۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۹
شاخص سرناسازگاری دارد

در پایان معاملات امروز شاخص کل با کاهش ۱۲ هزار و ۵۲۶ واحدی به رقم یک میلیون و ۲۰۷ هزار واحد رسید.

به گزارش صدای بورس، در پایان معاملات امروز شاخص کل با کاهش ۱۲ هزار و ۵۲۶ واحدی به رقم یک میلیون و ۲۰۷ هزار واحد رسید. شاخص‌ کل هم‌وزن نیز با افت ۰.۳۷ درصدی، با کاهش ۱هزار و ۶۱۳ واحدی، در کانال ۴۳۰ هزار و ۷۰ واحدی  به کار خود پایان داد.

تعداد معاملات امروز بازار سهام با ۲۳۷ هزار معامله به حجم ۵ میلیارد و ۵۲۳ میلیون برگه سهم رسید. ارزش معاملات در بازار امروز ۳۸ هزار و ۹۵۹ میلیارد ریال بود.

نمادهای «شستا»، «فولاد»،‌ «فملی»‌، «شپنا» و «وغدیر» از تاثیرگذاران منفی بر شاخص امروز بود و نمادهای «شستا»،‌ «وبملت»، «فملی»، «فولاد» و «وتجارت» نمادهای پرتراکنش امروز بازار سهام بودند.


بیشتر بخوانید:
سه راهکار عملی بهبود کیفیت EPS


شاخص بازار فرابورس نیز امروز با افت به کار خود پایان داد و با  ۵۵ واحد نزول بر مدار ۱۷ میلیون و ۷۲۸ هزار واحدی قرار گرفت. تعداد معاملات امروز فرابورس با ۵۳ هزار دفعه معامله به حجم معاملاتی یک میلیارد و ۱۱۸ میلیون برگه سهم رسید. ارزش معاملات بازار فرابورس نیز ۵۴ هزار و ۱۴۸ میلیارد ریال بود.
نمادهای «شگویا»،‌ «زاگرس»، «آریا»، «ذوب» و «سمگا» از نمادهای تاثیرگذار و «بگیلان»، «بپیوند»، «شگویا» و «آریا» نمادهای پرتراکنش امروز بازار فرابورس بودند.

کد خبر 431899

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =