۲۴ تیر ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۹
آپارتمان های ۱۲۰ متری‌ چند؟

در گزارش زیر به بررسی قیمت و مشخصات آپارتمان‌های ۱۲۰ متری‌ مرکز تهران خواهیم‌ پرداخت.

به گزارش صدای بورس، از آنجایی که مناطق مرکزی تهران از مناطق پرطرفدار به شمار می‌رود و دسترسی آسان به تمام خدمات رفاهی را در بر دارد، می‌تواند انتخاب خوبی برای خرید مسکن و زندگی یا سرمایه‌گذاری باشد. به همین دلیل این گزارش را به برسی قیمت واحدهای ۱۲۰ متری در مناطق مرکزی تهران اختصاص داده‌ایم.

در بلوار کشاورز برای خرید یک واحد ۱۱۵ متری ۱ ساله که ۳ خواب دارد، لازم است مبلغی معادل ۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان هزینه کنید.

سرمایه لازم برای خرید یک آپارتمان ۱۱۶ متری که ۱۵ سال از ساخت آن‌ می‌گذرد و ۳ خواب دارد، ۴ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان است.

واحدی ۱۱۵ متری در فاطمی که نوساز است و ۳ خواب دارد، در روزهای اخیر به قیمت ۸ میلیارد و ۲۸۰ میلیون تومان معامله شده است.


بیشتر بخوانید: چرا معاملات مسکن کاهش یافت؟


اگر قصد سرمایه‌گذاری در جهاد را دارید، می‌توانید با بودجه‌ای معادل ۶ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان یک آپارتمان ۲۴ ساله و ۲ خوابه را خریداری کنید.

ارزش یک واحد ۱۱۰ متری در میدان ولیعصر که ۹ سال عمر کرده است و یک خواب دارد، معادل ۶ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان است.

اگر بودجه شما معادل ۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان است، می‌توانید صاحب آپارتمانی ۱۲۰ متری در امیرآباد شوید که ۶ سال از ساخت آن می‌گذرد و ۲ خواب نیز دارد.

یوسف آباد نیز از دیگر مناطق محبوب مرکز تهران به شمار می‌رود که متقاضیان زیادی برای خرید املاک دارد. یک ملک ۱۴ ساله و ۱۱۶ متری با ۳ خواب در این محله، به مبلغی معادل ۶ میلیارد و ۳۵۰ میلیون تومان قیمت خورده است.

به گزارش اقتصادآنلاین ،توجه داشته‌باشید این ارقام براساس واحدهایی است که در تهران به فروش گذاشته شده و قطعا به طور دقیق قیمت مسکن در محله‌های یاد شده را تبیین نمی‌کند. قیمت مسکن در هرمنطقه مطابق با سن بنا، امکانات واحد، کوچه و خیابان، شرایط مالک و فروشنده و... متفاوت خواهد بود.

آپارتمان های ۱۲۰ متری‌ مرکز تهران چند؟

کد خبر 455605

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

  • کرایه خانه دولتی شد

    کرایه خانه دولتی شد

    سخنگوی دولت از تصویب بسته پیشنهادی وزارت راه برای ساماندهی بازار مسکن و اجاره‌بهای این بازار در هیئت وزیران خبر داد.

  • مستاجران دوباره بسته بندی شدند!

    مستاجران دوباره بسته بندی شدند!

    بسته جدید وزارت راه و شهرسازی در پنج محور برای کمک به اقشار اجاره‌نشین ارایه شده که تعیین سقف برای قراردادهای اجاره، دائمی شدن پرداخت کمک ودیعه مسکن، تسهیل وثایق بانکی وام اجاره، اولویت قرار دادن دهکهای اول تا سوم در پرداخت وام ودیعه و ارایه مشوقهای تسهیلاتی و مالیاتی به موجرانی که مصوبات دولت را رعایت می‌کنند، محورهای این بسته را تشکیل می‌دهد.

  • کوچ مستاجران شدت گرفت

    کوچ مستاجران شدت گرفت

    وضعیت بازار اجاره، بسیاری از مستاجران را مجبور به نقل مکان از منطقه فعلی خود کرده است.

  • وام ۱۰۰ میلیونی برای تهرانی‌ها+شرایط دریافت

    وام ۱۰۰ میلیونی برای تهرانی‌ها+شرایط دریافت

    بسیاری از دریافت کنندگان تسهیلات ودیعه مسکن اعلام کردند در حال حاضر نرخ سود وام ۱۰۰ میلیون تومانی ودیعه مسکن در تهران ۱۸ درصد است.

  • برخی از بانک‌ها گره بر کار مردم می زنند

    برخی از بانک‌ها گره بر کار مردم می زنند

    نماینده مردم همدان در مجلس گفت: برخی از وزرا نه تنها پاسخگوی مردم بلکه پاسخگوی نمایندگان مجلس نیستند و خود را تافته جدا بافته و مجلس را محلی برای گرفتن رای اعتماد می‌دانند و دیگر هیچ.

  • جزئیات بسته حمایتی مسکن اعلام شد

    جزئیات بسته حمایتی مسکن اعلام شد

    مدیرکل دفتر اقتصاد مسکن وزارت راه و شهرسازی گفت: بسته حمایتی مسکن شامل تغییر نرخ کمیسیون مشاوران املاک و اولویت بندی وام ودیعه مسکن، امروز به تصویب هیات دولت رسید.

  • هزینه اجاره خوابگاه؛ اتاق یک تخته، ۲۰۰ میلیون تومان رهن!

    هزینه اجاره خوابگاه؛ اتاق یک تخته، ۲۰۰ میلیون تومان رهن!

    اجاره خوابگاه در تهران قبلا می‌توانست بخش زیادی از هزینه‌های افراد را کم کند. اما حالا پابه‌پای مسکن، اجاره پانسیون هم بالا رفته است. برای اتاق‌هایی کوچک و برای یک تخت پرداخت یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان تا پنج میلیون تومان اجاره لازم است. گاهی رهن این اتاق‌ها با توجه به موقعیت خوابگاه به ۲۰۰ میلیون تومان هم می‌رسد.

  •  قیمت این خانه حقوق ۵۰۰۰ سال یک کارمند است!

    قیمت این خانه حقوق ۵۰۰۰ سال یک کارمند است!

    در این گزارش به بررسی قیمت خانه هایی پرداخته‌ایم که شنیدن نرخ آنها شما را حیرت زده می‌کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 17 =