۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۵
دلار عقب نشینی کرد

بار دیگر شاخص دلار از صعود ناکام ماند.

به گزارش صدای بورس، در صورتی که ژانت یلن بتواند به عنوان گزینه پیشنهادی بایدن از سنا برای وزارت خزانه داری آمریکا رای مثبت بگیرد، احتمالا شاهد تغییرات جدیدی در حوزه سیاست گذاری ارزی خواهیم بود.

کیت جوکیس، استراتژیست ارزی بانک سوسیت ژنرال گفت: به زبان ساده از نظر معامله گران ارزش فعلی دلار بیش از حدی است که باید باشد و برای همین فکر می کنم روزهای بد دلار ادامه دارد. بازارها به آن چه در حوزه سیاست گذاری پولی رخ می دهد واکنش نشان می دهند و با وضعیت فعلی فشار زیادی روی دلار است. در مقایسه با ماه های ابتدایی سال جذابیت دلار برای بسیاری از معامله گران کاهش پیدا کرده است. 

شاخص دلار

 شاخص دلار که نرخ برابری آن در مقابل سبدی از ارزهای جهانی را اندازه می‌گیرد، در معاملات امروز با ۰.۲۵ درصد کاهش نسبت به روز گذشته در سطح ۹۰.۵۲۸ واحد بسته شد. نرخ برابری هر فرانک سوئیس نیز معادل ۱.۱۲۴ دلار اعلام شد (نرخ های فوق بر حسب ساعت پایانی معاملات بازارهای ارزی نیویورک محاسبه شده است).

ارزهای آسیایی

 در معاملات بازارهای ارزی آسیایی، هر دلار با ۰.۲ درصد افزایش به ۱۰۳.۹۰۸  ین رسید. در برابر همتای استرالیایی، هر دلار آمریکا به ازای ۱.۳۰۰ دلار مبادله شد. همچنین نرخ برابری دلار معادل ۶.۴۷۹ یوان چین اعلام شد.

ارزهای اروپایی

در تازه‌ترین دور از معاملات، پوند انگلیس با ۰.۲۹ درصد افزایش نسبت به روز قبل خود و به ازای ۱.۳۶۲ دلار مبادله شد. یورو ۰.۳۹ درصد بالا رفت و با ورود به کانال ۱.۲۱ به ۱.۲۱۲ دلار رسید.

منبع: ایسنا

کد خبر 426735

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =