دارا یکم همچنان در دور سقوط

صندوق واسطه گری مالی یکم امروز با ۳.۲۵ ریزش برابر با ۴ هزار و ۴۸۰ ریال با قیمت پایانی ۱۳۳ هزار و ۳۷۰ ریال بسته شد.

به گزارش صدای بورس، شاخص کل بورس امروز  با ۸ هزار و ۶۰۱ واحد ریزش، کانال یک میلیون ۲۰۰ هزار واحدی را پس داد و در رقم یک میلیون و ۱۸۵ هزار واحدی ایستاد. شاخص کل هم وزن نیز یک هزار و ۲۸ واحد ریخت و در ۴۳۲ هزار واحد ایستاد.

فولاد، شستا، فارس، کگل، فملی، کچاد و اپال امروز بیشترین تاثیر را در شاخص کل بورس داشتند. پرتراکنش‌های بورسی امروز بوعلی، سیتا، امین، ونوین، فولاد، سصوفی و های وب بودند.

صندوق واسطه گری مالی یکم امروز با ۳.۲۵ ریزش برابر با ۴ هزار و ۴۸۰ ریال با قیمت پایانی ۱۳۳ هزار و ۳۷۰ ریال بسته شد.

سهامداران حقیقی دارا یکم ۹۹ درصد برابر با ۹ میلیون  و ۸۶۸ هزار  برگه سهم از سهام این نماد را  خریدند و سهامداران حقوقی تنها ۰.۹ درصد برابر با  ۹۹ هزار برگه سهم دارا یکم را خریدند.

بیشتر بخوانید:
رانتی که بابت دلالی سیمان به جیب برخی می‌رود
امضای قرارداد پالایشگاه نفت تهران و شرکت چگالش

حقیقی ها در فروش نیز گوی سبقت را از سهامداران حقوقی ربودند و ۹ میلیون و ۷۷۲ هزار برگه سهم برابر با ۹۸ درصد از دارا یکم را فروختند. حقوقی ها تنها ۱.۹ درصد برابر با ۱۹۵ هزار برگه سهم از  سهام صندوق واسطه گری مالی یکم را فروختند.

دیروز دارا یکم با  افت ۲.۴۵ درصدی و با قیمت ۱۳۷.۸۵۰ ریال برای روز کاری بعد بسته شد.9 اسفند ۹۹ درصد از سهامداران حقیقی معادل ۲۶میلیون از این سهم را خریدند و ۹۹ درصد از آنها ۲۶ میلیون  برگه سهم این نماد را فروختند. در مقابل حقوقی‌ها ۰.۵ درصد معادل ۱۳۹ هزار  برگه سهم را خریدند و ۰.۴ درصد از آنها ۱۲۶هزار برگه از نماد «دارا یکم» را فروختند. تعداد معاملات این نماد ۳۶,۴۱۵ سهم با حجم معاملاتی ۲۶.۱۰۳ میلیون واحدی را برای «دارا یکم» رقم زد و در نهایت ارزش معاملات این سهم در روز جاری معادل ۳,۵۹۸.۲۵۵  میلیارد ریال بود.

کد خبر 429344

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 1 =