حجم معاملات به ۵ میلیارد و ۸۱۹ میلیون رسید

شاخص کل به رقم یک میلیون و ۲۰۲ هزار واحد رسید. شاخص‌ کل هم‌وزن نیز همانند شاخص کل، با رشدی ۰.۰۴ درصدی، در کانال ۴۲۷ هزار و ۴۵۱ واحدی به کار خود پایان داد.

به گزارش صدای بورس، حال و هوای امروز شاخص بهاری بود و با رشد حدود ۱۶ هزار واحدی که البته کاهش روزهای قبل را تا حدی جبران کرد، مرهمی بر دل سهامداران شد. با این اوصاف شاخص کل به رقم یک میلیون و ۲۰۲ هزار واحد رسید. شاخص‌ کل هم‌وزن نیز همانند شاخص کل، با رشدی ۰.۰۴ درصدی، با ۱۶۹  واحد افزایش، در کانال ۴۲۷ هزار و ۴۵۱ واحدی  به کار خود پایان داد.

تعداد معاملات امروز بازار سهام با ۴۷۳  هزار معامله به حجم ۵ میلیارد و ۸۱۹  میلیون برگه سهم رسید. ارزش معاملات در بازار امروز ۴۲ هزار و ۶۳۸ میلیارد ریال بود.

نمادهای «شستا»، «فولاد»،‌ «فملی»‌، «وغدیر و «فخوز» از تاثیرگذاران مثبت بر شاخص امروز بودند و نمادهای «خودرو»،‌ «فملی»، «برکت»، «شستا» و «خساپا» نمادهای پرتراکنش امروز بازار سهام بودند.


بیشتر بخوانید:
لبخند شاخص فرابورس به سهامداران


اما شاخص بازار فرابورس نیز امروز در مسیری سبز قرار گرفت و با رشدی ۳۲  واحدی، بر مدار ۱۷ میلیون و ۶۳۶ هزار واحدی قرار گرفت. تعداد معاملات امروز فرابورس با ۱۱۶ هزار دفعه معامله به حجم معاملاتی یک میلیارد و ۴۱۷ میلیون برگه سهم رسید. ارزش معاملات بازار فرابورس نیز ۵۸ هزار و ۲۵۳ میلیارد ریال بود.
نمادهای «شگویا»،‌ «کگهر»، «آریا»، «زاگرس و «هرمز» از نمادهای تاثیرگذار و «آریا»، «شگویا»، «بپیوند» و «بگیلان» نمادهای پرتراکنش امروز بازار فرابورس بودند.

کد خبر 432207

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 4 =