۱۳ هزار و ۵۹۰ واحد کاهش، ماحصل تلاش امروز شاخص

شاخص کل معاملات امروز را هم نزولی و با کاهش ۱۳ هزار و ۵۹۰ واحدی، به رقم یک میلیون و ۱۶۷ هزار واحد رساند.

به گزارش صدای بورس، شاخص کل معاملات امروز را هم نزولی و با کاهش ۱۳ هزار و ۵۹۰ واحدی، به رقم یک میلیون و ۱۶۷ هزار واحد رساند. شاخص‌ کل هم‌وزن نیز برای سهامداران با خبرهای خوش همراه نبود و با کاهش ۰.۳۵ درصدی و با یک هزار و ۴۶۷ واحد کاهش، در کانال ۴۲۳ هزار و ۱۸ واحدی  به کار خود پایان داد.

تعداد معاملات امروز بازار سهام با ۲۱۶ هزار معامله به حجم ۲میلیارد و ۳۵۸ میلیون برگه سهم رسید. ارزش معاملات در بازار امروز ۱۹ هزار و ۷۲ میلیارد ریال بود.

نمادهای «فملی»، «فولاد»،‌ «فارس»‌، «شستا» و «کگل» از تاثیرگذاران منفی بر شاخص امروز بودند و نمادهای «وبملت»،‌ «ثامید»، «اپال»، «فولاد» و «شستا» نمادهای پرتراکنش امروز بازار سهام بودند.


بیشتر بخوانید:
حجم معاملات به ۴ میلیارد و ۹۸۱ میلیون رسید


شاخص بازار فرابورس نیز امروز را مانند روز گذشته، روزی  نزولی را گذراند و و با افتی ۵۲ واحدی، بر مدار ۱۷ میلیون و ۴۱۷ هزار واحدی قرار گرفت. تعداد معاملات امروز فرابورس با ۶۹ هزار دفعه معامله به حجم معاملاتی ۶۶۸ میلیون برگه سهم رسید. ارزش معاملات بازار فرابورس نیز ۱۰۰ هزار و ۸۸۳ میلیارد ریال بود.
نمادهای «شگویا»،‌ «کگهر»، «آریا»، «دماوند» و «مارون» از نمادهای تاثیرگذار و «آریا»، «وسپهر»، «کرمان» و «شگویا» نمادهای پرتراکنش امروز بازار فرابورس بودند.

کد خبر 432482

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =