۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۰
بازار در انتظار معجزه

امروز نیز شاخص با ریزشی ۷ هزار و ۷۱۱ واحدی، سهامداران را چشم انتظار روزی مثبت در بازار سرمایه نگاه داشت.

به گزارش صدای بورس، امروز نیز شاخص با ریزشی ۷ هزار و ۷۱۱ واحدی، سهامداران را در چشم انتظار روزی مثبت در بازار سرمایه نگاه داشت. شاخص کل امروز به رقم یک میلیون و ۱۹۹ هزار واحد رسید. شاخص‌ کل هم‌وزن نیز با افت ۰.۲۴ درصدی، با کاهش ۱هزار و ۱۶ واحدی، در کانال ۴۲۹ هزار و ۶۱ واحدی  به کار خود پایان داد.

تعداد معاملات امروز بازار سهام با ۲۱۷ هزار معامله به حجم ۳ میلیارد و ۹۵ میلیون برگه سهم رسید. ارزش معاملات در بازار امروز ۲۲ هزار و ۷۵۰ میلیارد ریال بود.

نمادهای «شستا»، «فولاد»،‌ «کچاد»‌، «وغدیر» و «خودرو» از تاثیرگذاران منفی بر شاخص امروز بود و نمادهای «شستا»،‌ «وبملت»، «خودرو»، «فولاد» و «وتجارت» نمادهای پرتراکنش امروز بازار سهام بودند.


بیشتر بخوانید:
سه راهکار عملی بهبود کیفیت EPS


شاخص بازار فرابورس نیز مانند همتای خود روزی پر افت و خیز داشت و با افتی ۴۷ واحدی، بر مدار ۱۷ میلیون و ۶۸۱ هزار واحدی قرار گرفت. تعداد معاملات امروز فرابورس با ۵۸ هزار دفعه معامله به حجم معاملاتی ۵۱۹ میلیون برگه سهم رسید. ارزش معاملات بازار فرابورس نیز ۱۱ هزار و ۸۶۱ میلیارد ریال بود.
نمادهای «شگویا»،‌ «زاگرس»، «آریا»، «ذوب» و «سمگا» از نمادهای تاثیرگذار و «بگیلان»، «بپیوند»، «آریا» و «سرچشمه» نمادهای پرتراکنش امروز بازار فرابورس بودند.

کد خبر 431998

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 10 =