۱۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۸
شاخص دلار افزایش یافت

ارزش دلار در مقابل بیشتر ارزهای مهم دنیا بالا رفت.

به گزارش صدای بورس، احتیاط معامله گران نسبت به روزهای آینده بیش از پیش بیشتر شده به ویژه حالا که شمار مبتلایان به کرونا در جهان از رقم ۱۰۰ میلیون نفر نیز فراتر رفته است.

در پایان نشست بانک مرکزی اروپا اعلام شد این بانک کماکان به سیاست های فعلی ادامه خواهد یافت و قرار نیست نرخ بهره تغییری پیدا کند. به نظر می رسد که بانک مرکزی اروپا رویکرد صبر را در شرایط فعلی در پیش گرفته است تا روند تحولات مالی و اقتصادی مشخص تر شود.

شاخص دلار

 شاخص دلار که نرخ برابری آن در مقابل سبدی از ارزهای جهانی را اندازه می‌گیرد، در معاملات امروز با ۰.۰۹ درصد افزایش نسبت به روز گذشته در سطح ۹۰.۵۳۵ واحد بسته شد. نرخ برابری هر فرانک سوئیس نیز معادل ۱.۱۲۲ دلار اعلام شد (نرخ های فوق بر حسب ساعت پایانی معاملات بازارهای ارزی نیویورک محاسبه شده است).

ارزهای آسیایی

 در معاملات بازارهای ارزی آسیایی، هر دلار با ۰.۱۴ درصد افزایش به ۱۰۴.۷۱۶ ین رسید. در برابر همتای استرالیایی، هر دلار آمریکا به ازای ۱.۳۰۸ دلار مبادله شد. همچنین نرخ برابری دلار معادل ۶.۴۲۷ یوان چین اعلام شد.

ارزهای اروپایی

در تازه‌ترین دور از معاملات، پوند با ۰.۰۷ درصد کاهش نسبت به روز قبل خود و به ازای ۱.۳۷۰ دلار مبادله شد. یورو ۰.۰۳ درصد بالا رفت و با ماندن در کانال ۱.۲۱ به ۱.۲۱۳ دلار رسید.

منبع: ایسنا

کد خبر 427520

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =