۲۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۷
شاخص بورس سبز تمام شد

در پایان معاملات امروز شاخص با رشد ۲۱۶۲۴ واحدی به رقم یک میلیون و ۲۱۴ هزار واحدی رسید

به گزارش صدای بورس، در پایان معاملات امروز شاخص با رشد ۲۱۶۲۴ واحدی به رقم یک میلیون و ۲۱۴ هزار واحدی رسید. شاخص‌ کل هم‌وزن نیز با رشد ۰.۷۱ درصدی، با ۲ هزار و ۹۷۰ واحد افزایش در کانال ۴۲۳ هزار و ۰۶۴ واحدی  به کار خود پایان داد.

تعداد معاملات امروز بازار سهام با یک میلیون و ۱۸۷ هزار معامله به حجم ۸ میلیارد و ۴۵۳ میلیون برگه سهم رسید. ارزش معاملات در بازار امروز ۹۷ هزار و ۶۵۳ میلیارد ریال بود.

نمادهای «فملی»، «فولاد»،‌ «تاپیکو»‌، «فارس» و «وغدیر» از تاثیرگذاران مثبت بر شاخص امروز بودند و نمادهای «شستا»،‌ «خودرو»، «خزر»، «خگستر» و «کلوند» نمادهای پرتراکنش امروز بازار سهام بودند.

شاخص بازار فرابورس امروز افتی ۸۵ واحدی بر مدار ۱۷ میلیون و ۵۳۹ هزار واحدی قرار گرفت. تعداد معاملات امروز فرابورس با ۵۵۸ هزار دفعه معامله به حجم معاملاتی ۲ میلیارد و ۳۵۵ میلیون برگه سهم رسید. ارزش معاملات بازار فرابورس نیز ۴۸ هزار و ۴۵۵ میلیارد ریال بود.
نمادهای «باس»،‌ «غصینو»، «آریا»، «ذوب» و «هرمز» از نمادهای تاثیرگذار و «کزغال»، «سپیدار»، «وسپهر» و «زملارد» نمادهای پرتراکنش امروز بازار فرابورس بودند.

برترین گروههای صنعتی بازار امروز خودرو، فرآورده های نفتی و سیمان بودند که در این بین خودرو با ارزش ۲ هزار و ۲۹۲ میلیارد در راس برترین صنعت قرار دارد. شاخص های صنعت امروز فلزات اساسی، خودرو و فرآروده های نفتی بودند که روزی صعودی را گذراندند.

بیشترین افزایش قیمت را نمادهای «سدور»، «قپیرا» و «بشهاب»‌ داشتند و نمادهای «وتوس»، «سصفها» و «خموتور» با کاهش قیمت مواجه شدند.

برترین تقاضا به «شپنا»، «فولاد» و «خساپا» و برترین عرضه به «کدما»، «حتوکا» و «پرداخت» تخصیص داده شد.

کد خبر 428182

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 12 =