خرید تضمینی ۴.۵ میلیون تن گندم از کشاورزان

معاون بازرگانی خارجی شرکت بازرگانی دولتی ایران گفت: از ابتدای اجرای طرح خرید تضمینی گندم تاکنون، بیش از ۴.۵ میلیون تن از این محصول از کشاورزان تحویل گرفته شد و ۳۴ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان به حساب آنان پرداخت شده است.

به گزارش صدای بورس-«امیر طالبی» معاون بازرگانی خارجی شرکت بازرگانی دولتی گفت: با پیگیری‌های انجام شده و تأمین اعتبار لازم در روزهای آینده، باقی‌مانده این مبلغ نیز به این عزیزان پرداخت خواهد شد.

وی با اعلام این که در راستای اجرای طرح مردمی‌سازی یارانه‌ها، نظارت جدی توسط وزارت جهاد کشاورزی و دیگر دستگاه‌های دست‌اندرکار در بحث گندم، آرد و نان در حال انجام است، افزود: همه باید همکاری کنند تا از شرایط موجود به خوبی عبور کنیم.


بیشتر بخوانید: صادرات ۳۰ میلیون تن گندم روسیه طی یک سال اخیر


به گزارش ایرنا - معاون بازرگانی خارجی شرکت بازرگانی دولتی ایران با تأکید بر این که شکر موردنیاز کشور تأمین شده است، خاطرنشان کرد: تلاش می‌کنیم تا درخواست تمام استان‌ها از جمله استان خراسان جنوبی به کالاهای اساسی همچون گندم و شکر را برطرف کنیم و علاوه بر نیاز نانوایی‌ها، پاسخگوی نیاز صنف و صنعت نیز باشیم.

کد خبر 455290

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

  • پیش‌بینی افت تولید غلات در دنیا

    پیش‌بینی افت تولید غلات در دنیا

    فائو با پیش‌بینی افت ۰.۶ درصدی تولید غلات دنیا در سال جاری اعلام کرد: تولید غلات ایران در این سال ۱۳.۵ درصد افزایش می‌یابد و به ۲۰ میلیون و ۳۰۰ هزار تن خواهد رسید.

  • خرید تضمینی گندم از کشاورزان به ۵ میلیون تن رسید

    خرید تضمینی گندم از کشاورزان به ۵ میلیون تن رسید

    شرکت بازرگانی دولتی ایران از خرید تضمینی ۴.۹ میلیون تن گندم از کشاورزان ۳۱ استان خبر داد و اعلام کرد : با پرداخت ۱۱ هزار میلیارد تومان دیگر از مطالبات گندمکاران، میزان پرداخت پول خرید تضمینی گندم به حساب کشاورزان از مرز ۴۵ هزار میلیارد تومان گذشت.

  • تعیین تکلیف واریز یارانه ۳۰۰ و ۴۰۰ هزار تومانی

    تعیین تکلیف واریز یارانه ۳۰۰ و ۴۰۰ هزار تومانی

    سخنگوی سازمان هدفمندی یارانه‌ها گفت: زمان یارانه ۳۰۰ و ۴۰۰ هزار تومانی در هفته‌ جاری اعلام خواهد شد. 

  • صادرات گندم رکورد زد

    صادرات گندم رکورد زد

    در سال جاری گندم با سهم ۱۶ درصدی، رتبه اول واردات کالاهای اساسی را به خود اختصاص داده است، در حالی که پیش از این با وجود حجم بالا، هزینه این واردات بعد از چند کالای دیگر قرار داشت.

  • امکانات اقتصادی برای نوه‌های ما

    امکانات اقتصادی برای نوه‌های ما

    مقاله ای از جان مینارد کینز اقتصاددان مطرح با ترجمه کیان فرحزا در ارتباط با معضلات قرن حاضر در باب رشد و توسعه اقتصادی و ایجاد رفاه عمومی و مقایسه آن با سده های گذشته

  • دولت چگونه به تنگنای فضای کسب‌وکار دامن زد؟

    دولت چگونه به تنگنای فضای کسب‌وکار دامن زد؟

    دهه ۱۳۹۰ یکی از متلاطم‌ترین دهه‌های پس از انقلاب به لحاظ شاخص‌های اقتصادی است. متوسط نرخ تورم این دوره ۲۴ درصد بوده که به‌جز در سال ۱۳۹۶ و ۱۳۹۷ در بقیه سال‌ها دورقمی‌است. این نرخ تورم بالا فعالان اقتصادی را با نااطمینانی و عدم توان تصمیم‌گیری مواجه کرده و بسیاری از بنگاه‌ها در این دهه غیرفعال یا نیمه‌فعال شده‌اند.

  • ماکارونی تا 170 درصد افزایش قیمت دارد

    ماکارونی تا 170 درصد افزایش قیمت دارد

    طبق گزارش‌های رسمی، قیمت ماکارونی نسبت به سال گذشته تا مرز ۱۷۰ درصد افزایش یافته است.

  • کارت نان شایعه است؟

    کارت نان شایعه است؟

    مشاور وزیر اقتصاد با بیان اینکه در طرح هوشمندسازی یارانه نان، عملکرد نانوا سنجیده و قابل ارزیابی است، گفت: در این طرح، برای مردم اتفاق ویژه‌ای نخواهد افتاد، یعنی افزایش قیمت نان و محدودیت خرید نان برای مردم نخواهیم داشت.

  • افزایش ۳۰ درصدی خرید تضمینی گندم در کشور

    افزایش ۳۰ درصدی خرید تضمینی گندم در کشور

    مدیرکل هماهنگی خرید داخلی شرکت بازرگانی دولتی ایران از رشد ۳۰ درصدی میزان و افزایش ۲۰۲ درصدی ارزش گندم‌های خریداری شده در سال جاری نسبت به سال گذشته خبر داد و گفت: خرید تضمینی گندم از ۵ میلیون تن فراتر رفته است.

  • آیا تشدید تورم کالایی باعث گسترش ناآرامی‌های اجتماعی در جهان خواهد شد؟

    آیا تشدید تورم کالایی باعث گسترش ناآرامی‌های اجتماعی در جهان خواهد شد؟

    رشد تورم در جهان باعث ایجاد نارضایتی عمومی در کشورهای جهان می‌شود که بدون شک ریسک سرمایه‌گذاری در این مناطق را افزایش می‌دهد و این موضوع به‌خودی‌خود، مانع دیگری در مسیر رشد تولید ناخالص داخلی این کشورهاست.

  • طرح مجلس برای تشکیل کارگروه عرضه محصولات در بورس‌ کالا/نفی جایگاه سیاستی بورس

    طرح مجلس برای تشکیل کارگروه عرضه محصولات در بورس‌ کالا/نفی جایگاه سیاستی بورس

    مجلس طرحی را مبنی بر تشکیل کارگروه عرضه محصولات در بورس کالا با ۹ نفر عضو آماده کرده است که نقش وزارت صمت در آن پررنگ است و تشکیل کارگروهی با این ساختار با وجود شورای عالی بورس به صورت موازی عجیب به نظر می‌رسد و عجیب تر آن است که هر چند در طرح اولیه بورس‌های کالایی نماینده داشتند، در طرح پیشنهادی جدید بورس‌های کالایی و حتی سازمان بورس و اوراق بهادار هیچ نماینده‌ای ندارند.

  • صادرات ۳۰ میلیون تن گندم روسیه طی یک سال اخیر

    صادرات ۳۰ میلیون تن گندم روسیه طی یک سال اخیر

    وزارت کشاورزی روسیه اعلام کرده است که این کشور طی یک سال اخیر ۳۸.۱ میلیون تن غلات از جمله ۳۰.۷ میلیون تن گندم صادر کرده است.

  • مصرف ماکارونی کاهش یافت

    مصرف ماکارونی کاهش یافت

    مشاور هیات مدیره انجمن صنفی کارفرمایان کارخانجات ماکارونی گفت: قیمت تمام شده محصول ایرانی نسبت به رقبای ما از جمله ترکیه بالاتر است همچنین دور زدن تحریم‌ها و تحمیل شدن هزینه حمل ونقل بیشتر در دوره تحریم‌ها، باعث شد بسیاری از بازارهای خود از جمله آفریقا را از دست بدهیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 3 =