تشکیل وزارت بازرگانی در دولت تصویب شد

دولت با طرح مجلس برای تفکیک وزارت صنعت، معدن و تجارت و تشکیل دو وزارت خانه صنعت و معدن و همچنین وزارت بازرگانی موافقت کرد.

به گزارش صدای بورس، اخیرا برخی نمایندگان مجلس، با توجه به ضرورت نظارت بر بازار و تسهیل تجارت طرح تفکیک وزارت صمت را در دستور کار قرار داده‌اند. بر این اساس ظاهراً طرح مذکور در دولت نیز مطرح و موافقت اولیه با این طرح کسب شده است.


بیشتر بخوانید :رضا فاطمی امین در وزارت صمت چه دستاوردی داشته است؟ / نگاه بسته

با کدام کارت‌ بانکی امکان استفاده از کالابرگ وجود دارد؟


اخیراً دولت طرح مردمی سازی یارانه‌ها را اجرایی کرده و تشکیل وزارت بازرگانی قدرتمند، می‌تواند در خصوص مدیریت بازارهای داخلی و همچنین بازارهای مرتبط با تجارت خارجی کشور موثر باشد.

منبع : خبرگزاری تسنیم

کد خبر 454342

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

  • یک شرکت و صدها ابهام!

    یک شرکت و صدها ابهام!

    به تازگی رئیس جمهور از معاون اول و وزیر اطلاعات خواسته که به سرعت اخبار مبنی بر تخلف احتمالی در واردات نهاده‌های دامی را بررسی و نتیجه را به وی گزارش کنند. اما ماجرای تخلف احتمالی چیست؟

  • خبر مهم از بازگشت کالابرگ

    خبر مهم از بازگشت کالابرگ

    عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: قرار است که نرم‌افزاری را اجرایی کنند که پرداخت ۶ الی ۸ قلم کالا در قالب این نرم‌افزار به شکل الکترونیکی انجام شود، یعنی مشمولان این طرح وارد نرم‌افزار می‌شوند و فروشگاه‌هایی که برای فروش تعیین شدند هم این نرم افزار را دارند.

  • فاطمی‌امین :هیچ پیامک تهدیدآمیز آمیزی دریافت نکرده ام

    فاطمی‌امین :هیچ پیامک تهدیدآمیز آمیزی دریافت نکرده ام

    وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: هیچ پیامک تهدیدآمیزی از جانب نمایندگان دریافت نکرده ام و طراحان استیضاح حتی فشاری برای انتصابات هم به من وارد نکرده اند.

  • تعیین تکلیف تعاونی‌های سهام عدالت تا یک ماه دیگر

    تعیین تکلیف تعاونی‌های سهام عدالت تا یک ماه دیگر

    رئیس فراکسیون سهام عدالت از تعیین تکلیف تعاونی‌های سهام عدالت در مجلس شورای اسلامی تا یک ماه آینده خبر داد.

  • استیضاح‌ فاطمی‌امین از نصاب افتاد

    استیضاح‌ فاطمی‌امین از نصاب افتاد

    عضو کمیسیون صنایع مجلس، گفت: بعد از حضور آقای فاطمی‌امین در کمیسیون صنایع، تعدادی از نمایندگان استیضاح‌کننده امضای خود را پس گرفتند و استیضاح از نصاب افتاد.

  •  وضعیت شاخص تورم در کشورهای دیگر چگونه است؟

    وضعیت شاخص تورم در کشورهای دیگر چگونه است؟

    اتاق بازرگانی تهران در جدیدترین گزارش خود به بررسی وضعیت شاخص تورم در تعدادی از کشورهای منتخب در فروردین و اردیبهشت امسال پرداخته است.

  • مستأجران خانه‌های دلاری چه کسانی هستند؟

    مستأجران خانه‌های دلاری چه کسانی هستند؟

    در لیست آپارتمان های دلاری مبلغ پیشنهادی مالکان از ۷۰۰ دلار آغاز می شود و تا ۷ هزار و ۵۰۰ دلار بر اساس متراژ و امکانات آپارتمان دیده می شود.

  • نهاده ها اخر تیر تحویل دامداران می شود

    نهاده ها اخر تیر تحویل دامداران می شود

    معاون وزیر جهاد کشاورزی با اشاره به دریافت ۱۱۰۰میلیارد تومان پول از مردم توسط یک شرکت و عدم‌تحویل نهاده به آن‌ها گفت: مجموعه پول دریافتی از خریداران نهاده‌های دامی در بانک کشاورزی بلوکه شده و موجود است.

  • تجارت غیرنفتی ۸۹۷ میلیون دلاری ایران با کشورهای حاشیه خزر

    تجارت غیرنفتی ۸۹۷ میلیون دلاری ایران با کشورهای حاشیه خزر

    سخنگوی گمرک گفت: تجارت غیرنفتی ایران به ۴ کشور حاشیه خزر در دوماه نخست امسال، یک میلیون و ۲۰۰ هزار و ۹۴۰ تن کالا به ارزش بیش از ۸۹۷ میلیون دلار بود که با رشد ۱۰ درصدی در ارزش همراه بوده است.

  • استیضاح وزیر صمت اعلام وصول نشد

    استیضاح وزیر صمت اعلام وصول نشد

    رئیس مجلس از درخواست رئیس جمهور جهت ارائه لایحه تفکیک وزارت صمت خبر داد.

  • دولت از مجلس فرصت خواست

    دولت از مجلس فرصت خواست

    عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با بیان اینکه هدف ما از استیضاح وزیر صمت، سیاسی نبود، گفت: دولت پیام مجلس مبنی بر اینکه اداره این وزارتخانه با وزیر کنونی امکان‌پذیر نیست را دریافت کرد. به همین جهت باید هرچه سریعتر لایحه تشکیل وزارتخانه های جدید را به مجلس ارائه و دو وزیر جدید را برای گرفتن رأی اعتماد معرفی کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 13 =