۱۱ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۹
دلار صعودی شد

شاخص دلار در معاملات امروز افزایش پیدا کرد.

به گزارش صدای بورس، بازار ارز در هفته های اخیر تحت تاثیر افزایش نگرانی ها از طولانی تر شدن احیای رشد اقتصادی در بین معامله گران بوده و همین مساله هم ارزهای امن تر را به مقصدی جذاب تر برای معامله گران تبدیل کرده است.

برای نخستین بار در طول سال جاری بازدهی ین ژاپن در برابر یورو مثبت شده و فرانک سوییس نیز به پیشروی خود ادامه داده است. برخی از تحلیل گران ارز معتقدند فرانک امسال بهترین عملکرد را از نظر بازدهی در بین ارزهای اصلی خواهد داشت، هرچند که دلار نیز از نیمه دوم سال عملکرد بهتری از ابتدای سال خواهد داشت. 

بیشتر بخوانید:

قیمت انواع ارز در ۱۴۰۰/۱/۱۱

شاخص دلار

شاخص دلار که نرخ برابری آن در مقابل سبدی از ارزهای جهانی را اندازه می‌گیرد، در معاملات امروز با ۰.۳۲ درصد افزایش نسبت به روز گذشته در سطح ۹۳.۲۸۲ واحد بسته شد.

نرخ برابری هر فرانک سوئیس نیز معادل ۱.۰۶۰ دلار اعلام شد. (نرخ های فوق بر حسب ساعت پایانی معاملات بازارهای ارزی نیویورک محاسبه شده است.)

ارزهای آسیایی

در معاملات بازارهای ارزی آسیایی، هر دلار با ۰.۴۸ درصد افزایش به ۱۱۰.۲۵۷ ین رسید. در برابر همتای استرالیایی، هر دلار آمریکا به ازای ۱.۳۱۵ دلار مبادله شد. همچنین نرخ برابری دلار معادل ۶.۵۷۱ یوان چین اعلام شد.

ارزهای اروپایی

در تازه‌ترین دور از معاملات، پوند با ۰.۴۸ درصد کاهش نسبت به روز قبل خود و به ازای ۱.۳۷۲ دلار مبادله شد. یورو ۰.۴۵ درصد پایین رفت و با ماندن در کانال ۱.۱۷ به ۱.۱۷۲ دلار رسید.

منبع: ایسنا

کد خبر 430804

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 5 =