۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۸
شاخص خودش را سبز نگه داشت

شاخص امروز را نیز سبز به پایان رساند و با رشد حدود ۵ هزار واحدی به رقم یک میلیون و ۲۰۷ هزار واحد رسید. 

به گزارش صدای بورس،  شاخص امروز را نیز سبز به پایان رساند و با رشد حدود ۵ هزار واحدی به رقم یک میلیون و ۲۰۷ هزار واحد رسید. شاخص‌ کل هم‌وزن اما به رنگ سرخ بود و با کاهش ۰.۰۵ درصدی، با ۲۰۸ واحد کاهش، در کانال ۴۲۷ هزار و ۲۵۴ واحدی  به کار خود پایان داد.

تعداد معاملات امروز بازار سهام با ۴۷۶ هزار معامله به حجم ۶ میلیارد و ۴۵۵ میلیون برگه سهم رسید. ارزش معاملات در بازار امروز ۴۴ هزار و ۴۹ میلیارد ریال بود.

نمادهای «فملی»، «فولاد»،‌ «وبملت»‌، «وپاسار» و «فارس» از تاثیرگذاران مثبت بر شاخص امروز بودند و نمادهای «خودرو»،‌ «فملی»، «شپنا»، «شستا» و «خساپا» نمادهای پرتراکنش امروز بازار سهام بودند.


بیشتر بخوانید:
لبخند شاخص فرابورس به سهامداران


شاخص بازار فرابورس نیز امروز در مسیری سبز قرار گرفت و با رشدی ۲۳ واحدی، بر مدار ۱۷ میلیون و ۶۶۰ هزار واحدی قرار گرفت. تعداد معاملات امروز فرابورس با ۹۶ هزار دفعه معامله به حجم معاملاتی ۸۴۲ میلیون برگه سهم رسید. ارزش معاملات بازار فرابورس نیز ۱۰ هزار و ۱۱۹ میلیارد ریال بود.
نمادهای «میدکو»،‌ «صبا»، «آریا»، «ومهان» و «کگهر» از نمادهای تاثیرگذار و «آریا»، «شگویا»، «بپیوند» و «مادیرا» نمادهای پرتراکنش امروز بازار فرابورس بودند.

کد خبر 432269

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 5 =