۸ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۱
«دارا یکم» روند نزولی به خود گرفت

صندوق واسطه گری مالی یکم در دومین روز کاری سال ۱۴۰۰ با ۰.۹۳ درصد منفی نسبت به روز کاری قبل با قیمت ۱۴۵.۰۰۰ ریال معامله شد.

به گزارش صدای بورس، شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در دقایق اولیه با رشد ۱۳۵۴ واحدی به رقم یک میلیون و ۳۱۰ هزار و ۹۱۵ واحدی رسید اما دیری نپایید که با عرضه های انجام گرفته روند نزولی به خود گرفت و در پایان بازار با کاهش ۲۷۰۶ واحدی به کانال یک میلیون و ۳۰۶ هزار واحدی رسید.

در بازار امروز صندوق واسطه گری مالی یکم با نماد «دارا یکم» در ابتدای بازار با قیمت حدودی ۱۴۷۰۰۰ ریال آغاز به کار کرد و کمی که با رشد همراه بود با عرضه سهامداران مواجه شد و تا قیمت ۱۴۳۸۰۰ نیز پیش رفت. این نماد امروز با ۰.۹۳ درصد منفی نسبت به روز کاری قبل با قیمت ۱۴۵.۰۰۰ ریال معامله شد.

این نماد امروز با ۰.۷ درصد منفی نسبت به روز قبل با قیمت ۱۴۵.۳۴۰ ریال برای روز کاری بعد بسته شد. تعداد معاملات این نماد ۱۵.۹۵۹ معامله با حجم ۸.۴۵ هزار برگه سهم بود.

حقیقی ها در این نماد هم بیشترین سهم را داشتند و ۹۶.۴ درصد معادل ۸ میلیون برگه سهم را خریداری و ۹۸.۸ درصد معادل ۸.۳۵ هزار برگه سهم را فروختند.

حقوقی ها نیز ۳.۵ درصد معادل ۳۰۲ هزار برگه سهم را خریدند و ۱.۱ درصد معادل ۱۰۰ هزار برگه سهم را به فروش رساندند. این نماد در پایان با صف خرید و صف فروش برای روز کاری بعد به کار خود پایان داد.

کد خبر 430724

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 4 =