر می رسد شورای پول و اعتبار با این میزان تسهیلات موافقت نکرده و همین امر باعث کاهش استقبال مستاجران از این وام شده است.


بیشتر بخوانید: بانک‌های دولتی چقدر وام ودیعه پرداختند؟


به گزارش منبیان -برای تسهیلات ودیعه مسکن ۴۰ هزار میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده و متقاضیان باید برای دریافت این تسهیلات ابتدا در سامانه املاک و اسکان ثبت نام کرده و باید قرارداد دارای کد رهگیری امسال خود را بارگذاری کنند.

کد خبر 455498

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

  • رتبه اعتباری، شاه‌ شطرنج تأمین مالی

    تأمین مالی از طریق رتبه‌ اعتباری در بازار سرمایه بررسی شد:

    رتبه اعتباری، شاه‌ شطرنج تأمین مالی

    موضوع این هفته میزگرد هفته‌نامه اطلاعات بورس بررسی شاخص رتبه اعتباری است که با حضور علی رحمانی، اقتصاددان و استاد دانشگاه؛ رضا عیوضلو، مدیرعامل شرکت رتبه‌بندی پایا؛ محمدمهدی مؤمن زاده، مدیرعامل شرکت گروه توسعه مالی مهر آیندگان و حجت‌الله انصاری، مدیرعامل تأمین سرمایه دماوند بررسی شد.

  • برخی از بانک‌ها گره بر کار مردم می زنند

    برخی از بانک‌ها گره بر کار مردم می زنند

    نماینده مردم همدان در مجلس گفت: برخی از وزرا نه تنها پاسخگوی مردم بلکه پاسخگوی نمایندگان مجلس نیستند و خود را تافته جدا بافته و مجلس را محلی برای گرفتن رای اعتماد می‌دانند و دیگر هیچ.

  • مخالفت با یک دستور رئیس جمهور

    مخالفت با یک دستور رئیس جمهور

    رئیس بنیاد مسکن گفت: هنوز سازمان برنامه و بودجه برای پرداخت تسهیلات ۲۰۰ میلیون تومانی مسکن روستایی با نرخ سود ۵ درصد موافقت نکرده است.

  • اقساط وام یک میلیونی یارانه چه زمان تمام می‌شود؟

    اقساط وام یک میلیونی یارانه چه زمان تمام می‌شود؟

    شب گذشته یارانه جدید به حساب سرپرستان خانوار واریز شد. یارانه‌ای که اگرچه قابل برداشت نیست اما اقساط وام کرونا از آن کسر شده است. حالا این سوال مطرح شده که اقساط وام یک میلیونی یارانه چه زمان تمام می‌شود؟

  • آپارتمان های ۱۲۰ متری‌ چند؟

    آپارتمان های ۱۲۰ متری‌ چند؟

    در گزارش زیر به بررسی قیمت و مشخصات آپارتمان‌های ۱۲۰ متری‌ مرکز تهران خواهیم‌ پرداخت.

  • عقب نشینی بانک ها از وام ودیعه مسکن

    عقب نشینی بانک ها از وام ودیعه مسکن

    بررسی‌های میدانی از وام ودیعه مسکن حاکی است ضریب نفوذ این تسهیلات بسیار پایین بوده و تنها ۳ هزار مستأجر توانسته‌اند تا کنون این تسهیلات را دریافت کنند؛ چند بانک هم متقاضی جدید نمی‌پذیرند.

  • جزئیات بسته حمایتی مسکن اعلام شد

    جزئیات بسته حمایتی مسکن اعلام شد

    مدیرکل دفتر اقتصاد مسکن وزارت راه و شهرسازی گفت: بسته حمایتی مسکن شامل تغییر نرخ کمیسیون مشاوران املاک و اولویت بندی وام ودیعه مسکن، امروز به تصویب هیات دولت رسید.

  • وام 12میلیونی برای بازنشستگان

    وام 12میلیونی برای بازنشستگان

    میرهاشم موسوی، مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی، رقم جدید وام بازنشستگان را اعلام کرد. برای سال ۱۴۰۱ وام ضروری کارگران بازنشسته مبلغ دوازده میلیون تومان خواهد بود.

  • "کد واریزی" اسم رمز فرار بانک‌ها از پرداخت وام ودیعه مسکن

    "کد واریزی" اسم رمز فرار بانک‌ها از پرداخت وام ودیعه مسکن

    درحالی حدود یک ماه از ابلاغ دستورالعمل پرداخت وام ودیعه مسکن از سوی بانک مرکزی می‌گذرد که برخی بانک‌ها با بهانه‌های عجیب و من‌درآوردی وام متقاضیان را پرداخت نمی‌کنند.

  • خانه ۳۰ متری برای تهرانی ها

    خانه ۳۰ متری برای تهرانی ها

     اتاق تولید «ضوابط خاص» برای ساخت‌وسازهای شهر تهران -کمیسیون ماده پنج- در یک مصوبه‌ جدید اجازه «خانه‌سازی بدون شرط روی زمین‌های زیر ۱۰۰ مترمربع» را صادر کرد.

  • توضیحات رئیس‌کل بانک مرکزی درباره شرایط و وثایق وام ازدواج

    توضیحات رئیس‌کل بانک مرکزی درباره شرایط و وثایق وام ازدواج

    رئیس‌کل بانک مرکزی درباره شرایط و وثایق وام ازدواج گفت: متناسب با اعتبارسنجی، حداکثر یک سفته یا یک ضامن معتبر مورد نیاز است.

  • سیاست های دولتی اجاره مسکن را بالا برد

    سیاست های دولتی اجاره مسکن را بالا برد

    یکی دیگر از سیاست‌های دولت سیزدهم برای افزایش قدرت پرداخت مستاجران که تکرار همان سیاست دولت قبل بوده، پرداخت وام ودیعه مسکن است اما بانک‌ها زیر بار پرداخت وام ودیعه مسکن نمی‌روند به طوری که طبق آمار اداره راه و شهرسازی استان تهران در سال گذشته؛ در استان تهران 414 هزار و 225 تقاضا برای وام ودیعه ثبت شده که از این تعداد 193 هزار و 199 تقاضا واجد شرایط اولیه بودند.

  • زندگی صنعت بر لبه پرتـگاه

    زندگی صنعت بر لبه پرتـگاه

    مشکلات و موانع توسعه صنعتی در شرایط سخت اقتصاد ایران در میزگردی آنلاین با حضور مهدی کرباسیان، از مدیران نام‌آشنا و کهنه‌کار صنعت کشور و علیرضا کلاهی‌صمدی، رئیس کمیسیون صنایع اتاق بازرگانی ایران بررسی شد.

  • بورس به زنجیره‌های بلاکچین متصل می‌شود؟

    بورس به زنجیره‌های بلاکچین متصل می‌شود؟

    کارشناس حوزه رمز ارزها و بلاکچین گفت: شرکت‌ها می‌توانند از طریق بستر بورس مبتنی بر بلاکچین مشتری یابی گسترده تری داشته باشند که این موضوع برای تامین مالی و اقتصاد کشور اثر گذار و محرک خواهد بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 10 =